Kované ojnice
Kované ojnice
Můžete poradit, kde a jaké koupit? Případně zkušenosti s určitýma značkama ojnic?
Zatím jsem našel jen tyhle:
Crower za 14500kč + dovoz z US
http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html
Pauter za 17200kč někde z Amazon.com nebo co..
nebo z http://www.horsepowerfreak.com/Pauter_C ... g_Rods.asp
A.R.T. za 15200kč + dovoz z Austr. (pokud je cena v AUD tak 13000kč)
http://racespec.com.au/product_info.php ... ucts_id=66
Jsou vůbec kované ojnice nutné v aplikacích kolem 300k? Co se týče váhy tak ty Crower jsou prý stejně těžké jak sériové ojnice
Zatím jsem našel jen tyhle:
Crower za 14500kč + dovoz z US
http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html
Pauter za 17200kč někde z Amazon.com nebo co..
nebo z http://www.horsepowerfreak.com/Pauter_C ... g_Rods.asp
A.R.T. za 15200kč + dovoz z Austr. (pokud je cena v AUD tak 13000kč)
http://racespec.com.au/product_info.php ... ucts_id=66
Jsou vůbec kované ojnice nutné v aplikacích kolem 300k? Co se týče váhy tak ty Crower jsou prý stejně těžké jak sériové ojnice
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kované ojnice
Podla mna su tie crower (a ine aspon trochu zname ojnice uplne v pohode). Co sa tyka vykonu urcite stacia seriove na 300 koni, ale ako pisal gerox tu uz nikto nema seriove ojnice Myslim tym samozrejme, ze 100 tisic km ojnice uz nie su davno v seriovom stave.Peca píše:Můžete poradit, kde a jaké koupit? Případně zkušenosti s určitýma značkama ojnic?
Zatím jsem našel jen tyhle:
Crower za 14500kč + dovoz z US
http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html
Pauter za 17200kč někde z Amazon.com nebo co..
nebo z http://www.horsepowerfreak.com/Pauter_C ... g_Rods.asp
A.R.T. za 15200kč + dovoz z Austr. (pokud je cena v AUD tak 13000kč)
http://racespec.com.au/product_info.php ... ucts_id=66
Jsou vůbec kované ojnice nutné v aplikacích kolem 300k? Co se týče váhy tak ty Crower jsou prý stejně těžké jak sériové ojnice
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Eagle na CA18 nerobia (aspon nie vo velkom).mike píše:eagle sou asi nejlevnejsi a sou kvalitni tez..hodne lidi je pouziva ..
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
http://www.albrechtmotorsport.cz/
zakázková výroba
zakázková výroba
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Zisti za kolko suBrblak píše:http://www.albrechtmotorsport.cz/
zakázková výroba
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Napisal som im e-mail lebo aj ja som zvedavy ked odpisu dam vediet..
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Mne stejne neodpisuju
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Dnes mi odpísal ALBRECHT MOTOR SPORT že kované ojnice na 200sx vyjdu 8000 - asi českých
P.S. Kontakt: 602 104 691
P.S. Kontakt: 602 104 691
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
P.p.S : 8000 za jednu
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
tak zehnej levnejši
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting