Vsetko ohladom uprav ECU
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
ako som napisal uz na zaciatku, vyradenie AFM znamena vyradenie seriovej ECU a myslim ze tym je povedane vsetko co potrebujes vediet...v podstate jedine prakticky pouzitelne risenie je MAP snimac a standalone ECU.
a zase take tajnosti s tym robit nemusis, hlavne ak potrebujes tahat informacie. kludne sa s nami za to mozes podelit s tymto na prvy pohlad velmi zaujimavym projektom.
a zase take tajnosti s tym robit nemusis, hlavne ak potrebujes tahat informacie. kludne sa s nami za to mozes podelit s tymto na prvy pohlad velmi zaujimavym projektom.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
nonan možná sem hloupej ale nevím kam tím směřuješ.. to že ti motor udrží větší tlak než budeš používat je přece úplně fuk. AFM ti bude vždy měřit skutečné množství vzduchu při daném tlaku,což je výchozí signál pro ECU. Je úplně jedno jaký tlak si v rozumných mezích nastavíš a čím si ho nastavíš. Jediný problém s AFM nastane v případě, že budeš foukat moc a jednoduše ti nepostačí seriová AFM svým rozsahem. Budeš potřebovat nějakou s větším průměrem VS úprávou ECU pro větší množství vzduchu při stejné hodnotě rozsahu naměřené AFM.
Pokud píšu úplně od cesty tvého problému,tak to zkus vyjádřit jinak at to pochopím,kam vlastně míříš, klidně připiš typ turba a zkus používat reálné hodnoty pro lepší představu
Pokud píšu úplně od cesty tvého problému,tak to zkus vyjádřit jinak at to pochopím,kam vlastně míříš, klidně připiš typ turba a zkus používat reálné hodnoty pro lepší představu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
nechapu na co odpoustet pulku tlaku kdyz se ten tlak muze proste omezit na 1,2 a nic se odpoustet nemusi...
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
tak teď jsem dopsal třicetiřádkovej referát s popisem toho o co se pokoušim a neni tu. Dneska to už znova psát nebudu,nechám to na zítra.
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
Kto to bude ladit? Niekto z fora?Gerox píše:sorry ze to davam sem...ale neni nutny kvuly tomu otevirat novej post...tady je prvni haltech v cr do S13..
zitra by se melo ladit...pokud vse dopadne dobre.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
toho tlaku se dá dosáhnout např kompresorem a je celkem logické, že ten tlak upustíš, ale opravdu nejlepší řešení je vložit AFM před klapku a máš, klid, protože ti naváží přesně tolik kolik potřebuješ, a přepouštěcí ventil je potom potřeba dát co nejblíže za kompresor, aby jsi upouštěl ještě teplý vzduch a zbytečně nepřehříval IC, ale upřímně pokud hodláš použít kompresor, najdi takový, který bude tlačit pouze tolik kolik budeš někdy maximálně chtít aby jsi předešel přehřívání vzduchu, řekněme, že max použitelný tlak je 1,8 bar tak bych hledal takový kompresor, protože kompresoru je v podstatě celkem jedno jestli má motor objem 1,3 nebo 2,4, kompresor potřebuje otáčky a řekl bych že CA motor bude mít i s tlakem 1,8 velké problémy, ale když se motor dobře udělá, tak je zvládne
pokud se pletu, tak mě opravte
pokud se pletu, tak mě opravte
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
no taky kompresor by som si rad pozrel. hocaky kompresor sa pouzit neda, rovnako ako ma mapu kompresora turbo, ma ju aj kompresor a tym je dana jeho vhodnost (resp. jeho konkretnej konfiguracie) na dany motor. no ale nech sa panko rozpise o co mu ide...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
On chce mat system, kde mas za turbom prepustaci ventil, ktory ti vlastne reguluje tlak v sani. Ak za turbom su napr. 2 bary a v sani chces mat 1.2 baru, tak ten ventil ti zvysni vzduch pusti do atmosfery. A prave kvoli tomu zvysnemu vzduchu, ktory ide do atmosfery, nemoze pouzit normalne AMF, lebo napr 40% nameraneho vzduchu sa do sania nedostane. Takyto system regulacie sa pouziva(l) na obmedzovanie vykonu aut v roznych sutaziach (najjednoduchsi kontrolovatelny sposob obmedzenia).blázen píše:nonan možná sem hloupej ale nevím kam tím směřuješ.. to že ti motor udrží větší tlak než budeš používat je přece úplně fuk. AFM ti bude vždy měřit skutečné množství vzduchu při daném tlaku,což je výchozí signál pro ECU. Je úplně jedno jaký tlak si v rozumných mezích nastavíš a čím si ho nastavíš. Jediný problém s AFM nastane v případě, že budeš foukat moc a jednoduše ti nepostačí seriová AFM svým rozsahem. Budeš potřebovat nějakou s větším průměrem VS úprávou ECU pro větší množství vzduchu při stejné hodnotě rozsahu naměřené AFM.
Pokud píšu úplně od cesty tvého problému,tak to zkus vyjádřit jinak at to pochopím,kam vlastně míříš, klidně připiš typ turba a zkus používat reálné hodnoty pro lepší představu
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
Ehm jedno z toho bude asi mapa turbiny ze?raddy píše:rovnako ako ma mapu kompresora turbo, ma ju aj kompresor
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
nejjednoušší způsob omezení výkonu je použít EBC a ne vymýšlet upouštění. ale pokud chce upouštět at dá AFM před klapku a nebo at dá druhou AFM pro upouštěný vzduch a nějakým způsobem signály odečítá pro výsledný (pokud je to konstrukčně možné)kenivruh píše:On chce mat system, kde mas za turbom prepustaci ventil, ktory ti vlastne reguluje tlak v sani. Ak za turbom su napr. 2 bary a v sani chces mat 1.2 baru, tak ten ventil ti zvysni vzduch pusti do atmosfery. A prave kvoli tomu zvysnemu vzduchu, ktory ide do atmosfery, nemoze pouzit normalne AMF, lebo napr 40% nameraneho vzduchu sa do sania nedostane. Takyto system regulacie sa pouziva(l) na obmedzovanie vykonu aut v roznych sutaziach (najjednoduchsi kontrolovatelny sposob obmedzenia).blázen píše:nonan možná sem hloupej ale nevím kam tím směřuješ.. to že ti motor udrží větší tlak než budeš používat je přece úplně fuk. AFM ti bude vždy měřit skutečné množství vzduchu při daném tlaku,což je výchozí signál pro ECU. Je úplně jedno jaký tlak si v rozumných mezích nastavíš a čím si ho nastavíš. Jediný problém s AFM nastane v případě, že budeš foukat moc a jednoduše ti nepostačí seriová AFM svým rozsahem. Budeš potřebovat nějakou s větším průměrem VS úprávou ECU pro větší množství vzduchu při stejné hodnotě rozsahu naměřené AFM.
Pokud píšu úplně od cesty tvého problému,tak to zkus vyjádřit jinak at to pochopím,kam vlastně míříš, klidně připiš typ turba a zkus používat reálné hodnoty pro lepší představu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
nie, mechanicky kompresor predsa nema turbinu:)) tak ako urcuje vhodnost normalneho turba mapa jeho kompresora, tak urcvuje vhodnost mechanickeho kompresora mapa jeho kompresora, kapisto?:))kenivruh píše:Ehm jedno z toho bude asi mapa turbiny ze?raddy píše:rovnako ako ma mapu kompresora turbo, ma ju aj kompresor
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
me by spise zajimalo jakej koompresor chce pouzit aby mel pri 3000 otacek 2,4 baru? a to na 1,8 motoru...
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
no to zaujima aj mna ale manik sa stale nerozpisal...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
Jaaj som si nevsimol ze tam pises o kompresore ako o mechanickom kompresore. Som myslel, ze sa stale bavime o turbe Nejak vela vyznamov ma to slovo kompresorraddy píše:nie, mechanicky kompresor predsa nema turbinu:)) tak ako urcuje vhodnost normalneho turba mapa jeho kompresora, tak urcvuje vhodnost mechanickeho kompresora mapa jeho kompresora, kapisto?:))kenivruh píše:Ehm jedno z toho bude asi mapa turbiny ze?raddy píše:rovnako ako ma mapu kompresora turbo, ma ju aj kompresor
Plus on nikde nepisal ze pouzije supercharger, to len kentoya tipuje ze to moze byt ono
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
a právě proto, že se domnívám že chce použít kompresor, a pravděpodobně z nákladáku a je mu jasné že to není ideální pro 1,8 motor, a má tak nějak spočítané 2,4 bary, potřebuje upustit, aby to bylo vhodné na 1,8 motor, je to moje doměnka, třeba vymyslel něco jiného, nevím ale tohle řešení pokud vím se už někdě použilo či zkoušelo, ale přestal jsem se tímto tématem zabývat před rokem a půl, tak nevím