Trošku jsem pokročil. Byla jen chvíle tak se mi podařilo hodit dolů CAS a všimnul jsem si že ten tisícihran co je v CAS-u je docela unavnej (hranky jsou ubroušené). Tisícihran s D-výstupkem na vačce je v pohodě. Někdo se to snažil spravit tak že do tisicihranu na CAS-u nalil asi zajišťovač sřoubových spojů nebo nějakou podobnou srač... No proto jsem se chtěl zeptat jestli jde použít CAS z dvoustovky (ten mám jak novej)???
Označení: 200sx
T4T 901174 0Z03
23731 85M10
Ozančení: Sunny
T4T 901174 8530
23731 85M10
CA16DE
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No kedze maju rovnake seriove cislo tak musia na 99% by rovnake.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ale toto neni seriove cislo ako ho vedie nissan. Proste cislo vo FAST je rovnake takze CAS musi byt na 99% tiez rovnaky.Matysek píše:právě že je jiné ale nevím jak je to podstatné "0Z03"-"8530"
Toto je podstatne 23731-85M10 lebo pod tym vedie Nissan nahradne diely.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den