Zvednuti tlaku u SR20DET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Zvednuti tlaku u SR20DET

Příspěvek od Mirek »

Ma tady nekdo na SR zvednutej tlak bez pouziti SAFC ci cipu? Nedavno tady byla debata ohledne zvysovani tlaku u SR20, ze bez SAFC nedokaze nad urcitej tlak michat vhodne palivo/vzduch. Muzu zvednout plnici tlak bez korekce paliva nebo cipu? Pokud ano na kolik maximalne?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

tuto temu ma velmi dobre zvladnutu nizzmo, v skratke moze byt rad ze ma motor stale pokope, ale peknych par sad sviecok roztavil detonaciami. Dovod bol zvyseny tlak turba nad bezpecnu hranicu bez upravy ECU.
Vela pomoze dobry ic a naozaj priechodzi vyfuk, ale len po urcitu hranicu, mam pocit ze v tvojom pripade to je okolo 1bar.
Viac napise nizzmo :-D
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

Jo jo Raddy ma pravdu. Mam s tym slusne skusenosti. A mozem ti povedat, ze bez upravy palivovej mapy ani 0,9bar na SR20DET nie je bezpecnych. Pri takomto tlaku som odtavul jednu platinovu NGK o dva stupne studensiu.
Nepomoze ti ani FMIC a ani priechodzi vyfuk. Dokonca, ked som vymenil moj stary Remus za uplne novy 2,5" siroky vyfuk od down pipe az po koncovku (mam Otto Racing), tak som odtavil sviecky este skorej. Moja rada, kym nemas walbro, upravenu riadiacku alebo nejaky PigiBack, na BC zabudni. Ja som za sezonu odtavil 9ks sviecok. Na stastie piesty a ventily u SR20DET su asi kurevsky odolne voci detonaciam, tak jedine co odislo su sviecky. Viac uz ale neriskujem... 8)
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

nizzmo píše:Jo jo Raddy ma pravdu. Mam s tym slusne skusenosti. A mozem ti povedat, ze bez upravy palivovej mapy ani 0,9bar na SR20DET nie je bezpecnych. Pri takomto tlaku som odtavul jednu platinovu NGK o dva stupne studensiu.
Nepomoze ti ani FMIC a ani priechodzi vyfuk. Dokonca, ked som vymenil moj stary Remus za uplne novy 2,5" siroky vyfuk od down pipe az po koncovku (mam Otto Racing), tak som odtavil sviecky este skorej. Moja rada, kym nemas walbro, upravenu riadiacku alebo nejaky PigiBack, na BC zabudni. Ja som za sezonu odtavil 9ks sviecok. Na stastie piesty a ventily u SR20DET su asi kurevsky odolne voci detonaciam, tak jedine co odislo su sviecky. Viac uz ale neriskujem... 8)
No vim o jedne s14 co byl zvednutej tlak a nezvladl to dokonce pist, propálenej.
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

Design píše:
nizzmo píše:Jo jo Raddy ma pravdu. Mam s tym slusne skusenosti. A mozem ti povedat, ze bez upravy palivovej mapy ani 0,9bar na SR20DET nie je bezpecnych. Pri takomto tlaku som odtavul jednu platinovu NGK o dva stupne studensiu.
Nepomoze ti ani FMIC a ani priechodzi vyfuk. Dokonca, ked som vymenil moj stary Remus za uplne novy 2,5" siroky vyfuk od down pipe az po koncovku (mam Otto Racing), tak som odtavil sviecky este skorej. Moja rada, kym nemas walbro, upravenu riadiacku alebo nejaky PigiBack, na BC zabudni. Ja som za sezonu odtavil 9ks sviecok. Na stastie piesty a ventily u SR20DET su asi kurevsky odolne voci detonaciam, tak jedine co odislo su sviecky. Viac uz ale neriskujem... 8)
No vim o jedne s14 co byl zvednutej tlak a nezvladl to dokonce pist, propálenej.
Je to mozne. Pokial je majitel ignorant, lahko sa to moze stat. Detonacie v mojom aute slusne pocut a pocut aj to, ked odtavis sviecku. Ak vtedy nedas nohu dole z plynu, dalsi na rade je asi piest.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

nizzmo píše:
Design píše:
nizzmo píše:Jo jo Raddy ma pravdu. Mam s tym slusne skusenosti. A mozem ti povedat, ze bez upravy palivovej mapy ani 0,9bar na SR20DET nie je bezpecnych. Pri takomto tlaku som odtavul jednu platinovu NGK o dva stupne studensiu.
Nepomoze ti ani FMIC a ani priechodzi vyfuk. Dokonca, ked som vymenil moj stary Remus za uplne novy 2,5" siroky vyfuk od down pipe az po koncovku (mam Otto Racing), tak som odtavil sviecky este skorej. Moja rada, kym nemas walbro, upravenu riadiacku alebo nejaky PigiBack, na BC zabudni. Ja som za sezonu odtavil 9ks sviecok. Na stastie piesty a ventily u SR20DET su asi kurevsky odolne voci detonaciam, tak jedine co odislo su sviecky. Viac uz ale neriskujem... 8)
No vim o jedne s14 co byl zvednutej tlak a nezvladl to dokonce pist, propálenej.
Je to mozne. Pokial je majitel ignorant, lahko sa to moze stat. Detonacie v mojom aute slusne pocut a pocut aj to, ked odtavis sviecku. Ak vtedy nedas nohu dole z plynu, dalsi na rade je asi piest.
asi ano neni to žadna sranda :cry: chce to vše udelat tak dobre aby se nic neznicilo! kdyz tomu nekdo rozumi tak je to OK
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

Ano presne tak, pokial chces na SRku dvihat tlak, tak najprv prisposob palivovu mapu (chip, alebo pigiback). To je jediny bezpecny sposob...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

nizzmo píše:Ano presne tak, pokial chces na SRku dvihat tlak, tak najprv prisposob palivovu mapu (chip, alebo pigiback). To je jediny bezpecny sposob...
No jiste zbytecne je setrit na jednu vec pak ji tam namontujes a podela ti to dalsich spousta veci a opravy se pak nedoplatis! je to lepši si nasetrit na vse a pak to namontovat!
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

nizzmo píše:Jo jo Raddy ma pravdu. Mam s tym slusne skusenosti. A mozem ti povedat, ze bez upravy palivovej mapy ani 0,9bar na SR20DET nie je bezpecnych. Pri takomto tlaku som odtavul jednu platinovu NGK o dva stupne studensiu.
Nepomoze ti ani FMIC a ani priechodzi vyfuk. Dokonca, ked som vymenil moj stary Remus za uplne novy 2,5" siroky vyfuk od down pipe az po koncovku (mam Otto Racing), tak som odtavil sviecky este skorej. Moja rada, kym nemas walbro, upravenu riadiacku alebo nejaky PigiBack, na BC zabudni. Ja som za sezonu odtavil 9ks sviecok. Na stastie piesty a ventily u SR20DET su asi kurevsky odolne voci detonaciam, tak jedine co odislo su sviecky. Viac uz ale neriskujem... 8)
na jakej tlak ted jezdíš ?
Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik »

No hele, ja to resim s Mirkem na pm, prochazel sem papiry od tuningovych servisu co se s tim delo, no je tam akorat vyfuk+downpipe a stredovej dil (dekat), turbo naladene podle brzdy na 1bar, ale o tom ze by to bylo chipovane tady nic neni, bud tu jen vynechal papir, nebo to opravdu neni chiply


A jeste jedna vec k majitelum S14a, ten seriovy BOV co je tam namontovany, je slyset? Cetl jsem na sxoc.com o tom, ze nekdo BOV vyhazuje uplne, i ten seriovej, a pak ze to ma zvuk jak letici holub, neco podobneho to dela i me, kdyz radim, ale jen ve vysokych tockach, pres 4500rpm, tak to zacina byt pro me trosku zahadou
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

K tomu BOVu a holubovi. Tipujem, ze S14a ma recirkulacny bov, cize nemoze byt pocut a takisto s nim by nemal byt pocut holub, pac ten je pocut, ked sa vracia stlaceny vzduch od zavretej klapky cez turbo a otvorene sanie kvazi von. No a presne na zabranenie vracania vzduchu po zavreti klapky sluzi BOV.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

lobiik : Když jsem tam ten seriovej bow ještě měl tak jsem neslyšel že by vydával nějakej zvuk.
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo »

jo klidne ten seriovy bofff mozes vyhodit je tam naprd raddeji si kup neco lepsi
Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik »

Mno, jdu nablikat nejake fotky, podle navodu na sxoc.com na odstraneni serioveho recirc bovu se mrknu jestli tam fakt je nebo ne. Jinak turbo tlaci jak dive, kdyz tomu dupnu za krk, tak to tahne, ale holub je slyset kdyz ve vysokych otackach sundam nohu z plynu. Puvodni majitel rekl ze "there is no blow off valve" coz se da vylozit ze tam neni vubec zadny nebo je tam seriak, takze hned jsem zpet
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>
Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: pablo

Příspěvek od tomita »

pablo píše:jo klidne ten seriovy bofff mozes vyhodit je tam naprd raddeji si kup neco lepsi
To bych nerek :smt018 ale pokud nutne chces mit hezke piskani, tak si kup SSQV nebo neco podobnyho..
Odpovědět