Tak po dnešní projížce jsem zjistil náké klepání vypadáto možna na kliku (doufám že ne ) Při volnoběhu to nedělá ani když přídám za studena taky nic. Až když se ohřeje olej tak to začně klepet až tak 3,5-6tis otč. ale spíš když pustim plyn tak je to výraznější než spadne plyn pod 3tis.ot. A vypadáto že to začalo dělat od tý doby co jsem měnil řemenici a lítaj ještě otáčky 0,9-1,2tis ale jak dy.Chtěl jsem to nahrát ale mobilem tam nic nebylo slyšet
mrkevvzime píše:klika je asi nejlip slyset okolo 3000 kdyz jenom udrzujes rychlost - nepridavas neubiras tak kdyz to klepe tak je to v pici - aspon tak to bylo u mne
A je slišet i když přidávam bez zařazení rychlosti
mám ale nemám ho zapojenej protože mi tekl olej kolem čidla ale,kontrolka neproblikává a je to slišet při vyších otáčkách půjčim si sluchátka a poslechnu jestli je to dole nebo nahoře. Přemejšlím o vačkách jestli se neutrhnul šroub ,byÿ docela už přetočený
Tak klepání pořád nevyřešeno . Byl jsem u známého autooprav. A ten vylučuje kliku aj ojnice . Je to spíš slišet nahoře vzádu . a fakt mi to připadá že to není vždy stejne někdy slišet výrazně někdy skoro vůbec tak nevim
Právě že ten zvuk moc nevipadá na hydroštel ,při volnoběhu 900ot motor krásně běží a neklape ,při pomalém vytáčení mi připadá taky v pohodě a připrutkém přidání zaklepe,při jízdě na jedničku 3000ot nic není slišet při dvojce už občas 3500-4000 zaklepe a při čtyřci při udržování těch 3500ot. klepe ale není to pravidelný někdy je to slyšet někdy ne jesli je to okolím při ozvěně že to zaslechnu lépe nevim . Budete někdo v Mimoni že by to poslechl jestli tam dojedu
ked zasvieti kontrolka, to uz ta ani moc zaujimat nemusi, motor je uz pravdebodobne v .... Na 3000ot by mal dat zahriaty olej aspon 40psi. Zmeraj ale aj studeny tlak hned po nastartovani, tam sa to zvykne prejavit najskor, dlhsie trva nez tlak stupne.