Brzdové desticky na predek - jake učinnější použit?
Asi bych šel do ATE Powerdisku jako dobreho pomeru cena/vykon. Kamos je ma na 328 a brzdi to vyborne...Kentoya píše:a jaký kotouče k nim aby to vydrželo a dobře brzdilo
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Ja zkusim kombinaci kotouče Zimmermann + desky Type NR vpředu
kotouče Nipparts + desky Type NR vzadu
kotouče Nipparts + desky Type NR vzadu
no a co koupit kotouče od Project Mu? Zas tak drahe by byt nemuseli.Kentoya píše:a jaký kotouče k nim aby to vydrželo a dobře brzdilo
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
to ze naky desky "za studena" nebrzdej...v realu nezjistite ani omylem...brzdej a da se s nima i v pohode zastavit...tohle je spise termin pro zavodniky nez pro "ostatni"...
...je zajimave ze to ze DS2500 za studena nebrzdi pisou lidi vsude na forech...ale to ze to auto mu rok nejezdi a kdyz jo tak ho vytahne jedenu nedeli n anejblizsi pumpu...a na prvnich svetlech da race s necim co proste nemuze byt ani o metr napred memu autu...a pak to jak vikendackej idiot napali do auta pred nim...fakt neni chyba desticek...
...al uz radsi mlcim mam zase rejpavou...
...je zajimave ze to ze DS2500 za studena nebrzdi pisou lidi vsude na forech...ale to ze to auto mu rok nejezdi a kdyz jo tak ho vytahne jedenu nedeli n anejblizsi pumpu...a na prvnich svetlech da race s necim co proste nemuze byt ani o metr napred memu autu...a pak to jak vikendackej idiot napali do auta pred nim...fakt neni chyba desticek...
...al uz radsi mlcim mam zase rejpavou...
Re: pablo
No to koukám, Red-stuff se dají koupit i u nás? Super Už jsem jim psal emailpablo píše:ja bych sel to dohoto www.ebc-brakes.cz
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: pablo
tak to je gol, majitel je pan Čábela, bratr Čábely kterému jsem dodával díly na jejich endurance ATR ( US ITR )pablo píše:ja bych sel to dohoto www.ebc-brakes.cz
ceníček pošlou, a zkusím vám udelat nejakou nabídku pro 200sx forum, uvidíme zda to bude zajímavější než individuál dovoz
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
takže po dohode přikládám linky na ceníky..
ceny jsou v eurech ( kurz 28,50 ) bez DPH, na kotouče i desky s ebude vztahovat sleva 5% pro členy 200sx klubu, v případě obejdnávky nad 10tis kč bez DPH 7,5% ( vždy na celou objedávku takže pujde kombinovat ruzné kotouče spolu s ruznými deskami - ale pouze od EBC )
www.dicompracing.com/ebc-desticky.xls
www.dicompracing.com/ebc-kotouce.xls
ceny jsou v eurech ( kurz 28,50 ) bez DPH, na kotouče i desky s ebude vztahovat sleva 5% pro členy 200sx klubu, v případě obejdnávky nad 10tis kč bez DPH 7,5% ( vždy na celou objedávku takže pujde kombinovat ruzné kotouče spolu s ruznými deskami - ale pouze od EBC )
www.dicompracing.com/ebc-desticky.xls
www.dicompracing.com/ebc-kotouce.xls
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem zkoumal ceny a aby ostatni nemuseli hledat slozite jako ja tak tady je výcuc
Jine desky ci kotouče nez jsem napsal v katalogu nemaji na 200SX S13 facelift verzi
Vse pro facelift brzdy
Predni desky:
Green stuff DP2775 - 86,86 €
Red stuff DP3775C - 98,70 €
Zadni desky:
Black stuff DP686/2 - 32,81 €
- jine jak black stuff v katalogu nemaji
Predni kotouče - navrtane a drazkovane, cena za pár
Turbo – groove GD822 - 259,11 €
Zadni obyč kotouče - cena za pár
D694 - 198,18 €
Jine desky ci kotouče nez jsem napsal v katalogu nemaji na 200SX S13 facelift verzi
Vse pro facelift brzdy
Predni desky:
Green stuff DP2775 - 86,86 €
Red stuff DP3775C - 98,70 €
Zadni desky:
Black stuff DP686/2 - 32,81 €
- jine jak black stuff v katalogu nemaji
Predni kotouče - navrtane a drazkovane, cena za pár
Turbo – groove GD822 - 259,11 €
Zadni obyč kotouče - cena za pár
D694 - 198,18 €
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
kdyz tak koukam na ty ceny..neni lepsi si priplatit a koupit ten 315mm brake kit co bral nizzmo nebo kdo to byl? Vseobecne pri cenach S14 ci Z32 trmenu venku jsou investice do seriovych brzd podle me zbytecny.....fakt to brzdi nesrovnatelne lip se 4 pistama..kdo ma potvrdi
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
http://www.sbs.dk/index.dsp?area=84
koukněte sem.Když SBS už dávno vyrábělo špičkové závodní desky,tak se EBC ještě vrtalo prstem v nose.Dám hlavu na špalek,že jejich normální desky budou brzdit stejně,jako "racing" ostatní.A za úplně jiné peníze.(na zadek mně stály cca 900 kč)
koukněte sem.Když SBS už dávno vyrábělo špičkové závodní desky,tak se EBC ještě vrtalo prstem v nose.Dám hlavu na špalek,že jejich normální desky budou brzdit stejně,jako "racing" ostatní.A za úplně jiné peníze.(na zadek mně stály cca 900 kč)
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Jo tak tie SBS predava napr. elit. 257mm za 1700 Sk.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
presne takMirek píše:kdyz tak koukam na ty ceny..neni lepsi si priplatit a koupit ten 315mm brake kit co bral nizzmo nebo kdo to byl? Vseobecne pri cenach S14 ci Z32 trmenu venku jsou investice do seriovych brzd podle me zbytecny.....fakt to brzdi nesrovnatelne lip se 4 pistama..kdo ma potvrdi
skyline GTR R32/33/34 predni kotoruce T/G 324mm GD1225 321e
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003