nevim co presne vis o materialech...ale je to jeden z hlavnich duvodu...proto se davaji na ladeny svody ty vyztuhy mezi priruby. vliv na to ma i teplota ktera za turbem nebude zdaleka takova jako pred turbem. Zahratim materialu v nem vznika pnuti, a t ov kombinaci se zatizenim zpusobuje ze je v namahanych castech prekrocena mez pruznosti a dojde k prasknuti materialu (jistou roli tam hraji i vibrace z motoru). Nic nepraska jen tak...vzdycky potrebujes nejakou silu ktera ten material roztrhne a pochybuju ze vyfukovy potrubi maji delany z matrosu kterej po zahrati praska jak popcorn. I kdyz nepopiram ze to bude nekvalitni matros...malokomu z nas se povede ziskat takovy vykon aby to dokazalo rozhavit do cervena vyfukovy potrubi metr za turbo. Pokud se pletu budu rad kdyz me opravite...ale ne stylem ja si myslim....snazim se cerpat z toho co nas naucili v mechanice.Gerox píše:nekazis mi radost...
snad jedine tim, ze si myslis ze to praska hlavne kvuly vaze kterou ma udrzet...
dělená downpipe
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
downpipe není už namáhána jako svody.. nebál bych se použít ani svodů.. kolika lidem praskly? stojí 4000kč , to je klidně co dva roky koupím nové než dávat 20 za nějaké co by prasknout neměli
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
rozdiel teplot pred a za turbom je v rozsahu od 150C az po takmer 0, podla velkosti turba (restrikcia) a vyvazenosti tepelnej sustavy.Gerox píše:za turbem nebude zdaleka takovy teplo jako pred? bud jsem to pochopil spatne anebo to je spatne napsany...
Je rozdiel v teplote zvodov, teplote turba a teplote downpipe. Vseobecne na material downpipe su kladene ovela nizsie naroky ako na material zvodov. Co sa zvodov tyka, problem je aj v mechanickom namahani v kombinacii s teplotnou.
A teda odpoved na tvoju otazku, ano zle si to pochopil, napisane to je spravne.
Gerox píše:nekazis mi radost...
snad jedine tim, ze si myslis ze to praska hlavne kvuly vaze kterou ma udrzet...
to s tou vahou je uplna pravda. moje nerez zvody som varil asi 4x. Ked som pridal vystuhu ktora ich odlahcila od vahy turba, nepraskly viac a je to cca 2 roky.
Mirek ma pravdu, nemusi si to mysliet, pretoze je to odskusany a overeny fakt.
ano, praska to v kombinacii teplo-vaha. Ak odstranis jednu z tychto dvoch poloziek, praskat to prestane.Gerox píše:moja otazka bola narazkou na fakt co si napisal vyssie...ze to praska v kombinacii s vahou a teplotou...
jinak k dp...: tak to asi japonci sepsali kartelovu dohodu na ceny dp na vsetky auta...kedze na kazde auto stoji prave ten maly kusok "plechu" od cca 10 tis a vys...
Odlahcis a teplota ostane=nepraskne.
Znizis teplotu a ponechas vahu=nepraskne.
Pre mna je to plne pochopitelne.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
zadna kartelova dohoda potreba neni...u drazsich svodu platis proste za znacku jako u origo dilu automobilky...i kdyz jsou treba vsechny vyrobky kvalitnejsi nez od jinych znacek..proste jsou dily kde to nevadi. Ale svody budu brat asi kvalitnejsi.....ty jsou namahany dost.....u downpipe uz bych se toho nebal....a hlavne neverim tomu ze vyrobni naklady na downpipe presahuji 3 tis kc....Gerox píše:moja otazka bola narazkou na fakt co si napisal vyssie...ze to praska v kombinacii s vahou a teplotou...
jinak k dp...: tak to asi japonci sepsali kartelovu dohodu na ceny dp na vsetky auta...kedze na kazde auto stoji prave ten maly kusok "plechu" od cca 10 tis a vys...
