Spojka => zablokovani motoru?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Spojka => zablokovani motoru?
Chci se zeptat, dneska mi psal bracha, je to mechos. Rikal ze je pravdepodobny ze nebude po motoru, ze mi mozna "vystrelila lamela" (nevim co si pod tim predstavit) fakt je ten ze sem ve chvili kdy se to stalo podrazoval 3->2, ucitil ranu do radicky a motor se zastavil. Je to realny?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
nn tak sem to nemyslel...zkousel sem to pres ten 5 kvalt a nepohnul tim....kdyz dam neutral zadek se toci..jde o to ze se se mohl poskodit setrvak nebo lamela a seknout se o obal prevodovky treba. Protoze ten motor 20metru pred tim nez se to stalo normalne bezel bez problemu...kdyby se pridiraly saly tak by to na jeho chodu bylo poznat ne? ty se nekousnou na metruKentoya píše:nadzvedni zadní kola a zatoč motorem hrubou silou, pokud je to lamela, tak klikou roztočíš i převodovku a kola
spis mam teorii ze tim jak to prokluzovalo se vypalila lamela a setrvak a pri podrazovani to dostalo nejakej raz a nevydrzelo to
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
jasne ze je to nejjednodussi zpusob...ale ja se k tomu dostanu zase az dalsi vikend, takze bych chtel mit nejakej seznam moznosti od nejbanalnejsich az po ty nejzavaznejsi..abych po nich pak mohl jit a nerozdelaval zbytecne co nemusim.Katany píše:uz jsem taky videl prasklej pritlacak, ale to bylo na CA18 ... rek bych ze to tam taky nemelo daleko k tomu aby to rezsekalo lamelu ... sundej prevodovku a uvidis ... nejjednodussi jak zjistit jestli za to muze spojka
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
a co se presne stalo?Morpheus píše:To co popisuješ mi udělala lamela. Takže to odhaduju na 99%.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
ja prevodovku blok a hlava by sa dala taake pouzit
jinak jak to tu uz padlo odlep motor od prevodky a apak uvydis ci protocis motor nebo ne a uvidis vse ostatny jinak skousel si uz tocit motor cez hlavnu remenicu po spatku nebo tam dat 5 stupen a jid dozadu??????kdys se tam neco spricilo tak to zvetca v opacnom smere musi povolit
ale muze to byt i v motoru a to muze byt but ventil nebo kluka nebo neco se stalo spistem a nerozthli se ti rozvody??
na srku je usim retez a ty by to take dokazala bloknout
nevim to bych musel bud vydet nebo aspon vtom sedet kdyz se to stalo
jinak jak to tu uz padlo odlep motor od prevodky a apak uvydis ci protocis motor nebo ne a uvidis vse ostatny jinak skousel si uz tocit motor cez hlavnu remenicu po spatku nebo tam dat 5 stupen a jid dozadu??????kdys se tam neco spricilo tak to zvetca v opacnom smere musi povolit
ale muze to byt i v motoru a to muze byt but ventil nebo kluka nebo neco se stalo spistem a nerozthli se ti rozvody??
na srku je usim retez a ty by to take dokazala bloknout
nevim to bych musel bud vydet nebo aspon vtom sedet kdyz se to stalo
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tak to byl pritlacak.....z nejakyho duvodu sktrl o skrin prevodovky a zakousl se do ni hranou. Opraveno..ovsem lamela je cerna....setrvak KO, prokluzuje...slozil sem to z5 abych mohl aspon nejak jezdit nez bude spojka nova a mam nasledujici problem...vcera sem nastartoval rano..dopoledne polital nejaky zarizovani a spojka bez problemu pobirala az na prudky zrychlovani, to proklouzla...jenze odpoledne sem jel do brna (60km)..uz cestou to zacalo prokluzovat na 4-5 pri predjizdeni, kdyz sem pridal rychleji plyn a v centru uz sem se ani nemohl rozjet na jednicku..proste to prokluzovalo, spojka neprenasela skoro nic...rekl sem si..no tak je spojka v prdeli uplne. Dneska rano mi to nedalo a nez sem sel do prace, nastartoval sem auto a zkusil se rozjet na jednicku a slo to bez problemu. Napada nekoho neco? Potrebuju tak 14dni jeste jezdit nez bude novej kit.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Mirek píše:Tak to byl pritlacak.....z nejakyho duvodu sktrl o skrin prevodovky a zakousl se do ni hranou. Opraveno..ovsem lamela je cerna....setrvak KO, prokluzuje...slozil sem to z5 abych mohl aspon nejak jezdit nez bude spojka nova a mam nasledujici problem...vcera sem nastartoval rano..dopoledne polital nejaky zarizovani a spojka bez problemu pobirala az na prudky zrychlovani, to proklouzla...jenze odpoledne sem jel do brna (60km)..uz cestou to zacalo prokluzovat na 4-5 pri predjizdeni, kdyz sem pridal rychleji plyn a v centru uz sem se ani nemohl rozjet na jednicku..proste to prokluzovalo, spojka neprenasela skoro nic...rekl sem si..no tak je spojka v prdeli uplne. Dneska rano mi to nedalo a nez sem sel do prace, nastartoval sem auto a zkusil se rozjet na jednicku a slo to bez problemu. Napada nekoho neco? Potrebuju tak 14dni jeste jezdit nez bude novej kit.
odvzdušnění hlavního spojkového válce, po vyšlápnutí spojky se musí spojkový píst opřít o ten čudlík co vede ze spodu hlavního spojkového válce, pokud se neopře, přetlakuje se epojkový systém a přítlačák je stále mírně rozepnutý
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
mrknu diky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde