AT->MT uspesne!
-
- user
- Příspěvky: 418
- Registrován: 14.10.2004, 08:36
- Bydliště: malacky, sk
- Kontaktovat uživatele:
pani, musim sa pochvalit. cez vikend som vymenil automat za manual
robili sme na tom dvaja cca 15 hodin. a ja vlastne iba jednou rukou... na lavu mi padla automatika, ked sme ju vytahovali
prve dojmy su suprove - konecne mam pocit, ze auto uplne ovadam
ale predsa len, automatika bola tichsia a pohodlnejsia :rolleyes:
ak by mal niekto nejaky napad, ako spenazit tu automatiku, sem s nim
robili sme na tom dvaja cca 15 hodin. a ja vlastne iba jednou rukou... na lavu mi padla automatika, ked sme ju vytahovali
prve dojmy su suprove - konecne mam pocit, ze auto uplne ovadam
ale predsa len, automatika bola tichsia a pohodlnejsia :rolleyes:
ak by mal niekto nejaky napad, ako spenazit tu automatiku, sem s nim
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Je k tomu nejaka elektronika?idanow píše:dakujemOndrey píše:Gratuluju! :D
Kolik by si chtel za ten automat?
nemam presnu predstavu, tak do troch tisic...
Jak to vlastne s tim automatem jede oproti manualu? Kdyz to ted porovnas, je to vyraznej rozdil AT vs MT?
<!--EDIT|Ondrey|Nov 25 2003, 12:40 PM-->
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
-
- user
- Příspěvky: 418
- Registrován: 14.10.2004, 08:36
- Bydliště: malacky, sk
- Kontaktovat uživatele:
ja som mal na mysli len samotnu prevodovku... ty si myslel komplet na prerabku? je k tomu kopec elektriky (to by sa mi asi ani nechcelo vytahovat z auta, musel by som pomenit aj kable.... ), dalej predna cast kardanu, iny zotrvacnik, riadiaca jednotka, kontrolka v palubovke....Ondrey píše:Je k tomu nejaka elektronika?
Jak to vlastne s tim automatem jede oproti manualu? Kdyz to ted porovnas, je to vyraznej rozdil AT vs MT?
s automatom sa jazdi pohodlnejsie a podla mna aj bezpecnejsie. nepretaca kolesa (pokial mu nenalozis fakt poriadne), radi ticho a plynule, motor mas okamzite v otackach, ked potrebujes, nemozes dostat smyk kvoli podradeniu v zakrute, na otocku na mieste ti stacia dva pedale...
ale predsa len, manual ti ponuka lepsiu kontrolu nad autom (rozbeh, drift atd.) a lepsie citis/vyuzijes motor.
nehovorim, ze ten automat je lenivy (kto videl moj sprint na zraze, moze potvrdit :rolleyes:) a aby som nezabudol, pohodlie automatu stoji asi liter benzinu na stovku....
zhrnute, rozdiel je markantny, nie vsak vo vykone, ale v style jazdy.
dalsie normalne auto urcite budem chciet s AT, ale sportiak rozhodne s MT
PS: MT mam v nissane iba od vcera vecera, takze zatial nemam vela konkretnych skusenosti. este sa len zoznamujeme
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No clovece.. docela bych do toho sel, ale ted na to nemam ani prachy ani cas.. navic bych musel shanet nejakyho mechanika, kterej by do toho sel za nejaky rozumny penize..idanow píše:keby si vazne chcel, urcite by to islo.
mam vsetky veci, co k tomu treba, okrem brzdoveho pedala - nechcelo sa nam ho menit, tak sme ho zrezali :D
<!--EDIT|Ondrey|Nov 25 2003, 04:33 PM-->
240 genuine british BHPs covered with British racing green..