lidicky potrebuju poradit s matkama na kola
na moji s13 jsou 21 a nevejdou se mi do novejch kol kde sou potreba 19 tak jsem si poridil fungl novou matku z s14 na otestovani
1. je ta matka delsi coz by mi ani tak nevadilo
2. de to tam ztuha a ta matka je pak horka takze neco je spatne
Martin mi rikal, ze na s13 a s14 sou stejny tak v cem je problem??
pripadne nevite nekdo presny parametry matky na s13?
diky
matky na kola
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Podla tohto maju S13 a S14 rovnaky zavit 12x1.25 (bol by som prekvapeny, keby maly rozdielny).
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/12mm-x-1 ... dZViewItem
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/12mm-x-1 ... dZViewItem
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Zober matku a chod niekde kde predavaju skrutky. Tam ju vyskusaj aky je to rozmer
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Uplne stejny problem jsem mel taky s novyma matkama na svoji s14. Zahadny bylo, ze jenom dve matky z 20 (co jsem dostal ke kolum) nesli nasroubovat ani na jeden steft. Po asi 3 otackach se zablokovali a nic..Vsechny ostatne sli na kterykolvek ze steftu. Pak jsem koupil v penuservisu dalsi matky (uplne stejne jak ty od kol). Typek je hned na miste vyzkousel na sroubu, jelikoz jsem mu rikal jakej mam problem. Sli v pohode, dokonce i ty moje 2, ktere jsem vzal sebou. No a nejlepsi na konec..jak jsem zkusil doma, ani ty nove nesli nasroubovat...ja uz fakt nevim. Jeden steft jsem zku*vil na dalsi jsem tu matku nasrouboval silou, postupne pomalinku po pul otackach. Sice byla horka jak svine..ale co uz, je tam :-D
pablo
skoc do nejakyho slusniho pneuservisu a tam musi mat matky na stopero