Strucny a dobry popis kovanych a klasickych piestov

tipy na zajímavé weby, shopy atd
Odpovědět
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Strucny a dobry popis kovanych a klasickych piestov

Příspěvek od raddy »

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Tak jsem z toho textu rozpačitý, jednak tam píšou že kované písty mají opodstatnění hlavně v tom že snesou více detonací než klasické, což u dobře naladěného motoru bez detonací nehraje až takovou roli..
Hned v další větě ale říkají že kované jsou doporučené od výkonu 80hp na litr, což dvoukila mají všechny :?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

treba to chapat ako celok, plati to pre uvedeny velkoobjemovy motor.

co sa odolnosti voci detonaciam tyka, tak suhlasim s textom. uz davno tvrdim ze odolnost piestov voci vykonu je dana hlavne spalovanou zmesou a teplotam pri spalovani ako sposobom vyroby piestu. ak je spalovaci proces kontrolovany, tak velke vykony znesu aj klasicke piesty. destrukcia piestu je hlavne jeho tepelnym namahanim pri detonaciach ci chudobnej zmesi, neviem aky vplyv ma na to samotna pevnost materialu v pripade ak sa detonacie nekonaju...
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

ty kované budou asi lehčí, navíc stojí stejně jako origo, jinak souhlasím s raddym
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Odpovědět