240SX
No je otázky na kolik jsou střeva s KA odolné. Jinak by nebyl takovej problém povařit svody dát tam 25ku nebo 28 a ltačit přiatmosferický kompresi tak 0.5 bar a nebo dát jiné písty. Y řekl bych že jednotku be raddy zvládl
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
přišel jsem na to, že dvoukilu bohatě stačí 300 kobyl, pak to stejně jenom hrabe a kde nic tu nic, prostě více jak 300 kobyl nemá smysl, a udělat 300 kobyl z motoru ca18 je pro mě hračka, naproti tomu překopávat ka 24, no nevím co je levnější a jednodušší, ale dle mne je ca jasná volba, a kdyby to někomu nestačilo tak sr20, jinak jak člověk dozrává, mění se i jeho názory, dríve jsem si taky myslel, že ka24 oturbit a i kdybych tam měl 400 kobyl tak je to pořád málo, atd atd, ale vážně 300 kobyl je až moc na dvoukiloHeini píše:240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor
Ale, tady někdo konečně dostal rozum Mám stejný názor...Kentoya píše:přišel jsem na to, že dvoukilu bohatě stačí 300 kobyl, pak to stejně jenom hrabe a kde nic tu nic, prostě více jak 300 kobyl nemá smysl, a udělat 300 kobyl z motoru ca18 je pro mě hračka, naproti tomu překopávat ka 24, no nevím co je levnější a jednodušší, ale dle mne je ca jasná volba, a kdyby to někomu nestačilo tak sr20, jinak jak člověk dozrává, mění se i jeho názory, dríve jsem si taky myslel, že ka24 oturbit a i kdybych tam měl 400 kobyl tak je to pořád málo, atd atd, ale vážně 300 kobyl je až moc na dvoukiloHeini píše:240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
jas kentoyou souhlasim jen castecne...je fakt ze 300 na zadku pro "lehky "SX je hodne, pokud je pouzity standartni staly prevod a kvalty....pokud budes mit vetsi staly prevod a delsi kvalty, ta hranice se posune smerem nahoru...
Neni to jen o tom dostat z motoru maxi vykony....ale i o tom prizpusobit tomu zbytek..bohuzel tady to u vetsiny lidi nefunguje...jde se za vykonem...a podvozek, brzdy atd nechavaji v serii...pokud je SX zprevodovany na vykon 169HP, nemuze se nikdo divit ze kdyz je tam skoro 2x tolik...hrabe to i na 3
Neni to jen o tom dostat z motoru maxi vykony....ale i o tom prizpusobit tomu zbytek..bohuzel tady to u vetsiny lidi nefunguje...jde se za vykonem...a podvozek, brzdy atd nechavaji v serii...pokud je SX zprevodovany na vykon 169HP, nemuze se nikdo divit ze kdyz je tam skoro 2x tolik...hrabe to i na 3
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Mirek píše:Neni to jen o tom dostat z motoru maxi vykony....ale i o tom prizpusobit tomu zbytek..bohuzel tady to u vetsiny lidi nefunguje...jde se za vykonem...a podvozek, brzdy atd nechavaji v serii...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
S14 (sr20det) ma stejne prevodyPeca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15?
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
S14 má delší převody.saigone píše:S14 (sr20det) ma stejne prevodyPeca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15?
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam obyc VLSD diferak z S14..na asfaltu za mnou zustavaji dve stejne dlouhe cary...tak mi vysvetli jak moji trakci ovlivni lepsi diferak za nejakych 20 tis, kdyz i s VLSD je vykon prenasen na obe kola? co vic muze diferak udelat? Nemichat do toho extremni podminky pls...bavime se o bezne sportovnejsi jizde s SX co ma pres 300HP, tak aby byla zachovana "ovladatelnost" a clovek se nemusel bat slapnout na 3ku na plyn s tim ze by mu to ulitlo...Podle me je jediny a vicemene levny reseni je prevodovy pomer....240SX ma tusim vetsi.saigone píše:S14 (sr20det) ma stejne prevodyPeca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15?
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Tak v tvym pripade uz asi moc ne, ikdyz dif s lepsi svornosti by byl o neco malicko lepsi. Myslel sem kentoyuv pripad, ten ma opendiff Delsi prevody by tomu urcite pomohly. S tou s14 spajzou sem se domnival, ze vnitrky jsou stejny, ale ruce do vohne bych za to nedal.Mirek píše:Ja mam obyc VLSD diferak z S14..na asfaltu za mnou zustavaji dve stejne dlouhe cary...tak mi vysvetli jak moji trakci ovlivni lepsi diferak za nejakych 20 tis, kdyz i s VLSD je vykon prenasen na obe kola? co vic muze diferak udelat? Nemichat do toho extremni podminky pls...bavime se o bezne sportovnejsi jizde s SX co ma pres 300HP, tak aby byla zachovana "ovladatelnost" a clovek se nemusel bat slapnout na 3ku na plyn s tim ze by mu to ulitlo...Podle me je jediny a vicemene levny reseni je prevodovy pomer....240SX ma tusim vetsi.saigone píše:S14 (sr20det) ma stejne prevodyPeca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15?
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003