Jak ina vsak tam je tiez to cst nie ? Aha neni Je tam mm2/s ale to je asi to iste si myslim. 1 cSt = 10-6 m2/sraddy píše:no ja som sa tiez ulakomil na VR1
skoda ze v clanku sa udava viskozita v inych jednotkach ako v pdf suboroch valvoline....
Shell helix premium 5w40
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Jo je husty jak svina a o 20w50 ani nevravim Inak ty mas olejovy chladic, takze tebe urco taky netreba.raddy píše:mas pravdu. hm, 10W-60 olej v tom pripade vyzera ako uplne nevhodny na bezne pouzitie, ma spravne vlastnosti az nad nejakych 110-120c...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Shell helix distribuuje auto kelly a udajne je to i ten olej co stáčej pod svojí "značkou" starline. Kvalita nevím nezkoušel jsem ho ale ten starline jsou pekné sračky..
Osobne ( jelikož jsem jezdil jen v létě a dával kotel ) jsem používal ( a dál to propaguju ) 20W50 competition nebo v extrémních vedrech a na Války 20W60Le Mans od motulu a maximální spokojenost...
je sice určenej do vyšších teplotních podmínek ale já s autem nepopojíždel do krámu nebo kratounké trasy, mel jsme to auto jen na hobby jízdy, takže jsem ho rozehřál a za jízdy dával kotel
je to super olej..
Osobne ( jelikož jsem jezdil jen v létě a dával kotel ) jsem používal ( a dál to propaguju ) 20W50 competition nebo v extrémních vedrech a na Války 20W60Le Mans od motulu a maximální spokojenost...
je sice určenej do vyšších teplotních podmínek ale já s autem nepopojíždel do krámu nebo kratounké trasy, mel jsme to auto jen na hobby jízdy, takže jsem ho rozehřál a za jízdy dával kotel
je to super olej..
Naposledy upravil(a) Idaho dne 01.05.2007, 09:51, celkem upraveno 1 x.
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No co sledujem svoje teploty, tak to je cca okolo 100 normalne jazdenie mesto, mimo mesta, na dialnici tak okolo 110-115 stupnov a v Brne po par minutach 130-140 stupnovMartin_534 píše:ještě by se to chtělo zamyslet jaká je teplota na kritickejch místech na ložiskách na klice a v turbu v porovnání třeba s vanou nebo mezikusem na čidla, podle mě bude o několik desítek stupňů vyšší
a i 90° ve vaně neni problém dosáhnout, když nemáš olejovej chladič
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
v kazdom pripade by nebolo zle tuto temu poriadne prediskutovat. na sxoc maju vsetko pohromade tu:
http://www.sxoc.com/vbb/forumdisplay.ph ... une=1&f=89
nebude to snad take hrozne, ale rozhodne to stoji za dlhsiu debatu...
http://www.sxoc.com/vbb/forumdisplay.ph ... une=1&f=89
nebude to snad take hrozne, ale rozhodne to stoji za dlhsiu debatu...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
v motoru po generálce nemá karbon co dělatMorpheus píše:Ok. díky za vysvětlení. Co se týče staršího motoru a po generálce, slyšel jsem, že když do staršího motoru naliješ plnou syntetiku, tak uvolní komplet karbon v motoru a dělá to neplechu, je na tom něco pravdy?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Ako naznacil Mato,vo vani moze byt cca 100,ale v turbe a na inych namahanych miestach bohate viac.Ako pisal Keni,neni problem dosiahut teplotu aj 130.Takze nevydim problem preco by sa VR1 nemohla davat.
Ale je to na kazdom z Vas,ja ho davam stale a uplna spokojnost.
Ale je to na kazdom z Vas,ja ho davam stale a uplna spokojnost.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
no je to praveze dost dolezite, pretoze pokial olej nema spravnu viskozitu predpisanu pre dany motor, tak moze narobit kopec skody. Napr. pre bezne jazdenie by bol 10W-60 urcite nevhodny, vyrobca urcite vie, preco predpisal 10W-40.
optimalna viskozita podla horeuvedeneho clanku je cca 15cSt. 10W-40 olej ju ma pri 100st, kdezto 10W-60 ju ma pri 120c, co je dost rozdiel...
optimalna viskozita podla horeuvedeneho clanku je cca 15cSt. 10W-40 olej ju ma pri 100st, kdezto 10W-60 ju ma pri 120c, co je dost rozdiel...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
záleží na co se auto používá, 10W60 bych dal jen při ježdění po okruhu,nebo častém sprintovní, na normální ježdění je vhodný právě ten 10w40
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Ja v zyme nejazdim,bezne na tom nebeham a pouzivam to len na sprinty.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Problém je že třeba do kanálků v bloku se nedostaneš,a tam podle mě spouta tý odporný kaše zůstane.blázen píše:v motoru po generálce nemá karbon co dělatMorpheus píše:Ok. díky za vysvětlení. Co se týče staršího motoru a po generálce, slyšel jsem, že když do staršího motoru naliješ plnou syntetiku, tak uvolní komplet karbon v motoru a dělá to neplechu, je na tom něco pravdy?