Brzdové desticky na predek - jake učinnější použit?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

a jaký kotouče k nim aby to vydrželo a dobře brzdilo
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Kentoya píše:a jaký kotouče k nim aby to vydrželo a dobře brzdilo
Asi bych šel do ATE Powerdisku jako dobreho pomeru cena/vykon. Kamos je ma na 328 a brzdi to vyborne...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

Ja zkusim kombinaci kotouče Zimmermann + desky Type NR vpředu
kotouče Nipparts + desky Type NR vzadu
Kentoya píše:a jaký kotouče k nim aby to vydrželo a dobře brzdilo
no a co koupit kotouče od Project Mu? Zas tak drahe by byt nemuseli.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

to ze naky desky "za studena" nebrzdej...v realu nezjistite ani omylem...brzdej a da se s nima i v pohode zastavit...tohle je spise termin pro zavodniky nez pro "ostatni"...

...je zajimave ze to ze DS2500 za studena nebrzdi pisou lidi vsude na forech...ale to ze to auto mu rok nejezdi a kdyz jo tak ho vytahne jedenu nedeli n anejblizsi pumpu...a na prvnich svetlech da race s necim co proste nemuze byt ani o metr napred memu autu...a pak to jak vikendackej idiot napali do auta pred nim...fakt neni chyba desticek... :lol:

...al uz radsi mlcim mam zase rejpavou... :wink: 8)
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo »

ja bych sel to dohoto www.ebc-brakes.cz
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

to vypadá zajímavě, ještě zjistit ceny
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: pablo

Příspěvek od Peca »

pablo píše:ja bych sel to dohoto www.ebc-brakes.cz
No to koukám, Red-stuff se dají koupit i u nás? Super :) Už jsem jim psal email
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Re: pablo

Příspěvek od Idaho »

pablo píše:ja bych sel to dohoto www.ebc-brakes.cz
tak to je gol, majitel je pan Čábela, bratr Čábely kterému jsem dodával díly na jejich endurance ATR ( US ITR :D )

ceníček pošlou, a zkusím vám udelat nejakou nabídku pro 200sx forum, uvidíme zda to bude zajímavější než individuál dovoz :D
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho »

takže po dohode přikládám linky na ceníky..

ceny jsou v eurech ( kurz 28,50 ) bez DPH, na kotouče i desky s ebude vztahovat sleva 5% pro členy 200sx klubu, v případě obejdnávky nad 10tis kč bez DPH 7,5% ( vždy na celou objedávku takže pujde kombinovat ruzné kotouče spolu s ruznými deskami - ale pouze od EBC )

www.dicompracing.com/ebc-desticky.xls
www.dicompracing.com/ebc-kotouce.xls
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

Tak jsem zkoumal ceny a aby ostatni nemuseli hledat slozite jako ja tak tady je výcuc :)

Jine desky ci kotouče nez jsem napsal v katalogu nemaji na 200SX S13 facelift verzi

Vse pro facelift brzdy

Predni desky:

Green stuff DP2775 - 86,86 €

Red stuff DP3775C - 98,70 €


Zadni desky:

Black stuff DP686/2 - 32,81 €
- jine jak black stuff v katalogu nemaji

Predni kotouče - navrtane a drazkovane, cena za pár
Turbo – groove GD822 - 259,11 €



Zadni obyč kotouče - cena za pár

D694 - 198,18 €
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

kdyz tak koukam na ty ceny..neni lepsi si priplatit a koupit ten 315mm brake kit co bral nizzmo nebo kdo to byl? Vseobecne pri cenach S14 ci Z32 trmenu venku jsou investice do seriovych brzd podle me zbytecny.....fakt to brzdi nesrovnatelne lip se 4 pistama..kdo ma potvrdi
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Tak že ty žluté na 300ZX, 4736,- a červené 4 572,-
Kotouče - 8 942,-

Nic levného to zas není. Jestli není lepší udělat ten plovoucí kotouč :(
jak Ing. Adner :-D :-D :-D
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

http://www.sbs.dk/index.dsp?area=84
koukněte sem.Když SBS už dávno vyrábělo špičkové závodní desky,tak se EBC ještě vrtalo prstem v nose.Dám hlavu na špalek,že jejich normální desky budou brzdit stejně,jako "racing" ostatní.A za úplně jiné peníze.(na zadek mně stály cca 900 kč)
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Jo tak tie SBS predava napr. elit. 257mm za 1700 Sk.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone »

Mirek píše:kdyz tak koukam na ty ceny..neni lepsi si priplatit a koupit ten 315mm brake kit co bral nizzmo nebo kdo to byl? Vseobecne pri cenach S14 ci Z32 trmenu venku jsou investice do seriovych brzd podle me zbytecny.....fakt to brzdi nesrovnatelne lip se 4 pistama..kdo ma potvrdi
presne tak
skyline GTR R32/33/34 predni kotoruce T/G 324mm GD1225 321e :(
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
Odpovědět