Motor se dusí.
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Motor se dusí.
Zdarec chlapy, mám takový malý problém. Můj děda má Nissan 200sx S13 z roku 1989. Motor má najeto cca 130000km a když jedu z kopce mám zařazenou 5 a brzdím motorem a potom sjedu na rovinu a ve zhruba 100km/h šlápnu opět na plyn tak motor začne kuckat. Potom musím vyřadit sešlápnout plyn a zařadit znovu a je to zase bez problémů. Jeden můj známý automechanik mě říkal že by to mohlo být ucpané sítko před palivovou pumpou. Jinak je na autě vyměněno: svíčky, kabely ke svíčkám, palivový filtr, vzduchový filtr, cívky, pravidelné výmeny oleje a filtrů,... Pokud někdo víte co s tím tak napište. Díky.
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
...nebo taky Air Regulator. Presne tohle mi to delalo. Dojizdel jsem ke krizovatce bez plynu se zarazenym kvaltem, seslapnul spojku a vyradil a malem to chciplo, otacky sly nekam k 300. Po zarazeni a pokusu se rozjet to prskalo z vyfuku. AR nepoustel vzduch na volnobeh tak, jak mel a poustel i tehdy, kdyz nemel. Vyndat, vycistit, namontovat zpet. Rad se zanasi olejem, ktery ma prakticky kazde dvoukilo v trubkach od sani a pak nefunguje, jak ma. Navic to pak chodi podle teploty... Dalo se to lehce identifikovat podle tlakomeru v sani.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Otáčky jdou někdě k 500, když potom vyřadím a prošlápnu plyn tak to potom jede jako nové. Ten spínač se nachází kde???raddy píše:problem moze byt aj v samotnej palivovej pumpe. ale na zaciatok skontroluj nastavenie TPS snimaca a volnobezneho spinaca na nom.
Nepises ze otacky po vyradeni klesaju, AR regulator to asi nebude.
Pri akceleracii ide motor normalne?
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Jj neco takoveho to dela zkusim a jeste se ozvu, diky.doublejay píše:...nebo taky Air Regulator. Presne tohle mi to delalo. Dojizdel jsem ke krizovatce bez plynu se zarazenym kvaltem, seslapnul spojku a vyradil a malem to chciplo, otacky sly nekam k 300. Po zarazeni a pokusu se rozjet to prskalo z vyfuku. AR nepoustel vzduch na volnobeh tak, jak mel a poustel i tehdy, kdyz nemel. Vyndat, vycistit, namontovat zpet. Rad se zanasi olejem, ktery ma prakticky kazde dvoukilo v trubkach od sani a pak nefunguje, jak ma. Navic to pak chodi podle teploty... Dalo se to lehce identifikovat podle tlakomeru v sani.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: