Prosim pomozte-SURNE!
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
řešíme něco podobného na fiatu coupe - tam je tozpusobeno tím že HP walbro dává tak vysoký tlak že to už seriový FPR neukočíruje, pomohla montáž aftermarket FPR.
moje doměnnka je že by mohlo i snížení voltáže walbra ( Hp walbra jsou vícestupnová a tuším že je možno minimálně dvema zpusoby přivéct proud apodle toho tlačí palivo..
moje doměnnka je že by mohlo i snížení voltáže walbra ( Hp walbra jsou vícestupnová a tuším že je možno minimálně dvema zpusoby přivéct proud apodle toho tlačí palivo..
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
aby som to upresnil, problem je vyhradne vo vysokom tlaku paliva. Nie je to ovplivnene ani ECU ani AFM. Tlak je vysoky aj ked je motor vypnuty a benzin koluje len od pumpy cez fpr a spat. Nie je problem ani v odtoku. Vyzera to ze ako pise Idaho, seriovy FPR nedokaze regulovat zvyseny prietok od walbra. Je to divne, kedze na nete je vela instalacii walbra so seriovym Z31 FPR, ale mozne je vsetko. Este som bukymu odporucil skusit fpr z 200sx, kedze ten nema s walbrom ziadny problem. Je to dobre odskusat pred tym nez kupi za nejakych 6000 novy FRP....
Zajtra skusam 200sx FPR.Dam vedet.Modlite sa.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Pani,nepomohlo ani zredukovanie tlaku na 2,5baru.Meral som aj tlaky vo valcoch a kazdy jeden ma 10barou na pi.ny chlp.Poradte mi cim to moze byt.
Asi ma uz z toho je.ne!
Asi ma uz z toho je.ne!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Sirkopasmova lambda ti ukazuje prilis bohatu zmes ?buky300zx píše:Pani,nepomohlo ani zredukovanie tlaku na 2,5baru.Meral som aj tlaky vo valcoch a kazdy jeden ma 10barou na pi.ny chlp.Poradte mi cim to moze byt.
Asi ma uz z toho je.ne!
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Ta este neukazuje nic,lebo sa potrebuje trochu zahriat,ale neni cas,lebo dovtedy to auto skape.Z vyfuku ide strasne cierny dym a hnet to zahadze sviecky.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
problem je rovnaky aj pri odpojenej AFM, kedy ma bezat ECU v nudzovom rezime, podobne ako nasa. Avsak aj pri seriovej ECU s odpojenym AFM to neslo dobre. Jedine co sposobilo zmenu, bola zmena predzapalu posunutim rozdelovaca. Cierny dym z vyfuku nemusi znamenat len prilis bohatu zmes ale aj nespravne casovanie predzapalu.Kentoya píše:bohatost směsi je závislá na benzínu a vzduchu, jestliže to není benzínem, je to vzduchem jak jsem psal výš, tudíž AFM, klapka na sání, začal bych tady, přestože raddy píše že je to oki, co ukazuje widwband lambda a při kolika otáčkách
Lambda neukazuje nic, nakolko nedochadza k spalovaniu benzinu.
tak to je potom každá rada drahá,
jinak co jsem ten motor slyšel, jak jsi vyjížděl z garáže, tak chod motoru byl pravidelný, takže zapojení takových těch kravin okolo bude asi dobře,
tak a ted k tomu aby se dala zjistit směs, stálo by za to udělat si děličku napětí, kterou zapojíš místo snímače teploty (prostě dodáš volty jako by voda měla 85 st. celsia) a dodáš ECU signál, že je motor teplý i když bude studený a tím pádem by měla ECU omezit dávkování paliva, a dalo by se to změřit, jinak ECU má stejné vyhodnocování jako u dvoukila? pokud jo co kody? tuším že nic nenajde a ani nenašla, protože by to raddy napsal, ale pro jistotu se ptám protože nevím jestli má samovyhodnocování
další možností je pokud je to poměrem paliva a vzduchu, mít odpojenou nějakou díru v sání, skoro to neudrží volnoběh, ale pokud to pojede, víš že je špatný AFR, pokud to nepojede, bude potřeba hledat asi někde jinde jako např časování apod
jinak co jsem ten motor slyšel, jak jsi vyjížděl z garáže, tak chod motoru byl pravidelný, takže zapojení takových těch kravin okolo bude asi dobře,
tak a ted k tomu aby se dala zjistit směs, stálo by za to udělat si děličku napětí, kterou zapojíš místo snímače teploty (prostě dodáš volty jako by voda měla 85 st. celsia) a dodáš ECU signál, že je motor teplý i když bude studený a tím pádem by měla ECU omezit dávkování paliva, a dalo by se to změřit, jinak ECU má stejné vyhodnocování jako u dvoukila? pokud jo co kody? tuším že nic nenajde a ani nenašla, protože by to raddy napsal, ale pro jistotu se ptám protože nevím jestli má samovyhodnocování
další možností je pokud je to poměrem paliva a vzduchu, mít odpojenou nějakou díru v sání, skoro to neudrží volnoběh, ale pokud to pojede, víš že je špatný AFR, pokud to nepojede, bude potřeba hledat asi někde jinde jako např časování apod
Uz som to cidlo mal aj odpojene a zapojene a nic.Benzin som teraz daval len V-power Racing + trochu toluenu.adner píše:čidlo t vody umí odejít ze dne na den.A zamysli se,jestli jsi před tím netankoval.Špatný benzín už mně párkrát těžce vycukal.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
no kazdpadne bude problem v tlaku benzinu, pretoze ten je vyssi ako ma byt podla manualu, z nejakeho dovodu. avsak aj po jeho umelom znizeni je problem rovnaky.
diera v sani nebude, pretoze to ide rovnako aj s odpojenym afm. pri odpojeni afm moze byt v sani diera, motor pojde normalne, takto sa aj netesnosti odhaluju.
cele je to zvlastne....
diera v sani nebude, pretoze to ide rovnako aj s odpojenym afm. pri odpojeni afm moze byt v sani diera, motor pojde normalne, takto sa aj netesnosti odhaluju.
cele je to zvlastne....