Vonoběh
Vonoběh
Když nastartuju tak to i za studen drží tak 500-800 rpm. Když to vytočím tak se to někdy zakucká ale od 1500rpm to letí krásně. Pokud pustím plyn tak to klesna tak na 300 rpm a srovná. Někdy to uplně chcípne. Mohl by to být AR jestli jo jak se pozná že funguje??
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vonoběh
Vyskusaj nastavit AAC podla servisneho manualu. Odpoj ovladanie AAC a nastav volnobeh pomocou srobu. EF&EC26Nyci píše:Když nastartuju tak to i za studen drží tak 500-800 rpm. Když to vytočím tak se to někdy zakucká ale od 1500rpm to letí krásně. Pokud pustím plyn tak to klesna tak na 300 rpm a srovná. Někdy to uplně chcípne. Mohl by to být AR jestli jo jak se pozná že funguje??
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
mrkni na podtlakovy hadicky, popripade netesnost sani a pak ten AAC ventil
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Tak volnoběh jsem nastavil tím šroubem. ale je tu další problém jak jsem tohle udělal začalo to při větším sešlápnutí plynu jakoby rychle střílet do vejfuku. Když po volím tak to zas jede. Ale jen do 5000 pak to střílí i když nemám nohu na plynu. zejtra kouknu na nastavení vačky. Svíčky jsme měnil. Původní byly černý (teče turbo)
pablo
chyta ti niekde falosny vzduch cez hadice mne to delalo tiez
moja rec
moja rec