Vacky SR20DET
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Vacky SR20DET
Budu delat vymenu olejoveho cerpadla, tak sem si rekl ze kdyz uz to budu mit rozhozeny, udelam kontrolu veci + mensi upgrade. Chtel bych vymenit seriove vacky za nejake perfomance, ale tak aby tam byl minimalni rozdil. Na ebay sem nasel vacky HKS za cca 200 dolaru bez dopravy. Jake vacky pouzit? 256? Odkud je vzit?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
jednotka je v planu...ale zatim to beru jako prevenci vuci vydirani serie.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
co sem se o tom bavil s lidma z fora....tusim martin a street racer.....tak mi bylo receno ze SR20DET ma slabinu v podobe mekkeho materialu vacek, ktery se zacne casem vydirat.....ze je dobre dat nejake performance, ze to muze zachranit motor. Tak ted nevim..jak to je s tema seriovejma vackama.
Ad olej..pokud je na vackach spatnej material..tak pri startech ti olej dole z vany moc nepomuze...jde to kov na kov
Ad olej..pokud je na vackach spatnej material..tak pri startech ti olej dole z vany moc nepomuze...jde to kov na kov
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
daval bych i vahadla...pak jeste cosi..vypadl mi nazev..je to tam tusim kvuli tomu aby ve vyssich otackach nevyskocilo vahadlo nebo tak nejak....taky doporuceni od streeta.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ja To budu brat prubezne...ted spojka a martin mi bere tu vetsi celohlinikovou vanu...pak cerpadlo, vacky, vahadla....s cipem spoleham na raddyhoGerox píše:rocker arm stopper...
...to mam taky...ale uz jsem cetl o pripadech kdy prave ten rocker arm stopper znicil to vahadlo prave tim ze ho "nepovolilo" nekam vyskocit...cili to je taky otazka....
mam vse na prodej i s ECU...ale to asi nebubde tva cenova kategorie...
Ad rocker arm stopper....otazkou je co by znicilo kdyby vyskocilo :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
vačky na SR20DE jsou předpokládam jiní než na DETGerox píše:rocker arm stopper...
...to mam taky...ale uz jsem cetl o pripadech kdy prave ten rocker arm stopper znicil to vahadlo prave tim ze ho "nepovolilo" nekam vyskocit...cili to je taky otazka....
mam vse na prodej i s ECU...ale to asi nebubde tva cenova kategorie...
pokud jsou stejný možná budu mít zájem
](*,) never ending story ](*,)
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Určitě doporučuju min. udělat korekci paliva (alespoň blbým S-AFCčkem) při použití jakékoliv aftermarket vačky. Zrovna ohledně vačky 256st. na SR20DET od HKS jsem četl takový test, že to dali na sériový motor a podle detonačních čidel a A/F by to ten motor moc dlouho nevydržel. Co se týče vahadel rozhodně koupit min. nové (popř. nechat provést MoS2 shot na povrch kde se tře o vačku) či rovnou lepší od NAPRECu. Každopádně u SR20DET bacha, stačí otevřít sání, vyhodit cat a restriktor a motor jde do kytek.
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To by se nemělo stát, pokud dáš solid pivots a uděláš správně vůli ventilů...Gerox píše:rocker arm stopper...
...to mam taky...ale uz jsem cetl o pripadech kdy prave ten rocker arm stopper znicil to vahadlo prave tim ze ho "nepovolilo" nekam vyskocit...cili to je taky otazka....
mam vse na prodej i s ECU...ale to asi nebubde tva cenova kategorie...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Jak do kytek? smes? nebo co se deje? pac mam filtr KN.....restriktor je taky pryc.....a vyfuk komplet pruchozistreet.racer píše:Určitě doporučuju min. udělat korekci paliva (alespoň blbým S-AFCčkem) při použití jakékoliv aftermarket vačky. Zrovna ohledně vačky 256st. na SR20DET od HKS jsem četl takový test, že to dali na sériový motor a podle detonačních čidel a A/F by to ten motor moc dlouho nevydržel. Co se týče vahadel rozhodně koupit min. nové (popř. nechat provést MoS2 shot na povrch kde se tře o vačku) či rovnou lepší od NAPRECu. Každopádně u SR20DET bacha, stačí otevřít sání, vyhodit cat a restriktor a motor jde do kytek.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde