len teda ešte jednu vec ..chcem jazdiť tlak 1 bar keby náhodou nestačili pružiny možem tie pružiny podložiť podložkami? a neviete náhodou aká hrúbka podložky zvýši udržanie tlaku a akého.....
NISMOO7 píše:len teda ešte jednu vec ..chcem jazdiť tlak 1 bar keby náhodou nestačili pružiny možem tie pružiny podložiť podložkami? a neviete náhodou aká hrúbka podložky zvýši udržanie tlaku a akého.....
kdyz sem kupoval ja BOV tak se dali sehnat tvrdsi pruziny...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
mozna se pletu, ale kdyz date na nissana otevrenej bov, tak musite upravit neco v ecu, jinak to odpusteni zpusobi prehlceni benzinem a bude to liny. A na volnobehu to prece taky musi delat bordel, kdyz je v sani podtlak kterej drzi bov otevrenej. Vim ze tam je nejaky sroub na nastaveni, ale stejne si to nedokazu predstavit. Proste podtlak = otevrenej bov, ne?
DIk
A jen tak mimo misu.. znate nekdo "blow trough maf setup"? To se da vaha tesne pred klapku a bov se da pred vahu. Tohle reseni ma spoustu vyhod, docela dost lidi to pouziva, ale jini rikaj, ze na tohle neni MAF urcen..
no jo já se taky šťoural v sériovým BOVu u S14ky, chtěl sem aby odfukoval ven a na volnoběh se kvůli podtlaku v sání nepatrně otvírá a dělá to pěkný brykule, a pružina se nedá přitvrdit, protože je nerozebíratelnej, ale při jízdě kdyz brzdím motorem, tak občas z výfuku vyjde pěkná rána....
mikyc píše:mozna se pletu, ale kdyz date na nissana otevrenej bov, tak musite upravit neco v ecu, jinak to odpusteni zpusobi prehlceni benzinem a bude to liny. A na volnobehu to prece taky musi delat bordel, kdyz je v sani podtlak kterej drzi bov otevrenej. Vim ze tam je nejaky sroub na nastaveni, ale stejne si to nedokazu predstavit. Proste podtlak = otevrenej bov, ne?
DIk
pleteš se, bov pracuje na principu přetlaku před klapkou a podtlak za klapkou pomáhá otevřít bov a i když nemáš bov tak stejně přetlak za klapkou odejde zpět přes turbo k afm
mikyc píše:mozna se pletu, ale kdyz date na nissana otevrenej bov, tak musite upravit neco v ecu, jinak to odpusteni zpusobi prehlceni benzinem a bude to liny. A na volnobehu to prece taky musi delat bordel, kdyz je v sani podtlak kterej drzi bov otevrenej. Vim ze tam je nejaky sroub na nastaveni, ale stejne si to nedokazu predstavit. Proste podtlak = otevrenej bov, ne?
DIk
pleteš se, bov pracuje na principu přetlaku před klapkou a podtlak za klapkou pomáhá otevřít bov a i když nemáš bov tak stejně přetlak za klapkou odejde zpět přes turbo k afm
muze tohle nekdo potvrdit? moc se mi to nezda.. sry kentoya:))