OT: Daihatsu Charade
Jezdil s tím nědko nevíte jak to jede (výkon a jízdní vlastnosti) mám te'd možnost jednoho koupit za férovou cenu a má motor po GO (tu dělal týpek zabívající se jen GTTIčkam) chci vědět jak to jede než se o to budu zajímat. Jo jinak prej to vydrži (motor) tak 90000tis podle ježdění) a klika KO. ALe to mi moc neva když je motor dělanej.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Jazdi to ako drak. Hlavne na trojku a styrku to ide ako das. Jazdne vlastnosti nie su ze vraj nic moc, dost makky ze je.Elviiis píše:Jezdil s tím nědko nevíte jak to jede (výkon a jízdní vlastnosti) mám te'd možnost jednoho koupit za férovou cenu a má motor po GO (tu dělal týpek zabívající se jen GTTIčkam) chci vědět jak to jede než se o to budu zajímat. Jo jinak prej to vydrži (motor) tak 90000tis podle ježdění) a klika KO. ALe to mi moc neva když je motor dělanej.
uk.geocities.com/charadegttiuk2002/thecharadegtti.html
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Kamarat nejako zohnal motor(Y10 turbo) a dava ho teraz do 127Fiatu.krasty píše:Ja bych radeji lancii Y10 1.0 turbo poladenou na 120k tobych bral hned to byl muj sen ale bohuzel to je nesehnatelny
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
ja schanel cely auto motor jsem nasel na etu nekde v nemecku ale potreboval jsem naprav rizeni a kotouce protoze od obyc Y10 to bylo na hony vzdaleny tak jsem to pak vzdal a koupil 200sxbuky300zx píše:Kamarat nejako zohnal motor(Y10 turbo) a dava ho teraz do 127Fiatu.krasty píše:Ja bych radeji lancii Y10 1.0 turbo poladenou na 120k tobych bral hned to byl muj sen ale bohuzel to je nesehnatelny
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Pche, lancia Y turbo. 2 ventily na hlavu , karburator a iba 86 koni v serii, je 100 rokov za motorom v Daihatsukrasty píše:Ja bych radeji lancii Y10 1.0 turbo poladenou na 120k tobych bral hned to byl muj sen ale bohuzel to je nesehnatelny
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
jel jsem jak v tom tak i v tom daihatsu jsme si chtel koupit ale neuchvatilo me tolik jako lancie ale je to jen vec nazoru je fakt ze ta lancka byla upravena tak ze je to asi na pikacu takhle srovnavatkenivruh píše:Pche, lancia Y turbo. 2 ventily na hlavu , karburator a iba 86 koni v serii, je 100 rokov za motorom v Daihatsukrasty píše:Ja bych radeji lancii Y10 1.0 turbo poladenou na 120k tobych bral hned to byl muj sen ale bohuzel to je nesehnatelny
No tady ten co mí ten típek nabízí ma sportovní podvozek.Prej sedí na cestě daleko lépe než swift GTi proto mně to tak zajímá. 5íkla že to jede 210km/h víc neměl možnost ale prej by možná ještě jela. Má to i BOV a je fakt technicky v super stavu. Nechá mi ji za 25 až 29 táců.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
ten pocit z jízdy nissánka budeš mít až uděláš pořádnej podvozek, když si sednu do bobova, anebo jsem jel kousek v kenivruhovým, tak jsem si taky nebyl jistej co to udělákrasty píše:je to sice krabice ale je to nadhernej pocit z jizdy z nissanka takovej nemam doufam zatimblázen píše:to je škaredé auto
to by ses měl svézt v mým............prej zánovní tlumiče-tečou,všechny silentbloky v pr.....Kentoya píše:ten pocit z jízdy nissánka budeš mít až uděláš pořádnej podvozek, když si sednu do bobova, anebo jsem jel kousek v kenivruhovým, tak jsem si taky nebyl jistej co to udělákrasty píše:je to sice krabice ale je to nadhernej pocit z jizdy z nissanka takovej nemam doufam zatimblázen píše:to je škaredé auto
už at je to vyměněný