77 nebo 70
77 nebo 70
kluci zajímalo by mne jaký je rozdíl mezi řídící jednotkou s velkým černým číslem 70 a 71, bluebird má např 40, a já mám obě jak 70 tak 77, a obě mi fungují, kenivruh i bob mají na autě 70 já měl 70 a 77 je dovežená z french, takže asi tak byly nějaké evoluce nissanků a ted bych chtěl zjistit jaké kdo má prosím jaké číslo napište a taky rok výroby auta a jaké tam jsou změny oproti ostatním snad najdeme
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
FAST says there are 6 types of ECU
Part no. from MMYY to MMYY Spec
23710-39F05 0990 on AP-CA18DT.MT
23710-39F15 0990 on AP-CA18DT.AT
23710-44F00 0988 1089 CA18DT.MT
23710-44F01 0988 1089 CA18DT.MT
23710-44F02 1089 0990 CA18DT.MT and 0990 NAP.CA18DT.MT
23710-44F10 0988 0990 CA18DT.AT and 0990 NAP.CA18DT.AT
Lambda ECU 's are 39F
AFM Mixer screw ECU's are 44F
Manual ECU's have 0 as the last but one digit
Auto ECU's have 1 as the last but one digit
AP - Anti Polution (Lambda) from 9/90
NAP - No Anti Polution (AFM screw) upto 9/90
before 9/90 all ECU's are non lambda so NAP not shown.
MT - Manual
AT - Automatic
Non lambda (NAP) manual trans (MT) had 3 revisions.
23710-44F00 can be replaced with 23F710-44F01 but I don't know why they had both at the same time. Maybe different assembly plant or suppliers.
23710-44F01 and 23710-44F00 can be replaced with 23F710-44F02
Pozri ake je na nich seriove cislo.
Part no. from MMYY to MMYY Spec
23710-39F05 0990 on AP-CA18DT.MT
23710-39F15 0990 on AP-CA18DT.AT
23710-44F00 0988 1089 CA18DT.MT
23710-44F01 0988 1089 CA18DT.MT
23710-44F02 1089 0990 CA18DT.MT and 0990 NAP.CA18DT.MT
23710-44F10 0988 0990 CA18DT.AT and 0990 NAP.CA18DT.AT
Lambda ECU 's are 39F
AFM Mixer screw ECU's are 44F
Manual ECU's have 0 as the last but one digit
Auto ECU's have 1 as the last but one digit
AP - Anti Polution (Lambda) from 9/90
NAP - No Anti Polution (AFM screw) upto 9/90
before 9/90 all ECU's are non lambda so NAP not shown.
MT - Manual
AT - Automatic
Non lambda (NAP) manual trans (MT) had 3 revisions.
23710-44F00 can be replaced with 23F710-44F01 but I don't know why they had both at the same time. Maybe different assembly plant or suppliers.
23710-44F01 and 23710-44F00 can be replaced with 23F710-44F02
Pozri ake je na nich seriove cislo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Hento hore je z sxoc.com. Este pripojim co je v mojom FAST-e.
23710-39F00 od 09/88 AP.CA18DT.MT
23710-39F01 od 08/93 AP.CA18DT.MT s klimatizaciou
23710-39F10 od 09/88 AP.CA18DT.AT
23710-39F11 od 08/93 AP.CA18DT.AT s klimatizaciou
23710-44F05 od 09/88 do 10/89 NAP.CA18DT.MT
23710-44F06 od 09/88 do 10/89 NAP.CA18DT.MT
23710-44F07 od 10/89 NAP.CA18DT.MT
23710-44F15 od 09/88 NAP.CA18DT.AT
AP znamena s lambdou, NAP bez lambdy
23710-39F00 od 09/88 AP.CA18DT.MT
23710-39F01 od 08/93 AP.CA18DT.MT s klimatizaciou
23710-39F10 od 09/88 AP.CA18DT.AT
23710-39F11 od 08/93 AP.CA18DT.AT s klimatizaciou
23710-44F05 od 09/88 do 10/89 NAP.CA18DT.MT
23710-44F06 od 09/88 do 10/89 NAP.CA18DT.MT
23710-44F07 od 10/89 NAP.CA18DT.MT
23710-44F15 od 09/88 NAP.CA18DT.AT
AP znamena s lambdou, NAP bez lambdy
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
jo jsou i jiné typy, důležité je ,co je napsano na orig chipu..něco jako MEC D007,8....MEC D009 je třeba model bez lambda sondy..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod