s14 swap

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

s14 swap

Příspěvek od slik85 »

o par dni se umne v garazi zjevi s14
a chci se vas zeptat jek evieci by ste riesili a co by ste mi poradili a naopak co nemam kupovat auto bude urceno na drift a take policni jezdeni a semtam nejakej okruch ale tvdy mi nevadi

podvozek ,cip ,turbo ,cip by som chcel dat stage 3 alebo stage 3a
brzdy ,silace ,ramena, filter je apexi,vyfuk ,vyfukove zvody,budiky ,...... atatk proste kdo mate scim jakou skusenost piste dik samozrejme ze nkupim vse najednou ale postupne tak do 1,5-2 rokov
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

ak to chces na drift...cize drzat ten motor vytocenej bych asi prvni vec dal poradnej oil cooler...a dbal na olej...

ale tak jako tak bych se podival na rocker army v hlave a na loziska na klice...i kdyz nevim kolik to ma najeto :wink:
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

hlavne sa rozhodni, drift, cesta, okruh to su 3 uplne odlisne nastavenia podvozku a diferencialu. motor daj do serioveho stavu, ohladom turba sme sa uz bavili, GT28RS s prislusnymi upravami vsrekov, AFM a ECU ti zabezpeci dobry vykon vo vsetkych 3 kategoriach.
Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio »

na drift dobrej podvozek a dobra spera a je to v poho
FIRE WALK WITH ME
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

zatim asem koupil predna vspera od saigona zadny od martina walbro od martina nazimu silace a do komxitu a mezitim podvozek a ic
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo »

oka ked uz sme u toho tak mozeme mi aspon niekto poradit najlepsie nastavenia auta na drifft, kopec a okruh co a ako dikes
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

jen doplnim pablo ma AP podvozek je stejnej jako martinuv ale oneco maksi

a ked sme u podvozkou aky by ste mi poradili kupit dik
a pytal som sa marata na turbo a k cipu stage 3 a celkovo si mysli ze 2871r (ze je to turbo udelani prestne na ten motor)
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

slik85 píše:jen doplnim pablo ma AP podvozek je stejnej jako martinuv ale oneco maksi

a ked sme u podvozkou aky by ste mi poradili kupit dik
a pytal som sa marata na turbo a k cipu stage 3 a celkovo si mysli ze 2871r (ze je to turbo udelani prestne na ten motor)
presne na motor sr20det je robene turbo GT28RS Disco Potato, toto je jedine turbo ktore firma garrett vyvinula na objednavku specialne pre projekt s motorom sr20det.

pre turbo GT2871R je urceny cip stage3A, len aby sa to nemiesalo.
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX »

Já bych šel taky raději do Garrett GT2860RS
Obrázek
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

slik85 píše:jen doplnim pablo ma AP podvozek je stejnej jako martinuv ale oneco maksi

a ked sme u podvozkou aky by ste mi poradili kupit dik
a pytal som sa marata na turbo a k cipu stage 3 a celkovo si mysli ze 2871r (ze je to turbo udelani prestne na ten motor)
právě objednávám TEIN TYPE FLEX , nechci laborovat s lacinejma asijskejma podvozkama... tak až s ním něco najezdím poreferuji jakej je :) jinak na www.drift-shop.cz je o něm nějaké info .
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

kolkoje max vykon z gt28rs????

ajake ma vyhody a okolko ma skorsi nabeh???,
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX »

Obrázek
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

sry anglicky neumim :oops:
muzete mi nekdo napsat svuje nazory raddy skusenosti
myslim ci su z rovnakych materialov ,nabeh,kedy dosahuju plny tlak ,kolko udrzia a uzivia,cena je 21000czk bez dph na 2871ra gt28rs je asi o 4000 drahsi

a ja chci jid do cipu stage3 a je mi jedno ci to bude "a" nebo ne
vim ze minuli rok si martin koupil 2876r na srko a to ma este pomalejsi nabiech a je jeste drahsi a byl chvili spokojni a nevim jestli ho jeste nema porad na aute
kluci vazne mi poradte ktere si mam koupit marat je za 2871r a rady ,max a par zvas za gt28rs
napiste mi nekdo prosim tie rozdiely ad se neosidim dik moc chci neco pres 300-320ps prozatim ale myslim ze uz to na te hodnote primrzne kuli financim ale co kdys
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

GT2871R je dobre ak chces ist do vykonu ku 400 k na motore. GT28RS tak do 350 koni na motore. Podla mojho nazoru ale GT2871R nema zmysel ak neupravis aj rozvody (cize ventily a vacky), tak aby si mohol tocit viac. A je vhodnejsie na sprinty a okruhy.

Na drift je lepsie GT28RS pac potrebujes lepsi zaber pri nizsich otackach. A RS ma teda brutalny narast krutaku, ked zacne zaberat.

Tu mas graf vykonu na kolesach u SR20DET s turbom RS:

Obrázek

No a tu mas porovnanie 2871R z 3071R a RS z 3071R:

http://www.atpturbo.com/root/releases/dynos_gt3071r.htm
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

takze obie turba sou rovnak drahy :evil:

25300czk

nevite nekdo o nejakych vadach techto turb ?
a zjakeho jsoumaterialu vrtulky?
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Odpovědět