Sleepy eyes
Sleepy eyes
Minulí týden sem si hrál s otvíráním světel jen do poloviny. nemám ještě malý světla, tak sem potřeboval aby sem je moh mít přivřený i plně otevřený. Přidal jsem mikrospínač do střední polohy světla, jeho rozpínacím kontaktem jsem rozpojil kabel na pinu 1 u konektoru u motoru na otevírání. Přepínač v kabyně mi proklemuje spínač když chci aby se světlo otevřelo naplno. Je to zvlášť pro každé světlo, takže fungují nezávisle na sobě a i při rozdílné rychlosti vyjíždějí stejně vysoko. Případně můžu dát fotky s detailnějším návodem.
Montáže autoalarmů, autohifi, autoelektroniky
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
to by isto bolo zaujimave.
sice rieseni tu uz zopar bolo, ale kazde dalsie je fajn
sice rieseni tu uz zopar bolo, ale kazde dalsie je fajn
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Pokračování:
sem víc praktik než teoretik, ale pokusil jsem se o jednoduchý schéma, který asi řekne nejvíc:
V případě kdy světlo jede směrem vzhůru, čeká na rozepnutí kontaktu(na obrázku UP) pak zastaví. Přidaný mikrospínač vlastně jen rozepne kontakt o něco dříve. tlačítkem v kabině pouze vyrušíme mikrospínač a chová se to jak originál.
Modré dráty vedou do kabiny k snímači
Černé dráty jdou k snímačům
Zeleně vyznačené dráty přestřihnout
Celé jsem to zapojoval přímo na kabelech co jdou od motorků ke konektoru, stačí najít pin1(v řadě kde jeden pin chybí je na kraji) přestřihnout a odsuď vše zapojit
Zatim jsem zkusil obyčejné mikrospínače, ale časem je vyměním za nějaké voděodolné. Možná by šly umístit i někam zespodu aby nebyli vidět, ale to jsem zatím neřešil. jediný co se mi nelíbí že když chci světla zavřít tak stejně vykonají celou dráhu, otevřou se na maximum a pak zavřou. Když jsou otevřeny do poloviny a přepnu přepínač v kabině otevřou se a fungují normálně.
Kdybych měl kam dát video tak bych ho sem lupnul.
sem víc praktik než teoretik, ale pokusil jsem se o jednoduchý schéma, který asi řekne nejvíc:
V případě kdy světlo jede směrem vzhůru, čeká na rozepnutí kontaktu(na obrázku UP) pak zastaví. Přidaný mikrospínač vlastně jen rozepne kontakt o něco dříve. tlačítkem v kabině pouze vyrušíme mikrospínač a chová se to jak originál.
Modré dráty vedou do kabiny k snímači
Černé dráty jdou k snímačům
Zeleně vyznačené dráty přestřihnout
Celé jsem to zapojoval přímo na kabelech co jdou od motorků ke konektoru, stačí najít pin1(v řadě kde jeden pin chybí je na kraji) přestřihnout a odsuď vše zapojit
Zatim jsem zkusil obyčejné mikrospínače, ale časem je vyměním za nějaké voděodolné. Možná by šly umístit i někam zespodu aby nebyli vidět, ale to jsem zatím neřešil. jediný co se mi nelíbí že když chci světla zavřít tak stejně vykonají celou dráhu, otevřou se na maximum a pak zavřou. Když jsou otevřeny do poloviny a přepnu přepínač v kabině otevřou se a fungují normálně.
Kdybych měl kam dát video tak bych ho sem lupnul.
Montáže autoalarmů, autohifi, autoelektroniky
video mi posli na mejl - rozumik@seznam.cz - hodim ho na ftp a nalinkuju.
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
da sa nejakym sposobom docielit aby sa svetla nikdy nezavreli do uplne spodnej polohy??
aby chodili iba do spodnej polohy ktoru urcim a potom smerom hore, nikdy nie do uplne spodnej??
aby chodili iba do spodnej polohy ktoru urcim a potom smerom hore, nikdy nie do uplne spodnej??
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,