který svody sací bo výfukový, výfukový jdou většinou trochu hůř, protože je držívají ty štefty jak jsou blízko kraje, nevím jak to napsat líp, prostě zabrat a jde to, a sací většinou drží přilepené těsnění, zabrat a jde to
Je problém v tom, že svody mezi už jsou odšroubovaný od hlavy válců ale nejde je vyndat, páč tam neni dost místa na to aby se ty svody přetáhly přes šrouby. Vadí tam tyč řízení nebo přidělaný turbo, ale sundat to je taky pěkněj mrsk, obvzlášt když se k těm šroubum nelze dostat.....
rozumik: vomrd to je to souhlas :-D sem myslel že z toho vyrostu, už mam vypuštěnej olej a zaplat pánbůh, že jsem to udělal, poněvadž tam byly asi 2 litry a voda v chladiči taky tak... Povolený svíčky, v pytli gufero a čep řízení, takže paráda
pokud si vzpominam, nejrychlejsi je povolit svody-hlava a turbo-vyfuk a vytahnout to cely ven... vadej tam jen ochrany plechy posilovac, brzdy...kterymsilou domluvis
btw... jde i sundat jenom turbo ze svodu...chce to chvili, nervy a vic druhu klicu ...ale jde to...
Já sem musel povolit i chlazení turba a celou tu trubičku která vede nahoře mezi hlavou a prsama a pak sundat wastegate ventil abych moch vyhnout svody k podbehu..ale nesudnaval sem je uplne,jenom sem je vyhnul,sundal stary tesneni,ocistil ,dal nový a zase smontoval..Akorát na povolení a utažení posledního šteftu směrem k prsoum nahoře sem musel rozříznout klíč a pak jeste jeden říznout,pro tu matku na přívodu a odvodu vody..normálníma sem se tam nevešel..hlavně neztrať mosazný těsnění u tý vody a adekvátně to dotáhni..
Rehy píše:pokud si vzpominam, nejrychlejsi je povolit svody-hlava a turbo-vyfuk a vytahnout to cely ven... vadej tam jen ochrany plechy posilovac, brzdy...kterymsilou domluvis
btw... jde i sundat jenom turbo ze svodu...chce to chvili, nervy a vic druhu klicu ...ale jde to...