Garrett GT28R a kované ojnice Eagle na SR levně

Kentoyův nápad - zde bychom mohli psát ceny na jednotlivé díly jak použité, tak slevy na nové u jednotlivých firem, nebo kdo co dokáže dotáhnout ze zahraničí
Odpovědět
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Garrett GT28R a kované ojnice Eagle na SR levně

Příspěvek od Peca »

Turbo (nové se zárukou) za 17000kč, ojnice za 10000kč.
Viz http://www.horsepowerinabox.com/HPIAB2/category36_1.htm
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Re: Garrett GT28R a kované ojnice Eagle na SR levně

Příspěvek od Idaho »

Peca píše:Turbo (nové se zárukou) za 17000kč, ojnice za 10000kč.
Viz http://www.horsepowerinabox.com/HPIAB2/category36_1.htm
sem slepej ale to turbo za 17tis tam nevidím ???
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

je to v australských dolarech :-D
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Garrett GT28R a kované ojnice Eagle na SR levně

Příspěvek od kenivruh »

Peca píše:Turbo (nové se zárukou) za 17000kč, ojnice za 10000kč.
Viz http://www.horsepowerinabox.com/HPIAB2/category36_1.htm
Ojnice odtial su "drahe". Tutok to mas este o par tisic lacnejsie. http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

jj díly na SR jsou nepoměrně levnější než na CA
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Martin_534 píše:jj díly na SR jsou nepoměrně levnější než na CA
Presne. Myslim, ze ked ma niekto v plane tunit 200-ku tak je mozno lepsie spravit swap na SR-ko. Cenou ostatnych dielov sa ten swap vrati.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Garrett GT28R a kované ojnice Eagle na SR levně

Příspěvek od Mirek »

kenivruh píše:
Peca píše:Turbo (nové se zárukou) za 17000kč, ojnice za 10000kč.
Viz http://www.horsepowerinabox.com/HPIAB2/category36_1.htm
Ojnice odtial su "drahe". Tutok to mas este o par tisic lacnejsie. http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html
Asi sem lama..ale neni mi jasna ta cena :oops:
na tom odkaze je 319dolaru a pak je jako mnozstvi napsano 1..tzn 319 za kus nebo za sadu? asi za kus co :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

za sadu
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike »

pisou ze dve nebo zadny jestli se nemilim :wink:
Odpovědět