Rurka na privod oleja

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Rurka na privod oleja

Příspěvek od kenivruh »

Moze niekto prosim zmerat priemer skrutky privodu oleja co ide do turba a takisto vysku konca olejovej rurky tam kde sa srobuje ta skrutka. Dik.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

aha skrutka, já myslel průměr rourky jak jsem psal v sz, protože nevím kterou skrutku myslíš tak se ptám myslíš tu na bloku, z které vede rourka do turba nebo tu na turbu, jinak mám pocit že oba závity jsou stejný, průměr cca 12mm a stoupání závitu cca 1,25, to jen podle oka neměřil jsem to, ale je možné že to bude někde v manuálu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Kentoya píše:aha skrutka, já myslel průměr rourky jak jsem psal v sz, protože nevím kterou skrutku myslíš tak se ptám myslíš tu na bloku, z které vede rourka do turba nebo tu na turbu, jinak mám pocit že oba závity jsou stejný, průměr cca 12mm a stoupání závitu cca 1,25, to jen podle oka neměřil jsem to, ale je možné že to bude někde v manuálu
Olejova rurka ma na jednom konci taku prevlecenu matku co ide do bloku, na druhom konci ma oko cez ktore ide srob do turba no a ja potrebujem priemer toho oka a jeho vysku (ale ta neni asi taka dolezita),
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

originál jsou převlečné matky na trubičce, upravené je jedna strana trubička, druhá strana holender a nebo obě strany holender
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Len pre info. Tomuto sa u vas (nas) vravi holender ?
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... /pic12.jpg
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

áno
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

nezabudni dať medené podložky nie fibrovky :lol:
Z-Club Bratislava
Odpovědět