RB20det nebo RB25det??
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem se před časem rozhodl do toho pustit, takhle to vidim ja
RB20DET neni zas tak na nic jak se o něm mluví. Když počítáš, tak tenhle motor vyjde ze všech RB na nejmíň. Jak psal
Blazen, hned ho dát do auta je pěknej risk, GO tě nemine. RB20 + stroker kit vyjdou dohromady ze všech RB nejlevněji
(popřípadě jde použít dílů z ostatních RB, hlavně 26).
Obsahem jses těsně pod 2,5 ve výsledku stejný jako RB25. Pozitivní je taky to že v dobrym stavu seriovej motor snese
cca 400ps a díky tomu jak je dělaná hlava jde točit až na 8000 ot.
Variabilní časování v RB25DET je spíš na obtíž pokud chceš ladit. RB25 má celkově složitější elektriku.
RB20DET a RB25DET nejsou uvnitř stejné, RB25 je vevnitř podobná spíš RB26.
Muj nazor na RB25 NEO je nebrat, je o hodně složitější na úpravy a blok je stejnej jako obyč RB25. Cenou je totalně mimo.
Nejlepší volbou je RB26DET když na ni máš.
Já swapuju RB20DET.
RB20DET neni zas tak na nic jak se o něm mluví. Když počítáš, tak tenhle motor vyjde ze všech RB na nejmíň. Jak psal
Blazen, hned ho dát do auta je pěknej risk, GO tě nemine. RB20 + stroker kit vyjdou dohromady ze všech RB nejlevněji
(popřípadě jde použít dílů z ostatních RB, hlavně 26).
Obsahem jses těsně pod 2,5 ve výsledku stejný jako RB25. Pozitivní je taky to že v dobrym stavu seriovej motor snese
cca 400ps a díky tomu jak je dělaná hlava jde točit až na 8000 ot.
Variabilní časování v RB25DET je spíš na obtíž pokud chceš ladit. RB25 má celkově složitější elektriku.
RB20DET a RB25DET nejsou uvnitř stejné, RB25 je vevnitř podobná spíš RB26.
Muj nazor na RB25 NEO je nebrat, je o hodně složitější na úpravy a blok je stejnej jako obyč RB25. Cenou je totalně mimo.
Nejlepší volbou je RB26DET když na ni máš.
Já swapuju RB20DET.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
...
Podle mě je nejsnažší vzít RB 30,těch se válí všude mraky,je v každým STE Patrolu,sehnat RB25 nebo 26 palici,Elektriku si ušít vlastní,a Housing na vaši S13 kasu se mi válí v Datsun-garáži.Pokud zůstane uložení motoru,tak kasa o 21 cm dozadu a zhruba 5cm dolů,lepší vyvážení,ovšem problém s firewallem,topením,atd,pokud zůstane převodovka,tak s motorem éo totéž dopředu,ovšem tím se z auta stává neřiditelná bestie s nedostačujícími tlumiči na předku,hrozivě těžká na tlamu a jaksi podobná vozům Lada minulosti nevábné...Nechci dělat chytrýho,ze slov Swap a podobně dostávám kopřivku,jen mám tu čest znát motory RD,RB,L,LD z vlastnoručního ohmatání...A kdybyste RB Engine hodně hledali,je v každým druhým C33 Laurelu. Převodovka je samozřejmě F571B,C a po zástavbě L28 do S12 v roce 92 auto sice fungovalo,ale vzhledem ke strašlivé poloze těžiště s ním byla sice velká sranda,ale závodit s ním???A pokud to posunutí dopředu někdo někde udává jako regulérní SWAP,tak s tím asi nejezdil.Amen.
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Rovnováhu to sice rozhodí, ale zas tak zle bych to neviděl. S13 s CA18 je vyvážená 56/44 a s RB to bude cca 60/40 (cca 50 parazitních kg na předku). Já mám narazník, kapotu dělám a časem snad i blatníky z laminátu, výztuhu, ABS, klimu ven, baterka je v kufru. Samo že motor půjde nalepit co nejblíž na firewall. S trochou benzinu v nadrži (40l :-D ) bych se snad mohl dostat na původní vyvážení.
Na stavbu RB30DET jsem taky myslel, blok je tady dostupnej, ale přijde mi moc složitá, kor s vlastní elektrikou Hlava RB25/26 vyjde s dovozem pomalu jak celej 25 motor a z RB20 na tenhle blok nejde. O převodovce to vim že stačí použít ten RB bell housing a zbytek z CA/KA, jen nevim na kterejch dalších motorech byl.
Na stavbu RB30DET jsem taky myslel, blok je tady dostupnej, ale přijde mi moc složitá, kor s vlastní elektrikou Hlava RB25/26 vyjde s dovozem pomalu jak celej 25 motor a z RB20 na tenhle blok nejde. O převodovce to vim že stačí použít ten RB bell housing a zbytek z CA/KA, jen nevim na kterejch dalších motorech byl.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
Díky chlapy za názory a postřehy a jelikož i profesionální týmy tyhle přestavby praktikujou,věc je jasná,jdu do toho.něco jsem otom počet a tak snad to vyjde,když ne kroky zpět jsou pořád možný. Pro mě padla volba na RB25 pro moje učely asi nejvhodnější(obsah nenahradíš a RB26 je ještě docela drahej),nejde mi o brutální výkony 800+ ale aby motor při slušným výkonu bezproblémů vydržel po celou sezonu.
2saigone: v jaký fázi přestavby jseš?
2saigone: v jaký fázi přestavby jseš?
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
d v de nebo det znamená double vačka, čili dvě vačky, pokud je jen e popř et, tak je to jednovačkaMaxX píše:de - bez turba
det - turbo
dett- 2 turba
CA,SR,RB,VG je označení motoru a čísla jsou obsah!
CA - 200SX S13 Evropa
SR - 200SX S13 Japonsko,S14,S15
RB - Skyline
VG - 300ZX
ale není to celé rozdělení na to tu jsou jiní odborníci! :-D
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
ok klidně můžeš, dám vědět až to bude trochu vypadat. Snad budu dělat i nějaký ty držáky motoru, tak se pak dohodneme.nomann píše:tak fajn to já mám min 6týdnů čas. Pokud by to bylo možný rád bych ti to okouknul co mě čeká :-D
e znamená electronic injection- vstřikováníKentoya píše:d v de nebo det znamená double vačka, čili dvě vačky, pokud je jen e popř et, tak je to jednovačkaMaxX píše:de - bez turba
det - turbo
dett- 2 turba
CA,SR,RB,VG je označení motoru a čísla jsou obsah!
CA - 200SX S13 Evropa
SR - 200SX S13 Japonsko,S14,S15
RB - Skyline
VG - 300ZX
ale není to celé rozdělení na to tu jsou jiní odborníci! :-D
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
FJ je OHC?rozumik píše:ale tohle neplati u fj20e/t, ten se jako sohc nedelalKentoya píše:d v de nebo det znamená double vačka, čili dvě vačky, pokud je jen e popř et, tak je to jednovačka
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod