několik otázek(na pokračování)

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Al3x »

taky myslím a chce to mít baterii v 100% stavu = plně nabitou
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann »

jo jsou to hodnoty kdy se budík zastavil. prakticky je to třetí otočka ale dvě plnýho pracovního cyklu
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

blázen píše:vytáhnu pal.rele, vyšroubuju svíčku našroubuju měřák a měřím, se sešlápnutým plynovým pedálem.. má být 11,77bar myslím
dulezite je take mit vsechny svicky venku, ne pouze tu kde meris a ostani mit zasroubovane...

Kdyz se vynda pojistka palivove pumpy tak by se mel jeste motor protocit dokad nechcipne - takhle to aspon je v manualu.

Jeste treba ta pojistka palivove pumpy se ani odpojovat nemusi. Ja to delam tak ze odpojim CAS (snimac polohy kliky) a kdyz je odpojeny tak jsou vypnute i vstriky a take zapalovani. S odpojenym CAS je to take dobre z duvodu ze nejde proud do civek - neco jsem nekde cetl ze neni dobre aby sel proud do civek (aby zapalovali) kdyz nemuze preskocit jiskra na svicce. Nevim co je na tom pravdy ale ja to tak pro jistotu delam. Ale kdyz se odpojuje CAS tak je potreba resetovat ECU protoze tam bude nahlasen chybovy kod od CAS...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann »

svíčky venku všechny. A ke svíčkám , byly krásně cihlový a to tam peru 4,2baru palivo 1,1 baru vzduchu startuje to na otoč, volnoběh teda nemám ale otáčky nelítaj. jen to měření může zkreslovat protože měřeno na studeným motoru.Všechny čtyři válce měřeny stejným způsobem

edit: cívky odpojeny pojistka pumpy venku motor před měřením protočen aby se promazal a vyfouknul bordel
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

jak uz tady nekdo zminoval dal bych poradne nabit baterku a premeril to.

Zmer to znovu treba za tepla. Jinak co ja mam zkusenost tak jsem nameril za tepla i na uplne studenem motoru stejnou kompresi. Za studena by byla nizsi treba kvuli spatnym - netesnicim ventilum (specialne sacím) Ale to by ti auto spatne startovalo za studena a nez by se ohralo tak by motor sel hodne nepravidelne - treba i na tri valce.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

za tepla by měla být vyšší už jen kvůli roztažnosti materiálu,... ale zpravidla se hodnota moc neliší.. no však poměř znovu a dej nám vědět,.. pokud naměříš cos psal znovu...je to na 100% na total GO
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann »

tímto navazuje můj další dotaz
na kolik se dá převrtat CA? o 1850 vím"tommei"
a někde jsem koutkem oka zahlíd i něco o 2200,nejsem si ale jistej jestli to bylo na CA
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann »

blázen píše:za tepla by měla být vyšší už jen kvůli roztažnosti materiálu,... ale zpravidla se hodnota moc neliší.. no však poměř znovu a dej nám vědět,.. pokud naměříš cos psal znovu...je to na 100% na total GO
přeměřim a zkusim jestli to jsou jen kruhy nebo ventily a udělám to na teplým motoru.
S GO jsem počítal už pred měřením stejně už trošičku cvaká a hydra to nejsou :-D
MU ten pajšl vykovu :twisted:
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann »

tímto navazuje můj další dotaz
na kolik se dá převrtat CA? o 1850 vím"tommei"
a někde jsem koutkem oka zahlíd i něco o 2200,nejsem si ale jistej jestli to bylo na CA
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

2200 jen sr

cačko přibližě na 2000, potřebuješ kliku s vyšším zdvihem
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

+1mm písty je asi na 1850...jsou to i od wiseca ty co mám já... stojej asi 20tis.. řek bych že CA možná ani na 2litry nepůjde, ale na SR sem viděl kity na 2,2l
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann »

tak provedeno opětovné měření na teplým motoru výsledek téměř totožný
v průměru zlepšení o 0,5 až 1 bar a je to kruhama ventily držej.Takže budu ještě chvíly jezdit a chystat se na GO. :D
a ještě taková malá otázka jak jsou si podobný převodovky CA a SR myslim tim vnitřek,hlavní hřídel,stálej převod a td,jde mi především o možnost záměny některých částí, snad mi rozumíte.
stručně řečeno jde z těchto dvou převodovek poskládat jedna?
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann »

zdravim vás pánové
tak s převodovkou mi nikdo neporadí ale s tím kde jsou pojistky vevnitř v autě mi snad poradíte. četl jsem tu že jsou ještě pojistky někde vevnitřku auta a tak jsem hledal a nenašel,asi jsem trochu retardovanej. Potřebuju vyndat pojistku od ABS aby mě ta kontrolka pořád neoslňovala :-D
Díky
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

pojistky sou vedle ridicovy leve nohy, ale jestli si opravdu tak retardovany tak ti to muzu jit vyfotit :-D
ale pojistka ABS je myslim v motorovem prostoru.
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann »

zdravim Vás pánové
mám jenom takovej malej dotaz.Objednávám si diferák a teď si nejsem jistej kterej máme na svých autech jestli r180 nebo r200. Jde o S13
díky za pomoc
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Odpovědět