300zx

něco pro majitele šestiválců
Odpovědět
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike »

Heini píše:To ses dočetl v TUNINGMAGAZINU co :-D
Já počítám z 30kg.
ha ha asi tak nejak ..cerveny "z" s pochromovanou kazdou soucastkou v motoru ..pekna bestie..))
Uživatelský avatar
Milda
user
Příspěvky: 586
Registrován: 05.10.2004, 15:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda »

Heini píše:To ses dočetl v TUNINGMAGAZINU co :-D
Já počítám z 30kg.
zasah do cerneho :-D
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Aj ja som taku koko.inu niekde cital. :lol:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike »

tady to mate chlapy a ukazte mi jak tam odendava 300 kg ;;) http://www.z1motorsports.com/imageGalle ... e=album248
Uživatelský avatar
Milda
user
Příspěvky: 586
Registrován: 05.10.2004, 15:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda »

No pokud Ti zadni kola zataceji, tak budou mit i jine ulozeni, ja jsem si z toho 300kg clanku tak nejak odvodil, ze to byl silenec ktery vyhazel a nahradil VSECHNO ohledne zataceni tech zadnich kol, coz byl mozna jen posledni pokus meho zdraveho zorumu nejak tech 300kg ospravedlnit... :lol:
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

To neukecáš :-D
Jinak fotky super akorát jsem nepochopyl ten mezi kus na těch hadicích?
Proč to neuřízl a nenapojil na tu nádobku? :shock:
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Nemá někdo plánek jak zapojit Boost controler na 300ZX ?
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Halooooooooo kdo poradí !
Někde jsem to našel ale kde?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

No a co potrebujes vediet ? Zoberies zdroj tlaku zapojis na BC a vystup z BC zapojis na WG. Alebo potrebujes vediet nieco ine ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Tak na jedno turbo to umím ale na 2 , a tak aby to makalo.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Heini píše:Tak na jedno turbo to umím ale na 2 , a tak aby to makalo.
No tak to vyriesis asi len T-ckom na vystupe z BC. Inak to nevidim.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

no origos by si potreboval dualny boost kontroler, s dvoma solenoidmi. Ak mas len single, tak musis na vystup z boost kontrolera dat T kus a z neho tahat hadice k obom turbam. Avsak kvoli rozdielom medzi turbami je idealny dualny.
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Rozdíly nejsou ( doufám ) nové turba. A le jsou spojeny sání.
Je tam hadiček jak najebáno a není pořádně vydět kam která jde.
Prostě to chce odtučňovací kůru :-D
Uživatelský avatar
,,PJ"
user
Příspěvky: 295
Registrován: 26.04.2007, 15:47
Bydliště: Karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ,,PJ" »

Z té montaže a z toho klubka hadic si nic nedělej,já jsem to montoval asi před měsícem a i s umístěním digi. boostcontroleru na palubovku to zabralo asi 10 hodin a nikomu tuhle práci nepřeju... S manuálním BC by tolik prace být nemělo. A nebo musíš mít pod kapotou a kolem motoru tolik místa jako ADNER , u něj je to brnkačka :-D :-D
Uživatelský avatar
Milda
user
Příspěvky: 586
Registrován: 05.10.2004, 15:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda »

Jo Adner umi, co mi udelal mensi odtucnovaci kuru, docela jsem koukal jak se mi ten motor "smrsknul" :-D
Odpovědět