Jak ina vsak tam je tiez to cst nie ? Aha neniraddy píše:no ja som sa tiez ulakomil na VR1
skoda ze v clanku sa udava viskozita v inych jednotkach ako v pdf suboroch valvoline....
 Je tam mm2/s ale to je asi to iste si myslim. 1 cSt = 10-6 m2/s
 Je tam mm2/s ale to je asi to iste si myslim. 1 cSt = 10-6 m2/s  
Jak ina vsak tam je tiez to cst nie ? Aha neniraddy píše:no ja som sa tiez ulakomil na VR1
skoda ze v clanku sa udava viskozita v inych jednotkach ako v pdf suboroch valvoline....
 Je tam mm2/s ale to je asi to iste si myslim. 1 cSt = 10-6 m2/s
 Je tam mm2/s ale to je asi to iste si myslim. 1 cSt = 10-6 m2/s  
Jo je husty jak svina a o 20w50 ani nevravimraddy píše:mas pravdu. hm, 10W-60 olej v tom pripade vyzera ako uplne nevhodny na bezne pouzitie, ma spravne vlastnosti az nad nejakych 110-120c...
 Inak ty mas olejovy chladic, takze tebe urco taky netreba.
 Inak ty mas olejovy chladic, takze tebe urco taky netreba.
No co sledujem svoje teploty, tak to je cca okolo 100 normalne jazdenie mesto, mimo mesta, na dialnici tak okolo 110-115 stupnov a v Brne po par minutach 130-140 stupnovMartin_534 píše:ještě by se to chtělo zamyslet jaká je teplota na kritickejch místech na ložiskách na klice a v turbu v porovnání třeba s vanou nebo mezikusem na čidla, podle mě bude o několik desítek stupňů vyšší
a i 90° ve vaně neni problém dosáhnout, když nemáš olejovej chladič

v motoru po generálce nemá karbon co dělatMorpheus píše:Ok. díky za vysvětlení. Co se týče staršího motoru a po generálce, slyšel jsem, že když do staršího motoru naliješ plnou syntetiku, tak uvolní komplet karbon v motoru a dělá to neplechu, je na tom něco pravdy?

Problém je že třeba do kanálků v bloku se nedostaneš,a tam podle mě spouta tý odporný kaše zůstane.blázen píše:v motoru po generálce nemá karbon co dělatMorpheus píše:Ok. díky za vysvětlení. Co se týče staršího motoru a po generálce, slyšel jsem, že když do staršího motoru naliješ plnou syntetiku, tak uvolní komplet karbon v motoru a dělá to neplechu, je na tom něco pravdy?