Klepání :-/
A ÚPRIMNE SI POVEDZME AJ INÝCH DIELOV KEĎ SA TO ZAČALO TAKTO SRAŤ..........DAJTE VEDIEŤ,ČO BUDETE POTREBOVAŤ MANUÁLY MÁM VYBAVIŤ VIEM VŠETKO OD VÝBRUSU A HONOVANIA VÁLCOV ,AJ REPAS HLÁV,SAMOZREJME AJ ORIG.DIELOV NISSAN ...KEĎ MôŽEM POMôŽEM...
NA TO SME TU 300ZX CLUB BRATISLAVA
MOJ E-MAIL obchodba@mastechnik.sk
NA TO SME TU 300ZX CLUB BRATISLAVA
MOJ E-MAIL obchodba@mastechnik.sk
Z-Club Bratislava
Ještě by mě zajímalo co si myslíte o tom zvuku na konci videa...schválně jsem dal foťák blíž k filtru a je tam slyšet jak to při přidání plynu fouká ne přes BOV ale jakoby přes filtr....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Su rovnake ako ma CA. Tu to mas este o par korun lacnejsie.Peca píše:Budou pasovat tyhle?
http://www.courtesyparts.com/Merchant2/ ... =Z32-VLIFT
http://www.trademotion.com/partlocator/ ... atalogid=1
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kubajs
- user
- Příspěvky: 348
- Registrován: 24.02.2005, 20:26
- Bydliště: Frenštát p.R.
- Kontaktovat uživatele:
kontroloval jsi rozvody? já jsem si taky myslel že mi klepou zdvihátka a bylo to rozsypane perko od ozubeného kolečka co je pohání.
Red 91 http://www.kubajs.com
Nee, ja myslel to odfouknuti na konci. Jinak klepe to jen a pouze po velmi ostre delsi jizde nebo driftovani, porad myslis ze by to mohlo byt to tesneni?raddy píše:myslis tym ze to klepotanie ide od filtra? ja som pocul klepot jasne v celom videu, povedal by som ze su to zvody. zdvihatka tak hlasnu normalne neklepu, ale mozu.
Me jednou v servisu nastartovali auto s KO hydrostelama a znelo to podobne jako moje akorat jeste 2x hlasiteji.
Kubajs: Aha, dik az tip.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Skusil by som hustejsi olej. 10W60.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den