P: jistic 80A

zde si prodávejte ostatní věci ale prosím s rozumem, není to annonce
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

P: jistic 80A

Příspěvek od Mirek »

Vysel me na 361kc s dopravou (261+ posta)...novy nepouzity...kupoval sem ho minuly tyden a bohuzel se nepodival ze je do prurezu 25. Ted ho necham za 280,- vcetne posty.
info na: http://www.hificar.cz/montazni-material ... as-80.html
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

a co tam proboha cpeš za kabely?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

na + mam 50mm ctverecnich .....na minus 25.... ale ten jistic potrebuju na + :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

zbytečně tlustej
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

ja nez to tam daval, radil sem se s elektrikarem...doporucil mi na plus tenhle, kvuli vzdalenosti
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

to je blbost, na www.ahc.cz je tabulka vzdáleností a průřezů a na 80A bohatě stačí 20mm2
Obrázek
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

nevim kde jsi to vycetl..ale baterku mam v kufru..tzn je pouzito cca 5m kabelu.....pokud vemu 80-100A tak je prurez 50mm :wink:

Ajo..ty jsi bral 60-80A
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

jo tak presne takovou tabulku sem potreboval - dik moc
jeste dotazek - kolk tak metru budu potrebovat na prehozeni baterky do kufru
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

mrkevvzime píše:jo tak presne takovou tabulku sem potreboval - dik moc
jeste dotazek - kolk tak metru budu potrebovat na prehozeni baterky do kufru
ja ji daval do podbehu za ridice....kupoval sem 6m + a 6m-.....zbyl kousek....pokud to budes davat za spolujezdce melo by stacit i 4.5-5m.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

dikes
jo a posledni OT dotaz mate nejakej e-shop kde sou dobry ceny?
to prolejzam a fakt nevim kde to koupit :roll:
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

kabely mám 25tky a funguje to perfektně, 50tka je absolutně zbytečná,souhlasím s martinem, mám stím najeto 10tis km a funguje vše spolehlivě, seriové kabely jsou taky myslím 25tky
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

blázen píše:kabely mám 25tky a funguje to perfektně, 50tka je absolutně zbytečná,souhlasím s martinem, mám stím najeto 10tis km a funguje vše spolehlivě, seriové kabely jsou taky myslím 25tky
to jsou, ale taky sou dlouhy 50cm :-D
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

zeptam se jinak...kdyz budeme brat ze tam jde 80A..proc nissan na propojeni baterka-starter pouzil kabel 25mm dlouhej cca 50cm, kdyz by mu stacil podle tabulky na 80-100A 18mm pri te delce...a i kdyby vychazel na tu delku 25mm...tak kdyz date baterku dozadu, kabel je cca 10x delsi nez original...tak pouziti stejneho prurezu bude mit na 100% nejaky "ale"
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

nežer to tak, použij 20,nebo 25 , je to odzkoušené a to jsem když sem měřil tlaky točil starterem o život, myslím,že řešíš zbytečné věci a zbytečně utratíš zbytečné peníze za zabytečně drahý kabel o zbytečně velkém průřezu :wink: pokud trváš na svém kup si 50tku, víc neporadím

k tvé otázce, stejný porůřez používaj všecky auta = asi norma

jinak na cestu kufr -> motorový prostor ti na propojení stačí 4m a rozvodnej blok :wink:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

blázen píše:nežer to tak, použij 20,nebo 25 , je to odzkoušené a to jsem když sem měřil tlaky točil starterem o život, myslím,že řešíš zbytečné věci a zbytečně utratíš zbytečné peníze za zabytečně drahý kabel o zbytečně velkém průřezu :wink: pokud trváš na svém kup si 50tku, víc neporadím

k tvé otázce, stejný porůřez používaj všecky auta = asi norma

jinak na cestu kufr -> motorový prostor ti na propojení stačí 4m a rozvodnej blok :wink:
Blazne...ale ja tady neresim jakej prurez kabelu si mam koupit...kdyz kouknes na prvni prispevek, snazim se tady prodat 80A jistic :-D :-D . Nikomu tady necpu at si ho koupi taky..poradil mi to clovek kterej je elektrikar pres 20 let, takze asi vi o cem mluvi..verim mu. Pokud vam to fakci se slabsim (nikde sem nepsal ze nestaci!!)...tak vam to preju :).
Kabel mam pres pul roku v aute, takze je vcelku zbytecny tady resit co si koupim..nic ve zlym :) Timto bych tu debatu tady uzavrel asik :)

A k tomu inzeratu..chcete nekdo ten jistic?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět