....s obrazkami a vysvetlenim pricin a nasledkov, enjoy it
http://www.cabletiemotorsport.com/Pistons.pdf
kompletny popis moznych poskodeni piestov....
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Tak k tomu 3.5.3 kedze sa to tykalo mojho motora, volny preklad toho co si myslim je podstatne.
Podla nich je taketo poskodenie najviac pravdepodobne kvoli "bordelu" v spalovacom priestore. Drobne ciastocky sa dostanu medzi kruzky a drazky v piestoch a postupne obrusuju ako kruzky tak aj tie drazky. Nakoniec je kruzok natolko oslabeny, ze sa zlomi a tieto ulomky sa potom volne hybu v tych drazkach a sposobuju tzv. "vyrazanie" materialu z piestu (ako napr. dlato).
Dalsi mozny dovod je GO robena sposobom, ze do vybehanych drazok piestou sa daju nove kruzky (alebo sa pouziju nespravne), ktore vsak maju velku volu na pohyb a tak sa casom mozu zlomit.
Ostatne dovody co tam popisuju mi pridu ako malo pravdepodobne (jeden je vymyvanie olejoveho filtra benzinom, dalsi zla instalacia kruzkov a posledny pouzitie nespravnych piestov).
Podla nich je taketo poskodenie najviac pravdepodobne kvoli "bordelu" v spalovacom priestore. Drobne ciastocky sa dostanu medzi kruzky a drazky v piestoch a postupne obrusuju ako kruzky tak aj tie drazky. Nakoniec je kruzok natolko oslabeny, ze sa zlomi a tieto ulomky sa potom volne hybu v tych drazkach a sposobuju tzv. "vyrazanie" materialu z piestu (ako napr. dlato).
Dalsi mozny dovod je GO robena sposobom, ze do vybehanych drazok piestou sa daju nove kruzky (alebo sa pouziju nespravne), ktore vsak maju velku volu na pohyb a tak sa casom mozu zlomit.
Ostatne dovody co tam popisuju mi pridu ako malo pravdepodobne (jeden je vymyvanie olejoveho filtra benzinom, dalsi zla instalacia kruzkov a posledny pouzitie nespravnych piestov).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
3.11.3
Viacmenej dovodom je vymyvanie oleja benzinom. To sposobi obrusovanie valca, piestu a kruzkov, co znecisti olej a tym sa potom to brusenie len zosilni a prenesie to aj do ostatnych casti motora (kluka, turbo, vacky aj ked vby tie castice mal vlastne zachytit filter).
Preco sa vymyva benzinom je nespravna zmes, zle zapalovanie (nezhori cela zmes), nedostatocny kompresny tlak (to vlastne tiez sposobi zle zhorenie zmesi ked sa nemylim). Posledny dovod sa tyka asi len dizlov. Narazanie piestu do hlavy sposobuje vibracie, ktore vyvolavaju nekontrolovane vstrekovanie nafty.
Viacmenej dovodom je vymyvanie oleja benzinom. To sposobi obrusovanie valca, piestu a kruzkov, co znecisti olej a tym sa potom to brusenie len zosilni a prenesie to aj do ostatnych casti motora (kluka, turbo, vacky aj ked vby tie castice mal vlastne zachytit filter).
Preco sa vymyva benzinom je nespravna zmes, zle zapalovanie (nezhori cela zmes), nedostatocny kompresny tlak (to vlastne tiez sposobi zle zhorenie zmesi ked sa nemylim). Posledny dovod sa tyka asi len dizlov. Narazanie piestu do hlavy sposobuje vibracie, ktore vyvolavaju nekontrolovane vstrekovanie nafty.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den