Apexi power intake kit
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Prazdniny ? To akoze myslis celozavodnu dovolenku ? To mi pride netypicke pre japoncov :-DMartin_534 píše:a nemají třeba prázdniny?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Na Z32 je filter taky isty ako na CA18DET cize ten mensi. Napis ci chces ten alebo ten co ide na SR20DET (ma vacsi vystupny priemer. Skusim im este napisat.Gerox píše:cau vejdu se jeste do objednavky? vim ze jsi uz to poslal ale vzal bych taky jeden filtr...pouze filtr a na Z32...kdyz to nejde tak nic...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
no na maf ze Z32...filter uz jeden mam ale bohuzel ho nemam pred sebou abych ti zmeril prumer na MAF...ale pokud se nepletu tak na krabbici bylo prave ze to je na Z32...kdyby to pockalo do zitrka tak bych to vedel hned...
jinak ty rozmery jsou asi tyhle (ta firma prodava pouze dva druhy a ja mam cotton (cili nejspis type A) ale nejsem si jist:
SPEC: Type A (high width)135mm (the above width)120mm (width in the under)155mm
Type B (high width)135mm (the above width)120mm (width in the under)180mm
nemels bys nekde rozmery toho filtru?
jinak ty rozmery jsou asi tyhle (ta firma prodava pouze dva druhy a ja mam cotton (cili nejspis type A) ale nejsem si jist:
SPEC: Type A (high width)135mm (the above width)120mm (width in the under)155mm
Type B (high width)135mm (the above width)120mm (width in the under)180mm
nemels bys nekde rozmery toho filtru?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ti vravim, ked mas Z32 tak tam ide taky isty ako na CA18DET cize vnutorny priemer 75mm. Na SRko ma priemer 85 mm (niekde pisu ze 80mm). Ide teda len o to ci chces origo alebo vacsi kvoli lepsej priepustnosti.Gerox píše:no na maf ze Z32...filter uz jeden mam ale bohuzel ho nemam pred sebou abych ti zmeril prumer na MAF...ale pokud se nepletu tak na krabbici bylo prave ze to je na Z32...kdyby to pockalo do zitrka tak bych to vedel hned...
jinak ty rozmery jsou asi tyhle (ta firma prodava pouze dva druhy a ja mam cotton (cili nejspis type A) ale nejsem si jist:
SPEC: Type A (high width)135mm (the above width)120mm (width in the under)155mm
Type B (high width)135mm (the above width)120mm (width in the under)180mm
nemels bys nekde rozmery toho filtru?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nemusis len povedz ci chces maly alebo velkyGerox píše:ok chapu...cili se musim podivat doma...na presny rozmer...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Objednam ti ten vacsi na SR, adapter si ked tak dorobisGerox píše:ti nereknu pac to bylo objednany od tomei jako cely kit ... s MAF + redukce + filtr...cili ted jsem z toho nejakej zmatenej...
na jejich strankach pisou ze to je Z32 filtr...ale resej tam dva prumery ... 60 a 80 tudiz ted uz fakt nevim kterej mam..
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No a teraz babo rad Objednam ti ten na SR20DET, ked nebude dobry tak sa preda.Gerox píše:takze prumer filtru je 80...(myslim tu "diru" ze spodni strany)..
Inak uz prisla odpoved, takze uz teraz zavisi len od toho cloveka ci to prida.
Zaujimava cast odpovede:
"Tomorrow, I go to Motegi twin ring circuit.
See you on 8th Mar, Thurseday"
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Parchant, závistkenivruh píše:No a teraz babo rad Objednam ti ten na SR20DET, ked nebude dobry tak sa preda.Gerox píše:takze prumer filtru je 80...(myslim tu "diru" ze spodni strany)..
Inak uz prisla odpoved, takze uz teraz zavisi len od toho cloveka ci to prida.
Zaujimava cast odpovede:
"Tomorrow, I go to Motegi twin ring circuit.
See you on 8th Mar, Thurseday"
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart