poskodenie piestov
tak budiky su objednane
http://www.h-dev.co.uk/product_info.php ... 972bc07f36
piesty su takisto objednane, valce su neposkodene, takze s novou davkou optimizmu sa coskoro znova posadim za volant, teda aspon dufam
http://www.h-dev.co.uk/product_info.php ... 972bc07f36
piesty su takisto objednane, valce su neposkodene, takze s novou davkou optimizmu sa coskoro znova posadim za volant, teda aspon dufam
to nie je zly nazor, ale poskodenie bolo len na vyfukovej strane piestov a piesty nemaju znamky prehriatia kvoli zotretemu oleju...nomann píše:a jak vypadá válec je lesklej?
vypadá to jako když se ti smejvá olejovej film z válců. jestli ti to nedává moc vody která se protlačí pod píst a neopláchne ti stěnu válce. Jenom můj názor jinak nevím
takisto, pri dizloch sa vstrekuje ovela viac vody, az 100% k objemu paliva (cca 20% pri benzine). Takisto, prilis vela vody sa vzdy prejavy vo vynechavani zapalovania, vseobecne sa mnozstvo vody zvysuje dovtedy, kym motor bezi pravidelne....
ostavaju tie detonacie, zrejme s kombinaciou vstrekovania vody doslo k takemuto poskodeniu, inak by sa asi problem prejavil aj na povrchu piestov...
Mno jen tak mně napadlo jestli těm detonacím nenapomáhá bnezín. Jeden chalan s mitsu klubu psal že si koupil budík a že např při 98okt benzínu s agipu zaznamenal daleko vtěší aktyvytu detonací než při chell 95okt a při natankování 100okt shell budík oznamovale že žádné detonace nejsou.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
tazko povedat, ale mozne to je. Kazdopadne, oktanove cislo nie je jediny faktor pri tvorbe detonacii, je to aj rychlost horenia a ta moze byt rozna pri roznych benzinoch s rovnakym okt. cislom. je to dost komplexna zalezitost. Ale zda sa mi cudne, aby 98okt benzin vyvolal viac detonacii ako 95okt, ale je to mozno dane kvalitou uvedeneho benzinu....
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Presne to som zistil aj ja. Agip som tankoval v cechach cestou z brna (uz neviem ci 95 alebo 98 ) ale bola to hroza. Cinkanie do kopca na stvorke uz pri 4000 !!! otackach pri 3/4 plyne. Takze som ho musel vyjazdit uplne leharo tempom. Teraz lejem len V-Power Racing a ani ping.Elviiis píše:Mno jen tak mně napadlo jestli těm detonacím nenapomáhá bnezín. Jeden chalan s mitsu klubu psal že si koupil budík a že např při 98okt benzínu s agipu zaznamenal daleko vtěší aktyvytu detonací než při chell 95okt a při natankování 100okt shell budík oznamovale že žádné detonace nejsou.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Gerox píše:aha a teraz riesis co? ak nie moc kratku zivotnost...raddy píše:vstrekovanie vody zivotnost motora nijako neovplyvnuje, ked uz tak pozitivne ak zabrani vzniku detonacii.
no nebud zase prehnane cynicky, uz som napisal ze vstrekovanie vody nie je dovodom poskodenych piestov a ani nie je vseobecnym dovodom na zmenu zivotnosti motora. teraz neriesim vobec nic, ked bude motor zlozeny a nainstalovena AFR a EGT tak budem riesit pokial sa da ist s tlakom turba pri zvysenej kompresii. Pripada ti to ako riesenie kratkej zivotnosti? Mne to pripada ako riesenie postupov ladenia....
ok .. to uz slovickarime...
drzim palce...teraz uz konecne s budikmi...(sorry ale tu budem cynicky...protoze manual tunera 1.0.1 znie: krok 1: kup si poriadne budiky!!!!)
...trosku mi totiz neide do hlavy ako si robil tie mapy do vasich ECU...
p.s.: sadzam na vodu...ak to bude nieco ine..budeme o zase nieco mudrejsi...
drzim palce...teraz uz konecne s budikmi...(sorry ale tu budem cynicky...protoze manual tunera 1.0.1 znie: krok 1: kup si poriadne budiky!!!!)
...trosku mi totiz neide do hlavy ako si robil tie mapy do vasich ECU...
p.s.: sadzam na vodu...ak to bude nieco ine..budeme o zase nieco mudrejsi...
neviem odkial mas ze som robil nejake mapy, nerobil som ziadne mapy, vsetky mapy co mame su uz urobene, ja som upravoval typy AFM ci velkosti vstrekov. To su veci ktore nevyzaduju nevyhnutne kontrolu zmesi.
s budikmi mas pravdu, je to vsak len moj problem a lenivost a moj motor, takze no problem bracho.
ked si uz rozbehol tu polemiku o vode, napis aspon tvoje vysvetlenie ako moze vstrekovanie vody sposobit taketo poskodenie piestov.
s budikmi mas pravdu, je to vsak len moj problem a lenivost a moj motor, takze no problem bracho.
ked si uz rozbehol tu polemiku o vode, napis aspon tvoje vysvetlenie ako moze vstrekovanie vody sposobit taketo poskodenie piestov.