Stránka 9 z 12
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 18:04
				od Martin_534
				no já mám pocit, že tam nějakej elektromagentickej ventil je, ale na s14 nejsem expert  

 
			
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 18:05
				od Gerox
				ok...nebudem sa hadat..

 
			
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 18:06
				od raddy
				je tam ventil ktory prepina vetvu s restriktorom (1.prev. stupen) a bez neho.
Ako hovorim, napr. Vlado tam ma zaradeny manualny b.controller pred wastegate. ziadna elektronika neovlada max. tlak.
			 
			
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 18:11
				od Gerox
				no ten solenoid tam je...a tomei eliminuje max boost v ECU...mne z toho logicky vychadza ze ECU to olvada...resp. minimalne si hlida max boost...nie?  

 preco by inak eliminovali boost cut? vlastne preco by tam vobec bol? 
to ze tam je BC este nicomu nevadi...to len ochcava vstup do WG...
 
			
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 19:52
				od raddy
				Gerox píše:no ten solenoid tam je...a tomei eliminuje max boost v ECU...mne z toho logicky vychadza ze ECU to olvada...resp. minimalne si hlida max boost...nie?  

 preco by inak eliminovali boost cut? vlastne preco by tam vobec bol? 
to ze tam je BC este nicomu nevadi...to len ochcava vstup do WG...
 
ach, uz ma to prestava bavit, takze posledny krat:
tomei eliminuje BOOST CUT, co je inak povedane FUEL CUT, inak povedane vypnutie dodavky paliva pri dosiahnuti max. vystupnej hodnoty z AFM. Nema to nic spolocne zo samotnym tlakom. Princip a dovod fuel cut najdes tu na fore v inom mojom clanku.
Naposledy: S13 A S14 ECU NEKONTROLUJE ANI NEMERIA TLAK TURBA.
koncim k tejto teme, sorry 

 
			
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 20:15
				od raddy
				neudrzal som sa:))
pozri si sem, je to to iste ako tomei ecu, to sa to vola stagex chip:
http://www.horsham-developments.co.uk/ , skecia s14.
najdes tam napisane ku kazdemu cipu AKY TLAK TURBA MUSIS NASTAVIT, aby bol cip vyuzity po svoje maximum.....
 
			
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 20:31
				od corkybell
				Raddy....trosku na odlahcenie od temy....a co ten benzin???Aky mam teda tankovat??? :lol:  :lol:  :lol:
			 
			
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 20:36
				od raddy
				
vsak pockaj, aj na teba si vyciham 
 
   
 
ale co uz na taku hlupost napisat a stale to tam dokola niekto pise take kraviny 

 
			
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 20:45
				od corkybell
				Vsak dobre si mu napisal...smial som sa este 2 hodiny.Ale cudujem sa tebe,ze s tvojou hlavou sa ti chce im tam nieco pisat a vysvetlovat im.A co sa tyka tych cipov tak co sa hned jedujes..nie kazde auto to ma rovnake a presne nato je tu to forum,aby sa clovek spytal a pokecal o tom a ked nie s tebou tak potom uz s kym...dufam,ze ta S14 co idem vo stvrtok pozriet bude dobra a potom sa do nej pustim a budem hladat nieco nacom ta nachytam...dufam teda...:-)))))))))) Vsak pockaj zajac!!!...a priznaj,ze RJ je lepsi ako cip..no,no pod,pod...povedz to... :-))))))
			 
			
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 21:52
				od Kentoya
				
			 
			
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 22:00
				od kenivruh
				Jedna taka provokacna vec smerom na Raddyho. Ohladom toho co si napisal na TKS o Silvii.
Pokial mne je zname tak modelovy rad S13 sa v USA oznacoval ako 240sx a bolo to rovnake oznacenie pre coupe aj pre fastback. Okrem tychto zakladnych tvarov, tam boli predavane aj rozne kombinacie prednej a zadnej casti (jedna taka kombinacia bola aj v Pimp My Ride, konkretne pred s vyklapacimi svetlami a zad z kupe).
Oznacenie 180sx je pouzivane v Japonsku a este asi aj v nejakych Europskych krajinach. V USA ale urcite nie.
Co sa tyka oznacenia Silvia, tak tym je v Japonsku oznacovane prave to kupe. Fastback sa oznacuje ako 180sx. (
http://www.nadine180.com/resources/glossary.html)
Priklad Silvie S13: 
http://www.hoobly.com/0/0/167435.html
A este jedna vec. V USA sa S13-ka nikdy nepredavala s motorom SR20DET (ani s CA18DET). Vzdy len z KA24DE. Vsetky S13, ktore su v USA na predaj s inym motorom ako KA su swapy.
BTW.: Nechcem robit chytreho, to len aby bol v tom poriadok. Tiez som v tom mal predtym chaos.
 
			
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 22:11
				od Kentoya
				ad kenivruh
to už se tady probíralo že amici maj 240 a swapujou je
			 
			
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 22:21
				od Kentoya
				ad kenivruh ještě jednou
jestlipak víš co se stane, když do 240 sx strčím motor z 200 sx 

 
			
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 22:28
				od kenivruh
				tak to teda neviem 
 
 
BTW.: Sa mi zda, ze niekto neprestavil cas fora na zimny 

 
			
					
				
				Napsal: 17.01.2006, 23:15
				od Martin_534
				kenivruh píše:tak to teda neviem 
 
 
BTW.: Sa mi zda, ze niekto neprestavil cas fora na zimny 

 
no forum má už dlouho nastavenej správnej čas, už je to jenom na uživatelích jakej čas si nastavěj  
