Napisem to znovu. Urcite su dobre gufera ventilov ?Marena píše: Jo a kouri to jen na volnobeh nebo pomale jizde pri razeni. Pod boostem ne.
Turbo po vymene lozisek a tesneni kouri
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Jsem presvedcen ze ano. Kdyz bylo turbo vybrano poprve pro vymenu lozisek, tak vnitrek svodu byl suchy. A prakticky hned po prvni jizde to auto kourilo vic nez predtim(i tedy vice saknul ten olej dole na turbu). A kdyby to byli ventily tak by se za tu chvili tak nezanesl tepelny stit i z vnitrni stranykenivruh píše:Napisem to znovu. Urcite su dobre gufera ventilov ?Marena píše: Jo a kouri to jen na volnobeh nebo pomale jizde pri razeni. Pod boostem ne.
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Turbo
nevim jak u vas ale na mojem turbu byly uplne znicene (vydrene) plochy kde jsou umistena kluzna loziska turba, musel jsem koupit novy stredovy dil, bez toho by to delalo to same co u vas, v jakem stavu jsi mel stredovy dil turba?
tady jsou fotky z vcerejsi montaze. Na prvni je videt jak to sakne. A na druhe je znovu(snad lepe nez predtim) vycistena dosedaci plocha pro tesnici kouzek+ten zlabecek. Opakuji ze nic vydreneho tam videt neni(ovsem prumer dosedaci plochy-diry je o chloupek vetsi nez ten prumer za tim zlabkem -> to je snad normalni). Vule dovnitr ven je necitelna. Nahoru-dolu je mala(jinymi slovy po vymene lozisek se logicky zmensila).
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
turbo
podle me to vali tesnicim krouzkem na vyfukove casti, nic jineho tam netesni, podle manualu co davaji k repas sade nesmi byt vule na tomhle krouzku moc velika (myslim vule krouzek a drazka), jinak je potreba vymenit celou hridelku, taky se mi zda, ze tesnici krouzek byl smerovy, nemel obe strany stejne na pohled to bylo videt
zkontroloval bych taky pruchodnost odtoku oleje z turba, jeslti neni nektera cast ucpana
Jeste takova pomoc, kdyz vyfukovou cast hridelky s tesnicim krouzkem vsunujes do stredove casti jde to docela ztuha, jak se tesnici krouzek zmackava...pokud ti to tam jde lehce tak je tam moc velka vule, takze zbyva jen vymenit celou stredni cast
zkontroloval bych taky pruchodnost odtoku oleje z turba, jeslti neni nektera cast ucpana
Jeste takova pomoc, kdyz vyfukovou cast hridelky s tesnicim krouzkem vsunujes do stredove casti jde to docela ztuha, jak se tesnici krouzek zmackava...pokud ti to tam jde lehce tak je tam moc velka vule, takze zbyva jen vymenit celou stredni cast
Re: turbo
Tesnici krouzek na oko vypada soumerny(tzn. ze neni smerovy). Vule drazky pro ten krouzek na hrudelce byl na puvodni hridelce ok a ted na te od Pecy nejaka vule je. Samozrejme kdyz taridelku s krouzkem zasazuji do skrine, tak v tom miste musim krouzek zmacknou aby tam hridelka zapadla cela(nebo do toho tuknout a ono to tam zaskoci) - tzn to je take ok.LittleBoby píše:podle me to vali tesnicim krouzkem na vyfukove casti, nic jineho tam netesni, podle manualu co davaji k repas sade nesmi byt vule na tomhle krouzku moc velika (myslim vule krouzek a drazka), jinak je potreba vymenit celou hridelku, taky se mi zda, ze tesnici krouzek byl smerovy, nemel obe strany stejne na pohled to bylo videt
zkontroloval bych taky pruchodnost odtoku oleje z turba, jeslti neni nektera cast ucpana
Jeste takova pomoc, kdyz vyfukovou cast hridelky s tesnicim krouzkem vsunujes do stredove casti jde to docela ztuha, jak se tesnici krouzek zmackava...pokud ti to tam jde lehce tak je tam moc velka vule, takze zbyva jen vymenit celou stredni cast
Ted to opravdu vypada na nejaky ucpany odtok, ale preci kanalky k loziskam atd jsou jen v horni polovine skrine a druha pulka uz je jeden velky zlab na odtok. Jak by se to dalo vycistit? Prolival jsem to benzinem ale to je asi k nicemu.
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
turbo
tak to je asi fakt ucpany odtok, vyndal bych to a ovapkoval, to by mohlo zabrat, predtim prostriknout roztokem odmasteni (arva nebo obdoba). Samozrejme pri montaze nezapomenout namazat loziska
Pretlak jak uz jsem psal, by nemel byt. Je to tam kvuli tomuto predelane a je tam ten maly filtrik na to urceny(jeste jsme ho projistotu proppichali hrebikem, co kdyby byl ucpany olejem. Ale i bez nej to kouri).raddy píše:no samozrejme nez zacnes experimentovat, tak staci odpojit odtok oleja z vane, supnut do kybla a nastartovat. hned uvidis, ci olej vali z turba von. ak vylucite samotne turbo, tak sa zamerajte na eventualny pretlak vo vani.
Po vymene lozisek jsem pomoci injekcni strikacky vstriknul do turba olej a ihned vycakl dole odvodem.
Oleje to ted za cca 500km spalilo odhadem pul litru.
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
turbo
Meril jsi si komprese? Kolik mas? Zda se mi ze turbo je vyloucene, pokud ma prutok oleje jak ma byt a sada je nova, tak by to melo tesnit minimalne nekolik stovek kilometru, nez vule dovoli novemu prusaku oleje. Zacal bych proverovat jina mista uniku oleje, tzn. pistni kruhy a mozne prisavani oleje z ventilovych vik...
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
turbo
Z fotek je videt, ze to vali pres vyfukovou cast, ale pokud tesnici krouzek aspon trochu tesni, tak tolik oleje projit nemuze, podle me je olej ve vyfukove casti turba odjinud nez z turba, tzn. odnekud z motoru. Mrkni jeste do sani, jestli nemas hadice od oleje, to stejne za skrtici klapkou, jestli je sani ciste tak jde olej z kruhu, jestli ne, tak se prisava z vik, nebo na saci casti turba neco netesni a olej pekne putuje celym sanim do motoru a pak do vyfuku. Kazdopadne hromada oleje v motoru by musela byt videt na svickach. Tlaky motoru ti asi reknou nejvic.
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
turbo
Taky se mi to zda sci-fi, ale ten olej se musi odnekud brat a pokud je to turbo tak neodteka do vany (ale i tak by neprotekal tak silne pres to tesneni) a pokud ne tak muze valit jen z motoru...