svíčky

otázky a odpovědi technického rázu
stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

svíčky

Příspěvek od stiloman »

mám svíčky BCPR7ES............mohou dělat problém?
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: svíčky

Příspěvek od raddy »

stiloman píše:mám svíčky BCPR7ES............mohou dělat problém?
su to o stupen studensie sviecky ako standard, su akurat vhodne pre tlak serioveho turba 1bar, odtrh elektrod nastav na 0.8mm ak je iny. Ja osobne ich tiez pouzivam.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

kdyz uz se to nakouslo...raddy, ci ostatni znali....jake svicky by jste mi doporucili na muj SR20DET?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

pozri, mne ako najlepsie vychadzaju obycajne klasicke medene ngk, teplotu si zvol podla tlaku turba.
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

PFR6A-11 NGK
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

NISMOO7 píše:PFR6A-11 NGK
Kto by kupoval drahe platinove, ked uz nikto nema kat ;)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

NIESU TAM LEN SKRZ KAT. :wink:
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

NISMOO7 píše:NIESU TAM LEN SKRZ KAT. :wink:
No povedz skrz co este, nech sme mudrejsi (okrem intervalu vymeny co u nas tiez nema vyznam):wink:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

:wink: NAPR:U NGK:
STUDENÁ SVIEČKA NA VäČŠIE TEPLOTY NAPR 9
TELÁ SVIEČKA NA NIŽŠIE TEPLOTY NAPR 10
OBE SA CHOVAJÚ NAJLEPŠIE/ODPALUJÚ PRI INÝCH TEPLOTÁCH,
KDEŽTO IRIDIUM MÁ PRACOVNÝ ROZSAH ZA OBE A DOKONCA ZVLÁDA TEPLOTY VYŠŠIE AKO STUDENÁ ,NAPRÍKLAD :wink:
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

NISMOO7 píše::wink: NAPR:U NGK:
STUDENÁ SVIEČKA NA VäČŠIE TEPLOTY NAPR 9
TELÁ SVIEČKA NA NIŽŠIE TEPLOTY NAPR 10
OBE SA CHOVAJÚ NAJLEPŠIE/ODPALUJÚ PRI INÝCH TEPLOTÁCH,
KDEŽTO IRIDIUM MÁ PRACOVNÝ ROZSAH ZA OBE A DOKONCA ZVLÁDA TEPLOTY VYŠŠIE AKO STUDENÁ ,NAPRÍKLAD :wink:
Ale PFR su platinove nie iridiove. Ci sa mylim ? Iridiove su IQ, IV a tak.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

PFR SÚ PLATINY
LEN SI PÍSAL ŽE SÚ VÁM NA NIČ :D

TAK SOM ZAČAL IRIDIUMKAMI ,NIEČO V NICH BUDE SÚ DRAHÉ JAK SVIŇA ALE PRE ZAÚJÍMAVOSŤ SOM ICH PRÁSKOL DO NISSANA NX 2.0 GTL A FAKT TO ROBILO DIVY :D TAKŽE MôŽEM POTVRDIŤ ZLEPŠENIE :wink:
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

platinove su len kvoli katu, je to jediny dovod. s iridiami mame svoje skusenosti, na fore ich uz par ludi z auta po par km vyhodilo, moj nazor vyhodene peniaze, velmi skoro sa zanasaju a nie je mozne nastavit 0.8mm odtrh.
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

MOMENT TO AKO NASTAVIŤ ODTRH.........NEMYSLÍŠ KOMBINAČKAMI,ŽE NIE?! :?

NO PRAVDE JE ,ŽE SA KEĎ ZA ZANESIA "BORDELOM ,TAK JE PO NICH,
LENŽE VÝROBCA NEPOČÍTAL S TÝM ŽE SI ICH LUDIA NAMONTUJÚ DO MOTOROV,KTORÉ ZOŽERÚ 2L OLEJA NA 1000 KM,NIČ PROTI STARŠÍM MOTOROM,KTORÉ EŠTE ODVEZÚ DOMOV.
A ĎALŠIA VEC:NGK A ZVLÁŠT IRIDIUM MAJÚ ZTENŠENÝ DRIEK!!!TO ZNAMENÁ ŽE KEĎ NEAKÝ BLBEC TO ZAČNE DOŤAHOVAŤ VYŤAHANÝM KLÚČOM A DÁ SI NATO "EŠTE" AJ DLHÝ NÁDSTAVEC ,A KTOMU TO NEDOŤAHUJE VO VODOROVNEJ POLOHE/NIEKEDY MANÍCI NEMAJÚ VO SVIEČKOVOM KLÚČI ANO GUMIČKU KTORÁ BRÁNI TOMU ABY SA PRI DOŤAHOVANÍ KLÚČ DOTKOL IZOLÁTORA SVIEČKY/TAK HO PROSTE NAPRASKNE...TO SA DÁ PEKNE POZRIEŤ,ALE HNEĎ PRVÉ ČO POVIE KOK...VYJ... POZRITE ČO MI PREDALI ŠAK VôBEC NEJDÚ...... :sign11: :smt021 .A TO EŠTE NEHOVORÍM ŽE IRIDIUMKY SA DOŤAHUJÚ ASI OKOLO 12 NM KDEŽTO NORMÁLNE NGK /16/ KOLO 15-18 NM A VERÍM TOMU ŽE NIEKTORÍ SÚ STÁLE NAUČENÝ DOŤAHOVAŤ SVIEČKY JAK KOŇA!!


P.S .SAMOZREJME ŽE NEBUDEM MOTOVAŤ TAKÉ SVIEČKY DO OLEJNIČKY LEBO KEĎ SI POZRIEŠ STREDNÚ ELEKTRÓDU TAK JE FAKT MALÁ,Á KEĎ TI NETESNIA KRÚŽKY A VÁLEC MÁŠ UŽ TEK VAJCOVÝ :-D ,ŽE SA TI PALIVO ZMIEŠA Z OLEJOM TAK TO UŽ JE VÁŽNE DES! A NEDÁ SA TOMU HOVORIŤ MOTOR.....
PREČO SOM JA NIKDY NEMAL S NIMI PROBLÉM?PRE TIETO DôVODY ANI JEDNA REKLAMAČKA,A DOTERAZ TVRDÍM,ŽE TO NEBOLI VYHODENÉ PENIAZE.
S ÚCTOU NISMO07
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

NISMOO7 píše:NORMÁLNE NGK /16/ KOLO 15-18 NM A VERÍM TOMU ŽE NIEKTORÍ SÚ STÁLE NAUČENÝ DOŤAHOVAŤ SVIEČKY JAK KOŇA!!
Ja utahuju svicky od lonskeho října jenom a pouze momentakem 8) ¨
20-29Nm dle servisniho manualu.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

já s iridiami nemám nejmenší problém, asi to bude tím motorem po go
Odpovědět