Muzu se pridat?
Nazdar lidi.Nebudete tomu verit,ale dnes jsem v zoufalstvi vesel do obchodu s nahr. dily AVIA a nesmele a tise jsem pipnul-Nemate nejaky intercooler?Prodavac na me vytahnul takoveho krasavce,ze jsem sel do vyvrtky.Ja uz nejaky cas marne shanim nejake to VOLVO nebo SAAB za rozumnou cenu(na vrakacich k nesehnani a nove 10tis. a vic) a ono je to vsude kolem nas za TRITISICE kc.To uz jsem omdlel.Kdo jeste nemenil a bude,zajdete se podivat.Je to prostredni ze tri druhu,ktere se delaji.Jeste si domlouvam vyrobu pop-off ventilu.Videl jsem to rozdelane u znameho a nechapu,za co chteji ti vydridusi tolik penez.To musi jit udelat nejmin za pulku.Jeste poinformuji, jestli se zadari.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Nad aviou som tiez rozmyslal, daj vsak bacha na:Sprinter píše:Nazdar lidi.Nebudete tomu verit,ale dnes jsem v zoufalstvi vesel do obchodu s nahr. dily AVIA a nesmele a tise jsem pipnul-Nemate nejaky intercooler?Prodavac na me vytahnul takoveho krasavce,ze jsem sel do vyvrtky.Ja uz nejaky cas marne shanim nejake to VOLVO nebo SAAB za rozumnou cenu(na vrakacich k nesehnani a nove 10tis. a vic) a ono je to vsude kolem nas za TRITISICE kc.To uz jsem omdlel.Kdo jeste nemenil a bude,zajdete se podivat.Je to prostredni ze tri druhu,ktere se delaji.Jeste si domlouvam vyrobu pop-off ventilu.Videl jsem to rozdelane u znameho a nechapu,za co chteji ti vydridusi tolik penez.To musi jit udelat nejmin za pulku.Jeste poinformuji, jestli se zadari.
Na aky tlak je IC stavany, aby sa ti nerozpadol (stava sa na IC zo saabov)
Rozmery a objem IC - ak je prilis velky, budes mat veeeelky lag
Ucinnost - dobry IC je drahy prave kvoly ucinnosti a primeranemu objemu
jasn? mám jeho rozm?ry výres a na první pohled to vypadána ?e se tam vejde Na jaký tlak je to nevím ale rozm?ry má 664*204 vstup/výstup 60/50. Na www.auto-chladice.cz ho maj za tusim 4300.raddy píše:Nad aviou som tiez rozmyslal, daj vsak bacha na:Sprinter píše:Nazdar lidi.Nebudete tomu verit,ale dnes jsem v zoufalstvi vesel do obchodu s nahr. dily AVIA a nesmele a tise jsem pipnul-Nemate nejaky intercooler?Prodavac na me vytahnul takoveho krasavce,ze jsem sel do vyvrtky.Ja uz nejaky cas marne shanim nejake to VOLVO nebo SAAB za rozumnou cenu(na vrakacich k nesehnani a nove 10tis. a vic) a ono je to vsude kolem nas za TRITISICE kc.To uz jsem omdlel.Kdo jeste nemenil a bude,zajdete se podivat.Je to prostredni ze tri druhu,ktere se delaji.Jeste si domlouvam vyrobu pop-off ventilu.Videl jsem to rozdelane u znameho a nechapu,za co chteji ti vydridusi tolik penez.To musi jit udelat nejmin za pulku.Jeste poinformuji, jestli se zadari.
Na aky tlak je IC stavany, aby sa ti nerozpadol (stava sa na IC zo saabov)
Rozmery a objem IC - ak je prilis velky, budes mat veeeelky lag
Ucinnost - dobry IC je drahy prave kvoly ucinnosti a primeranemu objemu
Ten IC z avie je za 3000,- v original obchode s nahr. dily.A vypada docela masivne,takze nemam strach,ze by se rozpadnul.To ale ukaze az cas.Nemate borci nekdo doma starou spojku na prodej?Nejakou zhulenou,kterou vam ale bylo lito vyhodit.A jeste bych potreboval parohy(nejlepe na zapujceni).Mel jsem jedny stare popraskane nepouzitelne a ja je idiot vyhodil.Ted bych si rad nechal vyrobit nejake ty ladene,ale pokud nechci odstavit svoje auto a vzit je z nej,nemam ty nove podle ceho namerit.Pokud by nekdo vedel o nejakych s prirubou na T28-koupim.Jinak pristi tyden me kamos nafoti na digital muj stary vrak(aspon to slibil),tak to pustim do sveta jeste pred renovaci.Dnes me vyvaril mechanik zadni dvere(skoro tretina je novych),to orig kridlo doporucuji vyhodit okamzite po koupi vozidla.Zitra pujdou na lak,pristi tyden upravy motoroveho prostoru a prespristi KONECNE vymena motoru.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
tolik reakce od dealera chladi?u od avie:Sprinter píše:Ten IC z avie je za 3000,- v original obchode s nahr. dily.A vypada docela masivne,takze nemam strach,ze by se rozpadnul.To ale ukaze az cas.Nemate borci nekdo doma starou spojku na prodej?Nejakou zhulenou,kterou vam ale bylo lito vyhodit.A jeste bych potreboval parohy(nejlepe na zapujceni).Mel jsem jedny stare popraskane nepouzitelne a ja je idiot vyhodil.Ted bych si rad nechal vyrobit nejake ty ladene,ale pokud nechci odstavit svoje auto a vzit je z nej,nemam ty nove podle ceho namerit.Pokud by nekdo vedel o nejakych s prirubou na T28-koupim.Jinak pristi tyden me kamos nafoti na digital muj stary vrak(aspon to slibil),tak to pustim do sveta jeste pred renovaci.Dnes me vyvaril mechanik zadni dvere(skoro tretina je novych),to orig kridlo doporucuji vyhodit okamzite po koupi vozidla.Zitra pujdou na lak,pristi tyden upravy motoroveho prostoru a prespristi KONECNE vymena motoru.
Vá?ený pane chladi?e vzduchu jsou vyrobany na provozní tlak 2-3 Atm. S pozdravem Petr Podrou?ek T.: 543 233 100, e-mail: info@auto-chladice.cz
:ph34r:
Nejde o to,zebych original svody nechtel,ale mam uz druhe,protoze ty puvodni byly popraskane.Sice jsem to tak koupil a nevsim si toho(kdo prohlizel parohy,kdyz kupoval auto),ale vydrzi ta litina narust teploty?O nic jineho me nejde.Kdo taky chce zbuhdarma vyhazovat penize,kdyz nemusi.raddy píše:T28 ma rovnaku prirubu ako T25. Tie zvody su podstatne zlozitejsie ako vyzeraju, je tam hrozne malo miesta. Ak uz, zozen T3, tam uz maju nove zvody vyznam.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Trosku se vyskytly komplikace s prehozenim motoru,takze auto bude hotove az v pondeli 22.9.Tim je rozhodnuto o me neucasti na vikendovem srazu,jelikoz se tam nemam jak dostat.Uz se nemuzu dockat,az tomu slapnu s novym FMIC a hribem misto klasickeho filtru.Nakonec ten IC z AVIE dal pekne zabrat tam usadit.Nikomu nedoporucuji,pokud nemate sikovneho mechanika.Pokud ma nekdo prece jen zajem,klidne rozepisu podrobnej.TO RADDY:Myslis ze s tim muzu v pohode jezdit,nez tam dam tvuj chip,kdyz zatim nezvednu tlak na turbu?Kdybys jel nahodou o vikendu okolo Brna,zastav se s tim chipem,jinak si pro nej prijedu behem 14-ti dnu k vam.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Nazdar lidi.Procitam si vase ohlasy na sraz a tise zavidim.Doufam,ze priste uz me to vyjde.Musim se ale podelit o obrovskou radost-KONECNE MAM AUTO HOTOVY.Byl jsem s mechosem v dilne az do 1/2 noci a povedlo se to dat do stavu,kdy uz se s tim da jezdit.Nechapu ten rozdil ve vykonu,a to jeste nemam chip a zvedly tlak na turbu.TO RADDY:Svody od turba do>FMIC>sani udelal z lestene nerezi,taktez nadobka na olej z odvetrani vacek je ze stejneho materialu a jeste me slibil vsperu taktez z lestene nerezi.Nejak se to pokusim dostat na net jakmile to nafotim pro inspiraci ostatnim.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
DOBRY FMIC vie zvysit vykon o 20-40k B)Sprinter píše:Nazdar lidi.Procitam si vase ohlasy na sraz a tise zavidim.Doufam,ze priste uz me to vyjde.Musim se ale podelit o obrovskou radost-KONECNE MAM AUTO HOTOVY.Byl jsem s mechosem v dilne az do 1/2 noci a povedlo se to dat do stavu,kdy uz se s tim da jezdit.Nechapu ten rozdil ve vykonu,a to jeste nemam chip a zvedly tlak na turbu.TO RADDY:Svody od turba do>FMIC>sani udelal z lestene nerezi,taktez nadobka na olej z odvetrani vacek je ze stejneho materialu a jeste me slibil vsperu taktez z lestene nerezi.Nejak se to pokusim dostat na net jakmile to nafotim pro inspiraci ostatnim.
Tych 220-230 koni by si mohol naskriabat. Nezabudni tam dat lepsiu palivovu pumpu.Sprinter píše:Budu muset zajet na brzdu,abych si to nechal zmerit.Mel jsem moznost nekolikrat prohanet HONDU S 2000(kdo nevi 9000ot.,240PS-proste super bomba hracka) a mam pocit,ze se to zacina pomalicku priblizovat.Jeste ten chip a uvidime.