Naposledy upravil(a) Mirek dne 27.06.2007, 14:56, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak sem to myslel...vzhledem k tomu ze nikdo neni asi schopen snizit teplotu svodu za provozu tak aby nedochazelo k nadmernemu ohrevu materialu (pokud nekdo ano ma u me pivo :-) tak sem se bavil jen o vaze, protoze je to jedina vec kterou muzeme nejakym zpusobem ovlivnit vyrazne (napriklad vyztuhy).raddy píše: ano, praska to v kombinacii teplo-vaha. Ak odstranis jednu z tychto dvoch poloziek, praskat to prestane.
Odlahcis a teplota ostane=nepraskne.
Znizis teplotu a ponechas vahu=nepraskne.
Pre mna je to plne pochopitelne.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
nebojím se když tuším hynek na nich jezdil s 1,7bar ..Gerox píše:klidne co dve vyjizdky? si je kup...uvidime co ti reknou na tvych 1,2 baru...kdyz vydrzej...budes mit jedine radost...kdyz ne? ... si udelas nazor sam...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
no vsak o tom istom pisem aj ja...je to pochopitelne...raddy píše:ano, praska to v kombinacii teplo-vaha. Ak odstranis jednu z tychto dvoch poloziek, praskat to prestane.Gerox píše:moja otazka bola narazkou na fakt co si napisal vyssie...ze to praska v kombinacii s vahou a teplotou...
jinak k dp...: tak to asi japonci sepsali kartelovu dohodu na ceny dp na vsetky auta...kedze na kazde auto stoji prave ten maly kusok "plechu" od cca 10 tis a vys...
Odlahcis a teplota ostane=nepraskne.
Znizis teplotu a ponechas vahu=nepraskne.
Pre mna je to plne pochopitelne.
ja mluvil o downpipe...ne o svodech...i kdyz samozrejme i ty jsou cenove uplne jinde nez amerika nebo ebay...ale jediny co ma skoro kazda firma ve stejne cene je prave tenhle "skoro nepotrebny" kousek vyfukove soustavy...u tech nakladu tvuj nazor chapu a repspektuju...akurat nechapu proc pak to japonci davaj za takovy love, kdyz to nema zadnou spesl vlastnost, je de facto jedno z ceho je vyroben...to je jediny dil na kterem si rekli ze ho budou mit jen tak z prdele totalne predrazenej?Mirek píše:zadna kartelova dohoda potreba neni...u drazsich svodu platis proste za znacku jako u origo dilu automobilky...i kdyz jsou treba vsechny vyrobky kvalitnejsi nez od jinych znacek..proste jsou dily kde to nevadi. Ale svody budu brat asi kvalitnejsi.....ty jsou namahany dost.....u downpipe uz bych se toho nebal....a hlavne neverim tomu ze vyrobni naklady na downpipe presahuji 3 tis kc....Gerox píše:moja otazka bola narazkou na fakt co si napisal vyssie...ze to praska v kombinacii s vahou a teplotou...
jinak k dp...: tak to asi japonci sepsali kartelovu dohodu na ceny dp na vsetky auta...kedze na kazde auto stoji prave ten maly kusok "plechu" od cca 10 tis a vys...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Hlavni duvod bude asi ten ze ceny v japonsku vzhledem k platu nebudou tak tragicky jako u nas...kdybych na to ty love mel, tak si taky radsi koupim znackovy. Ale to nemeni nic na tom ze kdyz koupis ty z ebay budou fungovat...je to levnejsi varianta u ktere clovek musi pocitat s praci navic (krivy priruby atd). ale i s upravama to pro cloveka zijiciho tady vyjde levneji nez nakup znackoveho. Neplati to u dilu ktere jsou hodne namahany a je potreba jejich funkcnost.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde