OT: rada ohledně lambdy

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

OT: rada ohledně lambdy

Příspěvek od Elviiis »

Kámoš má to sam daihatsu co mám já. koupil ho před pár lety a nemělo lambdu ale normálně jezdilo. TeĎ provedl sposutu ůprav větší turbo vstřikovače snížil hlavu (neměnil jednotku a tudíž nemůže jít s tlakem více jak na jeden bar (utne to fule cut) a vyhnal to snížením hlavy) jenže gtti nemá váhu vzduchu tak že když tam ta lambda nebude tak podle mne motor klekne jelikož nebude mít dobrou směs?

Sorry z OT :oops:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

a ty mas lambdu?????? jatito auta moc nepoznam ale viemzesa robili aj s13 bez lamdby napr saki mataku a on si musel davat special cip od raddyho a ked ju nema kamjuzapoji ????????? ta riadiacajednotka ma potom len nejake mapky a podla nich funguje ked nahodis lambdu tak bys mnel taky vymnenit ecu teda aspon moj nazor a ciklekne??????? nemyslim akurat to vic zere lebo on ide podla mapiek a nezaujmaju ho ineš veci ako spaliny hlavne nechtamnahodinejake IC nech muzbytecne nedetonuji pisty a jestemu to lip pojede
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

normálně daihatsu má lambdu. Ale funguje i bez ní. V tomto má podobnou jednotku jako třeba CRX. Pokud mu lambdu nedáš bez keců skočí do closed loop režimu a jezdí (crx jede bez lambdy výrazně víc - asi má agresivnější mapy). U toho jeho ji prostě někdo vyndal a misto ní nešrouboval záslepku a konektor nechal vyset. Jenže jde o to že když nemá váhu vzduchu tak jediné co může řídit fuel cut je ta lambda a pokud jednotka nebude schopna dodat více paliva tak to bude mít chudou směs a jednotka to neutne. Jde o to že lambda stojí 6tis a on přemýšlí jak se této investici vyhnout. (je to stejná investice jako udělat novou eprom s jinými mapami pro closed loop režim - upravit pro větší plnící tlak - jenže v ČR to pej nikdo nedělá.).
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Prva vec. Ked nemas lambdu ide riadenie vstrekovania v open-loope (open ~ bez spatnej vazby od lambdy). Dalej, ked ides na ostro, tak je lambda aj tak odpojena z riadenia ci tam je alebo nie. Takze neviem, ako moze lambda riadit fuel-cut.

Ked si dobre pamatam, daihatsu pouziva MAP senzor, cize meria tlak v sani a od toho pocita mnozstvo paliva. Neviem ci je az taky vymakany, ze ma aj senzor teploty vzduchu, ale asi nie. Preto dokaze zvladnut zvacsenie tlaku, ale zmenu vstrekov tak ako u S13 proste musis upravit nejak inak.

Inak tutok mas schemu fuel-cut defenderu:
http://uk.geocities.com/oakleaf.rm/fcd.html

Dalsie info:
http://uk.geocities.com/oakleaf.rm/help.html
http://uk.geocities.com/charadegttiuk20 ... frame.html

http://www.camskill.co.uk/brands/daihat ... _parts.php
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

TZN že pokud to v pohodě bez lambdy fakalo tak je zbytečné ji tam strkat a vyhazovat za ní 6táců :wink:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Elviiis píše:TZN že pokud to v pohodě bez lambdy fakalo tak je zbytečné ji tam strkat a vyhazovat za ní 6táců :wink:
Jesne. Na spotrebu predsa nejazdi :) Ale samozrejeme, ze pomoze lambda pri normalnej prevadzke udrzovat spravnu zmes.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

s původního auta je tam jen moto a ten ještě překopanej. Nápravy s tím motorej jsou naspaný do starší verze (550Kg) a dělá repliku daihatsu Gtti deTomaso. A bude to jezdit vrchy takže normálně to jezdit bude jen při cestě na závody :-) Obrázek
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

slusna kara :shock:
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Odpovědět