Brzdy KO
Fakt to někteří moc dramatizujete. Podle mě dobré desky a kotouče sériových parametrů (dobře zajeté) ty 3-4 výlety na okruh vydrží, a víc toho většina z nás stejně za rok nenajezdí....
Ale samozřejmě budu koukat po brzdách z S14/Z32
Ty moje upečené brzdy měly za sebou dva roky drsného zacházení, není divu že to takle dopadlo. Nutno podotknout že až do konce brzdily krásně a ani moc nevadly
Ale samozřejmě budu koukat po brzdách z S14/Z32
Ty moje upečené brzdy měly za sebou dva roky drsného zacházení, není divu že to takle dopadlo. Nutno podotknout že až do konce brzdily krásně a ani moc nevadly
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
no nevím jak brzdíš ty do zatáčky, ale moje trochu lepší než seriové brzdy po třech brutálních zabržděních smrdí a po šesti už nebrzdí, a je hodně lidí kteří viděli moje kotouče červené anebo alespon jak se z nich valil dým, pro mě je okruh takřka zapovězený, protože by mi brzdy odešly po prvním kole a ve druhém bych vyletěl, nejde o dramatizaci, ale o holou pravdu
Kentoya: Na okruhu se každé kolo brzdí cca 3x ze 170kmh na 80-100kmh + Xkrát z o něco menších rychlostí. Samozřejmě brzdím co to dá, na hranici kdy zasahuje ABS...... Po půl kole se z brdz kouří, ale to je normální, záleží jak se to projeví na jejich účinku...tyhle brzdy co jsem zničil brzdily celých 7 kol v pohodě a pak šly do kytek, kotouče Brembo a desky bohužel nevím jaké, ale na to že za sebou měly dva roky posloužily více než dobře....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
pablo ma obycajne friitechy a myslimze ich drti dost nadramec a maju zasebou uzi okruch a a parkrat do vrchu a mnoho ruznych nudzovych brzdeny a stale su jak nove
bude ted nahadzovat predek Z32 a zadek s14 alebolspokojny aj stym co bolo
bude ted nahadzovat predek Z32 a zadek s14 alebolspokojny aj stym co bolo
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
AKURÁT SOM SA BAVIL S MAX MOTORSPORTAKMI A HODILI CENU ZA d2 43000 SK ŽEVRAJ SA STALI AUTORIZOVANIMI DEALERMI NA SLOVENSKU SA MI TO ZDÁ MOC........raddy píše:muzika zacne az pri hodne vela peniazoch, aj to len tak dve tri pesnicky. Ak si chces vypocut cely album, tak to sa musi naozaj brutalne investovat...
Z-Club Bratislava
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Chcem vidiet toho kto tu na fore potrebuje 8 piestik na S13 Akurat je to zbytocna neodpruzena hmotnost. Urcite stacia kvalitne kotuce a dobre dosticky pripadne vymenit hadice a lepsiu brzdovku. A hlavne ked uz tak velmi klast doraz na brzdy tak je urcite lepsie priviest k nim vzduch od predu na lepsie chladenie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
JA SA NEPÝTAM OHLADNE S 13 ALE 300ZX TT!kenivruh píše:Chcem vidiet toho kto tu na fore potrebuje 8 piestik na S13 Akurat je to zbytocna neodpruzena hmotnost. Urcite stacia kvalitne kotuce a dobre dosticky pripadne vymenit hadice a lepsiu brzdovku. A hlavne ked uz tak velmi klast doraz na brzdy tak je urcite lepsie priviest k nim vzduch od predu na lepsie chladenie.
VIEM ŽE TO TU NIEKTO PONÚKAL 334 /5 DIERA/114.3, 8 PIESTIKY ,A CENA BOLA PODSTATNE NIŽŠIA.... KTO TO PONÚKAL IDAHO???
Z-Club Bratislava
-
- user
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 12.04.2006, 23:08
- Bydliště: jihlava----birmingham
- Kontaktovat uživatele:
ty d2 osmy pisty sou tak 2 krat az trikrat lehci nez originalni celisti ..ale to jen tak aby ste vedely ..)) jo a staly me 34000 kc ..kenivruh píše:Chcem vidiet toho kto tu na fore potrebuje 8 piestik na S13 Akurat je to zbytocna neodpruzena hmotnost. Urcite stacia kvalitne kotuce a dobre dosticky pripadne vymenit hadice a lepsiu brzdovku. A hlavne ked uz tak velmi klast doraz na brzdy tak je urcite lepsie priviest k nim vzduch od predu na lepsie chladenie.