jj ale to pak delas kazdejch 3tis km...myslim to vymezovani vuli...street.racer píše:To by se nemělo stát, pokud dáš solid pivots a uděláš správně vůli ventilů...Gerox píše:rocker arm stopper...
...to mam taky...ale uz jsem cetl o pripadech kdy prave ten rocker arm stopper znicil to vahadlo prave tim ze ho "nepovolilo" nekam vyskocit...cili to je taky otazka....
mam vse na prodej i s ECU...ale to asi nebubde tva cenova kategorie...
Vacky SR20DET
nesjou stejny pokud vim...Hynek píše:vačky na SR20DE jsou předpokládam jiní než na DETGerox píše:rocker arm stopper...
...to mam taky...ale uz jsem cetl o pripadech kdy prave ten rocker arm stopper znicil to vahadlo prave tim ze ho "nepovolilo" nekam vyskocit...cili to je taky otazka....
mam vse na prodej i s ECU...ale to asi nebubde tva cenova kategorie...
pokud jsou stejný možná budu mít zájem
...ja to mam na prodej v sade s ECU jinak nee...
256-ky od tomei +Tomei ECU stage 2 = 330 ps pri 1.2baru
(samozrejme je k tomu treba i vstryky a Z32 AFM a cerpadlo)
cenu nebudu psat...
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jojo prislis chuda smes...Mirek píše:Jak do kytek? smes? nebo co se deje? pac mam filtr KN.....restriktor je taky pryc.....a vyfuk komplet pruchozistreet.racer píše:Určitě doporučuju min. udělat korekci paliva (alespoň blbým S-AFCčkem) při použití jakékoliv aftermarket vačky. Zrovna ohledně vačky 256st. na SR20DET od HKS jsem četl takový test, že to dali na sériový motor a podle detonačních čidel a A/F by to ten motor moc dlouho nevydržel. Co se týče vahadel rozhodně koupit min. nové (popř. nechat provést MoS2 shot na povrch kde se tře o vačku) či rovnou lepší od NAPRECu. Každopádně u SR20DET bacha, stačí otevřít sání, vyhodit cat a restriktor a motor jde do kytek.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Sem mel za to ze kdyz zvednu tlak, musi projit vic vzduchu pres vahu a motor si zachovava pomer palivo/vvzduch
To je fuk..jak na tu korekci paliva?
To je fuk..jak na tu korekci paliva?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Do urcitych mezi ano, ale jakmile zpruchodnis vyfuk, sani a vyndas restriktor, tak to uz nestiha davat korektni smes. Nevim jestli na to prodava nekdo nejaky "čipy", ale rozhodne bude stacit zarizeni typu S-AFC II.Mirek píše:Sem mel za to ze kdyz zvednu tlak, musi projit vic vzduchu pres vahu a motor si zachovava pomer palivo/vvzduch
To je fuk..jak na tu korekci paliva?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
a je nejaky "jednoduchy zpusob" jak zjistit jestli mam pri soucasne konfiguraci chudou smes?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
nemusis sa chudobnej zmesi vobec bat. seriova ECU ma funkciu zvanu fuelcut, ktora vypne privod paliva, akonahle AFM prekroci urcity max. vystup. Vystup AFM je dany mnozstvom vzduchu, ktory cez neho prejde a to je adekvatne tlaku turba, restrikciam motora (sanie, vyfuk), a a jeho otackam. Tento max. vystup je adekvatny BEZPECNEJ dobe otvorenia vstrekovacov. Da sa povedat, ze so seriovou ECU ti chudobna zmes nehrozi v nijakom pripade (samozrejme ak je vsetko funkcne). Ako to mohlo vobec streeta napadnut A ty na to hned skocis...Co si este v zivote nevidel S14 s upravenym sanim, vyfukom atd...Pozri sa na Nizzmovu napr....Cela debata o chudobnej zmesi kvoli saniu ci vyfuku je pri seriovej ECU uplne zbytocna, hlavne ak je tlak turba seriovy.
Ak nie je tlak turba seriovy, tak tam nema co hladat ani seriova ECU. Avsak pri povodnom tlaku zmena vyfuku, sania ci inych restrikcii bohatost zmesi nema preco ovplyvnit. Okruh AFM-ECU-VSTREKY-FUELCUT je uzavrety system.
Ak nie je tlak turba seriovy, tak tam nema co hladat ani seriova ECU. Avsak pri povodnom tlaku zmena vyfuku, sania ci inych restrikcii bohatost zmesi nema preco ovplyvnit. Okruh AFM-ECU-VSTREKY-FUELCUT je uzavrety system.
street.racer píše:Do urcitych mezi ano, ale jakmile zpruchodnis vyfuk, sani a vyndas restriktor, tak to uz nestiha davat korektni smes. Nevim jestli na to prodava nekdo nejaky "čipy", ale rozhodne bude stacit zarizeni typu S-AFC II.Mirek píše:Sem mel za to ze kdyz zvednu tlak, musi projit vic vzduchu pres vahu a motor si zachovava pomer palivo/vvzduch
To je fuk..jak na tu korekci paliva?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
raddy teraz s tebou nesuhlasim...raddy píše:nemusis sa chudobnej zmesi vobec bat. seriova ECU ma funkciu zvanu fuelcut, ktora vypne privod paliva, akonahle AFM prekroci urcity max. vystup. Vystup AFM je dany mnozstvom vzduchu, ktory cez neho prejde a to je adekvatne tlaku turba, restrikciam motora (sanie, vyfuk), a a jeho otackam. Tento max. vystup je adekvatny BEZPECNEJ dobe otvorenia vstrekovacov. Da sa povedat, ze so seriovou ECU ti chudobna zmes nehrozi v nijakom pripade (samozrejme ak je vsetko funkcne). Ako to mohlo vobec streeta napadnut A ty na to hned skocis...Co si este v zivote nevidel S14 s upravenym sanim, vyfukom atd...Pozri sa na Nizzmovu napr....Cela debata o chudobnej zmesi kvoli saniu ci vyfuku je pri seriovej ECU uplne zbytocna, hlavne ak je tlak turba seriovy.
Ak nie je tlak turba seriovy, tak tam nema co hladat ani seriova ECU. Avsak pri povodnom tlaku zmena vyfuku, sania ci inych restrikcii bohatost zmesi nema preco ovplyvnit. Okruh AFM-ECU-VSTREKY-FUELCUT je uzavrety system.
Preco?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
pretoze to nie je uplne pravda...pri zmene restrikcii sania a vyfuku ti tlak neostava stejny...s bc mozno ano ale podla ma aj tak tam bude viac vzduchu...co po dosaiahnuti urcitej urovne uz jednotka nedokaze osetrit... kvoli max prietoku trysiek...
..."lahkou upravou" = vymena hadicky na WG ti zdvihne tlak a samo sebou aj mnozstvo vzduchu az nekam k urovni 1.0 bar co uz jednotka proste nepoberie...
...viem, na Vasich autach vsetko funguje aj ked teoria hovori nieco ine... ale na S14 toto dlhodobo vedie k odrovnaniu motoru...myslim ze ESO (mistni clen) sve auto prave takhle oddelal...jezdil sprinty na skoro 1 bar a auto nevydrzalo sezonu...
..."lahkou upravou" = vymena hadicky na WG ti zdvihne tlak a samo sebou aj mnozstvo vzduchu az nekam k urovni 1.0 bar co uz jednotka proste nepoberie...
...viem, na Vasich autach vsetko funguje aj ked teoria hovori nieco ine... ale na S14 toto dlhodobo vedie k odrovnaniu motoru...myslim ze ESO (mistni clen) sve auto prave takhle oddelal...jezdil sprinty na skoro 1 bar a auto nevydrzalo sezonu...