Kastle a její opravy - ceny jednotlivých dílů..

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

Mirek píše:
Elviiis píše:Woe renovujem nissan který měl origo 113tis najeto r.v. 1994 nebouranej nerezlej ale v minulosti mu byla mněněna barva s červené na vínovou. Celé to předěláváme včetně interiéru a barva bude kombinace vínová a černá metla jen barva od standoxu na celé auto vyšla na nějakých 10000Kč + lak + tužidlo + kit + silikon na odmaštění + papíry na obroušení atd. když k tomu připočteš ještě klempíře kterej zavaří výko (po křídle) a když myslím klempíře tak myslí mklempíře a ten se pozná tak že se po něm kituje jenom fainem aby se zahladili škrábance po broušení svarů ale takovejch už moc není.

Podle mne je daleko lepší sehnat něco s KO motorem ale s hezkou kastlí.
Neplet mu hlavu lakem za 100 tis...to je cca cena chameleonky a podobne. Obycejna metla vyjde na cca na 30 s praci. Vas lak je epizoda sama pro sebe, ale sem to ted nepatri :-)
To jo ale ještě k tomu připočti to vyvyření popř nějaké díli. Je lepší koupit hezkej kousek s KO motorem.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

vsak sem psal ze je lepsi vzit nejake s "lehkou korozi"....to za tech 42 urcite nebrat...ale sehnat dvoukilo s opravdu peknou kastli je docela boj...netvrdim ze se neda ale taky muze dlouho chodit pesky.......takze asi tak..
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

Mirek píše:vsak sem psal ze je lepsi vzit nejake s "lehkou korozi"....to za tech 42 urcite nebrat...ale sehnat dvoukilo s opravdu peknou kastli je docela boj...netvrdim ze se neda ale taky muze dlouho chodit pesky.......takze asi tak..
Jo no to je fackt.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Příspěvek od mauglie »

Hmm. Tak prodejce mi nabídl cenu 30tis kč bez turba.. Na to se mu můžu ***** :evil:

Jak by byla náročná přestavba japonského pravostraného řízení na evropské levostrané u s13? Možná by bylo nejlepší něco zkusit sehnat v Japonsku a tady to přestavět :? Co vy na to?

Děkuji.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

zbytecne to komplikujes...kdyz chces dovazet ta z nemecka nebo rakouska a nemusis nic predelavat.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

Tak tak nech si dovez z německa tam se snad ještě nějakej hezkej kus najde.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Příspěvek od mauglie »

Tjn, komplikace pěkný, ale zase kdo se umí o auta z Japonska postarat lépe, než-li Japonci? Tam imho moc vylítaných kusů nemají a technickým stavem jsou určitě na tom taktéž mnohem lépe, než auta v Evropě.
Určitě se o téhle možnosti pokusím dozvědět více a porovnat si to s možností dovozu z některých států z EU, nebo Švýcarska.

Jsou přestavby pravostranného řízení na levostranné obtížné?


Chtěl jsem si 200kilo pořídit začátkem léta, ale asi to odložím až na příští..
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

mauglie píše:Tjn, komplikace pěkný, ale zase kdo se umí o auta z Japonska postarat lépe, než-li Japonci? Tam imho moc vylítaných kusů nemají a technickým stavem jsou určitě na tom taktéž mnohem lépe, než auta v Evropě.
Určitě se o téhle možnosti pokusím dozvědět více a porovnat si to s možností dovozu z některých států z EU, nebo Švýcarska.

Jsou přestavby pravostranného řízení na levostranné obtížné?


Chtěl jsem si 200kilo pořídit začátkem léta, ale asi to odložím až na příští..
Tak znova...u auta ktery se delalo RHD i LHD je nakup RHD a prestavba naprosto zbytecna a komplikovana vec. At je to auto z japonska, rakouska nebo tramtarie..porad je to v prumeru cca 15let starej sportak kterej bude potrebovat investice. Jestli si mysli ze kdyz koupis auto z JPN, ze to bude nejakej zazrak, tak preju hodne stesti...absolvujes problemy s dovozem..prestavbu rizeni a prihlaseni, GO......tak najednou zjistis ze je cena mnohem vyssi, nez u cloveka kterej vzal z nemecka nejakou peknou kastli s KO motorem a udelal GO.
Dovoz a prestavba z JPN se vyplati u aut ktery tady v evrope nesezenes nebo blbe (skyline atd.). Ale kdyz si trvas na dovozu a prestavbe...tvoje volba :wink:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

Mirek píše: Dovoz a prestavba z JPN se vyplati u aut ktery tady v evrope nesezenes nebo blbe (skyline atd.). Ale kdyz si trvas na dovozu a prestavbe...tvoje volba :wink:
A myslis ze kdyz prestavis skye na levostrany rizeni, ze to tady potom prihlasis?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Vita.s13 píše:
Mirek píše: Dovoz a prestavba z JPN se vyplati u aut ktery tady v evrope nesezenes nebo blbe (skyline atd.). Ale kdyz si trvas na dovozu a prestavbe...tvoje volba :wink:
A myslis ze kdyz prestavis skye na levostrany rizeni, ze to tady potom prihlasis?
ne...musel bys jezdit na papirech 200sx...to uz tady resil kenivruh tusim....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Příspěvek od mauglie »

Výhoda by mohla být v pom, že bys si člověk mohl dovézd nějaký poladěný kousek v celku za pakatel :wink:

Na skyline papíry z 200sx? :shock:

EDIT: Odkaz na přihlášení skylinu forum/viewtopic.php?t=9912&highlight=skyline
Naposledy upravil(a) mauglie dne 24.05.2007, 17:39, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

mauglie píše:Výhoda by mohla být v pom, že bys si člověk mohl dovézd nějaký poladěný kousek v celku za pakatel :wink:

Na skyline papíry z 200sx? :shock:
tak do toho kdyz myslis ;)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Příspěvek od mauglie »

Jak jsem už psal, prolezu internet a skontaktuju se s nějakými lidmi, kteří již něco z JAP dovezli.. Vše chce ale svůj čas.. No uvidí se.
Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wori »

mauglie píše:Jak jsem už psal, prolezu internet a skontaktuju se s nějakými lidmi, kteří již něco z JAP dovezli.. Vše chce ale svůj čas.. No uvidí se.
Tak to ti drzim palec, ale skor to nedovezies ako ano, je ine doviest z Japonska nejaky turbo kit ako cele auto. To ti do lietadla nevtrepu, a ak ano, tak ta doprava vide viac ako auto. No a lodou ja to sice lacnejsie ale ja by som do toho nesiel. U nas chceli vozit auta z Anglicka ale tie prestavby to bol horor. :cry:
Nisan 200 sx s13
Obrázek
Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone »

mauglie píše:Jak jsem už psal, prolezu internet a skontaktuju se s nějakými lidmi, kteří již něco z JAP dovezli.. Vše chce ale svůj čas.. No uvidí se.
Zkus prolýzt internet a zjistíš, že hezká s13 je v japonsku dražší než v evropě. Tohle se vyplatí u Skye, ne s13. Navíc z japanu kupuješ defakto zajíce v pytli, do DE kdykoliv zajedeš. Ve výsledku by to bylo o hodně dražší. Slepá cesta, jak se Ti snaží říct Mirek.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
Odpovědět