FAIRLADY 300 ZX TWINTURBO FAQ

něco pro majitele šestiválců
Odpovědět
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

tí japonský magory zvečšujú ešte aj mazacie otvory v prevodovkách .....napr sunny nissan,odchádzali 5,lebo nemali maz,kanál až po 3 ROKOCH HO TAM VYVŔTALI.... :D
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

NISMOO7 píše:počuj ale ten mály smradík za studena ma sere! ale potom je cítit len paru a benzín keď sa zohreje a je to ok!,je to určite tou rozťažnosťou piestu,srať na to/niečo za niečo v tomto prípade -hmotnosť piestov/ a ten tlak je len tak tak na hrane max udávajú okolo 12 bar,kompres je 8,6 myslím že sa dá s tim trochu čarovať tak je to naschvál :wink: kecajme trochu o tomto probléme- :D
otázka je co na to říká olej a o kolik se zvýšil tlak v bloku oproti serii, když písty za studena jsou volnější, ale myslím si že to nebude nic hrozného, akorát bych měnil olej o 1000 dřív, pokud jen popojíždíš, a pokud jezdíš dlouhý trasy tak je to jedno

komprese by měla okolo 1/8,5 při rovných pístech, tady musíš mít statickou už okolo1/10, tak opatrně s tlakem tureb, bezpečná hranice bude končit okolo 1 bar, nebezpečná s přesným naladěním motoru okolo 1,8 bar, ale to už budou mít písty problémy se životností a ojnice se budou ohýbat, takže kdybych ten motor měl nechat odbrzdit, tak bych šel do 1,3 bar, kde už bude výkon nad 500 kobyl
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

NISMOO7 píše:kenoya kamaráde ale toto niesu kované. hliník -polimer do 480 ps../držia aj viec-jebnú až pri 560 PS a tlaku 1 28 bar/odľa skúsenosti-vydržia dosť../lahšie sú a to sa podrž o 300 g na kus!!!!,na kované dávame 0,82-0,98 podľa válcu /nikasil a tak./tam sú iné.
nevím,kde ses tohle dozvěděl,ale písty na z32 jsou kované jistojistě,jako vše od wiseka http://www.wiseco.com/Presentations/WPF ... Manual.htm tady je jejich technologie,ale pokud víš něco,co nevím,sem s tím.že jsou lehké je hrozný maso-někde jsem tam viděl i výpočet,kolik ušetříš posuvných hmot v přepočtu na otáčky a kila
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

MÁM PRIPRAVÉNÉ VECI NA CCA 400 ps,tlak turieb je udaný 0,98, viac nechcem mohlo by to biť v povolenej hranici
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 14.03.2007, 00:11, celkem upraveno 1 x.
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

tlak oleja je v presnej norme ako u nového orig.fabrickeho motoru :D
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

to tak odpovídá ten výkon a bude to dostačující a šetrné kvůli výdrži motoru, já ted plním jen 0,8 bar a v létě mu dám 1,2 až 1,3 bar at to trochu sviští
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

no boli za bomba cenu a nikde neinformovali,že sú kovane ,len poznámka superpiston set,coated polymer 300ZX twinturbo, a kované piesty vyzerajú trochu inak a dokonca majú večšiu váhu adner
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

fúha!to chcem videť , to musí byt nárez!!keď som mal 200 sx tak som bol smutný neboli peniaze ani ich tu tolko nebolo a hovno som o tom vedel :)
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

NISMOO7 píše:MÁM PRIPRAVÉNÉ VECI NA CCA 400 ps,tlak turieb je udaný 0,98, viac nechcem mohlo by to biť v povolenej hranici
poslední dva roky jezdím 1.3 bar na stock střevech bez problému. :wink: Nad 5 tisíc už turba umíraj,ale použitelné otáčky 2500-5200 naprosto dostačují.Krouťák je ovšem strašlivej.
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

pohode zvládajú 0,98 bar
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 22.09.2007, 13:06, celkem upraveno 1 x.
Z-Club Bratislava
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike »

no ty novy pisty a con rods sou jak pericko oproti originalnim )) tak jak rikal ander
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

jj guru adner brutal horse power
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

NISMOO7 píše:no boli za bomba cenu a nikde neinformovali,že sú kovane ,len poznámka superpiston set,coated polymer 300ZX twinturbo, a kované piesty vyzerajú trochu inak a dokonca majú večšiu váhu adner
no to už se tu asi řešilo,záleží na materiálu a na způsobu stlačení.Třístovkový wiseka jsem ještě v ruce neměl,ale co si pamatuju,tak vždycky byly tak o cca čtvrtinu menší na objem materiálu,než origo.
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

ale na úkor rozťažnosti materiálu ten problém?že musí byť večšia vúle,a za studena trochu bafká.... :D úkor na úkor adner čo ty na to?
:?
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

to je pravda :? a dokonca mazacie kanály na dne piestu boli trochu iné...,a dosť velký problém sú chladiace trisky z oil gallery ,ktoré chladia dná piestov nad 60 000 mil sa upchávajú a preto vzniká večšina problémov....ževraj , no ja som mal z 3 ,2 ucpaté a fest :!:
Z-Club Bratislava
Odpovědět