tail lights
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Taillights
Ja co som daval nedavno prave zadne svetlo tak som tiez chcel vymenit len cerveny plast a neslo to dat dole. Ono sa to tvari, ze by to malo ist v pohode dole ale co som nad tym maturoval tak to rozbrat nejde.CarlozH píše:Ahojda, když jsme u těch světel ,nechci zakládat nové téma, prosím Vás nevíte jestli jdou kompletně rozebrat zadní světla? Myslím tím třeba vyndat plast na blinkr, nebo zkrátka vyndat ty Plasty a aby zbyl jen ten černý rám??? Mě to vůbec nejde. - Doufám že to je k pochopení.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
S tym zahrievanim to je len kvoli tesneniu ktore je medzi svetlom a karoseriou, aby to povolilo. Tesnenie tam je nejaky tmel, inak by tadial tiekla voda do kufra (vlastna skusenost, bohuzial ten kto to robil predo mnou to odflakol takze som mal mokro v kufri )mrkevvzime píše:jj nekde v manualu bylo, ze se to ma zahrat nebo co. se tam mrkni
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Presne o tom som pisal, ze mne to pride nerozobratelne (hoci tam vidno krizove sroby), preto aj v nissane nekupis len krycie sklicko (aj ked dovody mozu by celkom ine $$$ )Martin_534 píše:pozor rozíl je rozebrat světlo a sundat světlo
světla tam jsou přilepený jakoby na silikonu, ten je třeba nahřát a pak jsou vyndat, ale otázka zněla jak sundat ze samotnýho světla jednotlivý sklíčka, nejspíš aby udělal čirý
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 04.02.2007, 21:36, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
důvody budou určitě $$$
rozebrbat to jde, ale chce to dost trpělivosti a šikovnosti, někde jsem viděl i postup, já sám zkoušel rozebrat pozičky na s14 a jde to, technologie bude nejspíš stejná - je tam silikon/lepidlo, co je potřeba hoooodně nahřát a pak opatrně vypáčit, ale spíš se to nepovede
no a v nejhoršim mám sadu svvětel v super stavu na prodej :-D
rozebrbat to jde, ale chce to dost trpělivosti a šikovnosti, někde jsem viděl i postup, já sám zkoušel rozebrat pozičky na s14 a jde to, technologie bude nejspíš stejná - je tam silikon/lepidlo, co je potřeba hoooodně nahřát a pak opatrně vypáčit, ale spíš se to nepovede
no a v nejhoršim mám sadu svvětel v super stavu na prodej :-D
JJ
Díky za příspěvky, ne čirá světla nechci dělat, (když už jiná světla na S13 tak jedině KOUKI) Jsou tam nějaký šroubky ale i po povolení nejdou nijak sundat nejspíš to tam bude přilepené v tom rámu. Já mám problém takový že na autě mám zadní pravé světlo rozbité jen ta skla, náhradní světla mám komplet ale zase na pravém mi chybí kousek toho rámečku, takže jsem chtěl jen ze světel co jsem sehnal vyndat plasty a dát je do toho rámečku který je OK. Jinak díky za Info, a zkusím to nějak poladit a dyžtak dám vědět....
200SX S13, 92'
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele: