Podla toho ake chces? Nove nie je problem zohnat. Ja som zhanal ojazdene a to je problem zohnat. Po narodeni potomka sa mi financne moznosti veeelmi zuzili.pastynko píše:kolko vydu ojnice?! vie niekto zohnat?
Predám NISSAN 200sx S13 facelit, r.v. 1991
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
-
- user
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.10.2006, 08:02
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
stacili by mi hlinikove, teda standardne, cez nejakych 250koni by som aj tak nechcel ist...raddy píše:Myslim ze aj seriove ojnice su kovane, avsak hlinikove (ak sa mylim, opravte ma). Upgrade ojnice na vykon nad 350-400k su taktiez kovane, ale ocelove. Je to spravne?Martin_534 píše:kovaný kolem 18-20 tis
takze aka moze byt cena "obycajnych" ?
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ked uz by si kupoval NOVE tak sa oplati nejake kvalitne aj ked neplanujes ist na vela koni.pastynko píše:stacili by mi hlinikove, teda standardne, cez nejakych 250koni by som aj tak nechcel ist...raddy píše:Myslim ze aj seriove ojnice su kovane, avsak hlinikove (ak sa mylim, opravte ma). Upgrade ojnice na vykon nad 350-400k su taktiez kovane, ale ocelove. Je to spravne?Martin_534 píše:kovaný kolem 18-20 tis
takze aka moze byt cena "obycajnych" ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
cože?? hliníkový ojnice?? toje doufám metafora pro ,,měkký jako prase"ne? a jestli je to AL tak se nedivim že se natahujou, tímto poznatkem my teda přibyla další částka se kterou se rozloučím ve prospěch autaMyslim ze aj seriove ojnice su kovane, avsak hlinikove (ak sa mylim, opravte ma). Upgrade ojnice na vykon nad 350-400k su taktiez kovane, ale ocelove. Je to spravne?
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
preco by mali byt makke? su kovane zo zliatny hlinika (ak su teda hlinikove) a to je velmi pevny material, vydrzia minimalne vykon 350k na ca18det.nomann píše:cože?? hliníkový ojnice?? toje doufám metafora pro ,,měkký jako prase"ne? a jestli je to AL tak se nedivim že se natahujou, tímto poznatkem my teda přibyla další částka se kterou se rozloučím ve prospěch autaMyslim ze aj seriove ojnice su kovane, avsak hlinikove (ak sa mylim, opravte ma). Upgrade ojnice na vykon nad 350-400k su taktiez kovane, ale ocelove. Je to spravne?
Vím že se dělaj slitinový ojnice tak jako písty a kartery motorů,a ikdyž třeba ten výkon 300k vydrží tak ale po daleko kratší dobu.jde o to ale že slitina má daleko nižší bod kujnosti než ocel,to znamená použití nižších tlaků pri jejich výrobě oproti oceli. no a v motoru vlastně dochází ke kujnýmu procesu.ojnice se kovají o kliku.Snad jste mě pochopily
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
jasne chapem, ale nevidim jediny dovod bat sa hlinikovych ojnic. myslim ze su seriovo vo vacsine motoroch a na ca18det su v sevewrskych krajinach odskusane do 400k. Az za touto hranicou nastala mechanicka destrukcia ojnice-ohnutie. Ja sam jazdim so seriovymi uz hodne dlho a ani pri poslednej GO nebol s ojnicami ziadny problem.
Vidim,ze musim prispiet aj ja. Ojnice sa nenatahuju na pockanie. Este raz prizvukujem,ze podla mna neboli odborne nasadene saly na kluke,saly sa pootocili a skoncilo mazanie cez tie maaalinke dierocky a ojnice sa natiahli. Dreli a nemali idealne klzanie. Kluke nie je nic,len dve ojnice nie su fit a odniesli si to saly,ktore hned servisak objednal nove. Kedze nie som magor,tak som to hned viezol do servisu naspat na co najmensich otackach a skoro na volnobehu,kedze tu je rovina.
Naposledy upravil(a) Rass dne 08.03.2007, 10:56, celkem upraveno 1 x.
jo jasně jen mě to trochu překvapilo a když jsem to tady pročítal a četl jsem že chlapy zvedli tlak a protočily šály, přikládal jsem to tomu že byl čas GO, jenže udělá GO a už zase buší. Já motor ještě nedělám jsem asi "anomální" jdu na to vod zadu a zespoda ale až se dostanu k motoru což počítám tak červen červenec chci jít s výkonem o dost přez a to s tímto motorem CA. Nechci swapovat tenhle se mi pozdává vhodnej připadá mi jako kratší RB
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí