Olejove cerpadlo z diffu

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Olejove cerpadlo z diffu

Příspěvek od kenivruh »

Da sa pouzit cerpadlo z chladica oleja v diffe na cerpanie motoroveho oleja ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Olejove cerpadlo z diffu

Příspěvek od blázen »

asi jo, někde ho mám to čerpadlo, kouknu na něho
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Olejove cerpadlo z diffu

Příspěvek od kenivruh »

blázen píše:asi jo, někde ho mám to čerpadlo, kouknu na něho
Rozmyslam, ze nezapojim chladic oleja normalne za seriovu pumpu, ale budem cez neho tlacit olej pomocou tej pumpy priamo z vane a potom z chladica naspat do vane.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

nad tím už taky delší dobu přemýšlím, pusttit to přes chadič, pouze na okruhu, nebo při extrémní jízdě
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Otazka znie ci dokaze cerpat ten redsi olej ako je v dife. A samozrejme by musel byt este pred chladic zapojeny olejovy filter (cim viac filtrov tym lepsie :)).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Spravte to ako som to ja urobyl Raddymu a mate pokoj.Nestoji to ani nejako exstra moc a neni s tym ani moc roboty.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

buky300zx píše:Spravte to ako som to ja urobyl Raddymu a mate pokoj.Nestoji to ani nejako exstra moc a neni s tym ani moc roboty.
A ako si mu to spravil (hmm to znie divne :)) ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Ved na zraze ste si to mohli mrknut. :-D
zozente nejaky chladic aj z medzikusom z nejakeho auta(najlepsie aby pasoval na blok a filter),dajte si urobit redukciu ktora pojde cez madzikus a na nu pojde nasrobovat povodny filter,vhodne umiestnite chladic a mate to. :-D
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

buky300zx píše:Ved na zraze ste si to mohli mrknut. :-D
zozente nejaky chladic aj z medzikusom z nejakeho auta(najlepsie aby pasoval na blok a filter),dajte si urobit redukciu ktora pojde cez madzikus a na nu pojde nasrobovat povodny filter,vhodne umiestnite chladic a mate to. :-D
Jo tak to vsetko mam aj tak to asi zapojim :) Ja som len nechcel takto zapajat, aby nemusela seriova pumpa tlacit olej cez chladic a takisto, keby to bolo zapojene vana->chladic->vana tak by sa to rychlejsie chladilo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

kenivruh píše:
buky300zx píše:Ved na zraze ste si to mohli mrknut. :-D
zozente nejaky chladic aj z medzikusom z nejakeho auta(najlepsie aby pasoval na blok a filter),dajte si urobit redukciu ktora pojde cez madzikus a na nu pojde nasrobovat povodny filter,vhodne umiestnite chladic a mate to. :-D
Jo tak to vsetko mam aj tak to asi zapojim :) Ja som len nechcel takto zapajat, aby nemusela seriova pumpa tlacit olej cez chladic a takisto, keby to bolo zapojene vana->chladic->vana tak by sa to rychlejsie chladilo.
myslis ze olej ktery leze primo z chladice do bloku bude teplejsi nez ktery vznikne smichanim zchlazeneho oleje s horkym ktery je ve vane?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Gerox píše:
kenivruh píše:
buky300zx píše:Ved na zraze ste si to mohli mrknut. :-D
zozente nejaky chladic aj z medzikusom z nejakeho auta(najlepsie aby pasoval na blok a filter),dajte si urobit redukciu ktora pojde cez madzikus a na nu pojde nasrobovat povodny filter,vhodne umiestnite chladic a mate to. :-D
Jo tak to vsetko mam aj tak to asi zapojim :) Ja som len nechcel takto zapajat, aby nemusela seriova pumpa tlacit olej cez chladic a takisto, keby to bolo zapojene vana->chladic->vana tak by sa to rychlejsie chladilo.
myslis ze olej ktery leze primo z chladice do bloku bude teplejsi nez ktery vznikne smichanim zchlazeneho oleje s horkym ktery je ve vane?
Toto je dobra otazka, ale mne islo hlavne o to aby nemuselo seriove cerpadlo tlacit olej cez chladic.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

podla mna je to zbytecne a keny ved ty jazdis uplne slusna a ked tomu jebes tak zvetca na rovine takze naporovo chladis a nejake zavody s tou tvojou karoseriou ci okruh je na vlastne riziko ja mam vo vodnom chladici este vymenik na olej a dam si tam ventil ale jestli to pouzijem nekedy neviem a to ja santim oproti tebe jak :twisted:
ale 14 je 14 a myslim ze to netreba ked som to nepotreboval na 12 tak na14 uz vobec ale ak chces tak daj inak nizmo007 ma doma aj chladic napis mu zato a


KED NEMAS OLEJ TAK CHLADIT SE NEDA :!: 8)
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo »

keni nic vezlem ale slik ma pravdu v tom style jazdi poznam ho jak jazdi a myslim ze vzyvote ho nepotreboval ten chladic a ty ho potrebovat nebudes to je moj nazor
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: pablo

Příspěvek od kenivruh »

pablo píše:keni nic vezlem ale slik ma pravdu v tom style jazdi poznam ho jak jazdi a myslim ze vzyvote ho nepotreboval ten chladic a ty ho potrebovat nebudes to je moj nazor
Ja uz chaldic kupeny mam ;) Len ho namontovat. A myslim, ze ho potrebujem. 140 stupnovy olej na okruhu by som fakt uz nechcel mat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

kolko krat si za rok na okruhu???????????? 8)

a ked to to cis a nedrzis nech sa to rozbehne na silu takto neprehrejas

ja som vzivote auto nezohrial viac jak je normal a ine veci sa stym dialy

ked mi tu s12 uz parkrat vykradly a kamos nabural tak uz ma to auto nejak nezaujmalo a mal som ho len na vysantenie a to dostavalo tak na pi.. jak nikto a divim sa ze vidrzalo ale treba vediet nemyslim tym ze nevies ale myslim ze je to zbytocne a ty ani nedriftis NECHAPEM DOVOD TOHO CHLADICA ale budis tvoje LOVE tvoje AUTO tvoj OLEJ

nechcem ta urazit ani nastvat len som vyjadril svoj nazor ak som ta nasral PREPAC 8)
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Odpovědět