rychlost
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Atmo je uplne ina kava ako turbo. Atmo musi mat optimalny priemer potrubia, aby vyfukove pulzy pomahali nasavat vzduch do valcov a aby sa zbytocne nevirili v potrubi. To je posledna vec co atmo potrebuje.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
u NA není vhodný plně průchozí systém, protože by mohlo dojít k příliš ryhlému vyplachu (rychlejší než rychlost zvuku) a potom by mohlo dojít k rozkmitání celé pístové skupiny a taky směsi, u přeplnovaných motorů spomaluje výplach turbo, potom je vhodné mít krátké a co nejrovnější výfukové potrubí a bez překážek
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Uff to je na mna mocblázen píše:u NA není vhodný plně průchozí systém, protože by mohlo dojít k příliš ryhlému vyplachu (rychlejší než rychlost zvuku) a potom by mohlo dojít k rozkmitání celé pístové skupiny a taky směsi,
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
A jak je to u N/A teda? Kdyz tam dam vacky + svody, tak mi bylo receno, ze i vyfuk je mit treba sirsi... vsichni rikaj 2.5" (63mm) nebo minimalne 2.25" (57mm).
Jde o to, jestli to maji byt ciste trubky + tlumic na konci nebo tam mit nejaky ten rezonator (mel by udajne ztisit hlasitost..) nebo co..
Jde o to, at to nerve jako prase, zere a nejede..
Jde o to, jestli to maji byt ciste trubky + tlumic na konci nebo tam mit nejaky ten rezonator (mel by udajne ztisit hlasitost..) nebo co..
Jde o to, at to nerve jako prase, zere a nejede..
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Ja tam rezonátor mám a bylo mi taky řečeno že to napomáhá lepšímu průtahu tak ho tam bratr taky hodil je fakt že to trochu při akceleraci pomůže ale na rychlost asi ne fakt nevim jedině ho sudat stý 100 a skusit holou trubku
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nepiste co mate na 200sx pac jeho zaujima atmosfera.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
např závodní swifty co maj vačky a nemaj upravovanou jednotku maj laděné svody a rouru až na konec a tam laďák. Ale ten průměr se mi zdá hodně záleží na obsahu. Takdy jde o to že auta běhají v závodním režimu tzn stále jsou hodně vytočené a tudíž nepotřebují výkon ve spodcích.
Pro normální provoz bych dal svody origo střeďák a koncák ze stejným průmerem jako je origo výfuková trubka.
Pro normální provoz bych dal svody origo střeďák a koncák ze stejným průmerem jako je origo výfuková trubka.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
No je to 1,6 ta 100 a má místo středáku ten rezonátor a nakonci ladák . Takže to vypada ze to bude asi tím rezonátorem že má ted menší max. dříve 190km/h a ted kolem 170km/h
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
Ten takzvaný rezonátor není nic jiného než obyčejný absorpční tlumič hluku,který má jistý přínos pouze tehdy,když jím nahradíme koncový tlumič reflexní(originální),jenž má mnohem větší činitel tlumení hluku,ovšem také rychlosti proudění spalin.(reálně kolem cca 10 ps)Potom platí to,co tu napsal Raddy.V ostatních případech je to pouze žrout peněz a zbytečná zátěž.Pokud není motor seriozně laděn na brzdě-sání-motor-výfuk- nejlépe vše najednou,tak je přidání jakéhokoliv rezonátoru,či jiného ultra prvku jenom sázka na slepo,i když jistý psychický přínos to může mít. Dovolím si znovu zopakovat:v našem(bezbrzdovém amatérském)případě je nejlepší tlustá rovná roura,bez jakýchkoliv příměsí,neboť tím se dá zkazit nejmíň.Případné zužování atp.má vliv pouze na snížení hluku,jenže také snižuje výkon,což je na závadu i přes to,že vzroste kroutící moment ve středních otáčkách.Pokud chce někdo zvýšit kroutící moment a zachovat výkon(motor bez VTC),měl by použít mnohem elegantnější způsob,kterým je výfuková přívěra,poháněná servomotorem,řízená v závislosti na otáčkách.Jednoduché zařízení.