To jo ale ještě k tomu připočti to vyvyření popř nějaké díli. Je lepší koupit hezkej kousek s KO motorem.Mirek píše:Neplet mu hlavu lakem za 100 tis...to je cca cena chameleonky a podobne. Obycejna metla vyjde na cca na 30 s praci. Vas lak je epizoda sama pro sebe, ale sem to ted nepatri :-)Elviiis píše:Woe renovujem nissan který měl origo 113tis najeto r.v. 1994 nebouranej nerezlej ale v minulosti mu byla mněněna barva s červené na vínovou. Celé to předěláváme včetně interiéru a barva bude kombinace vínová a černá metla jen barva od standoxu na celé auto vyšla na nějakých 10000Kč + lak + tužidlo + kit + silikon na odmaštění + papíry na obroušení atd. když k tomu připočteš ještě klempíře kterej zavaří výko (po křídle) a když myslím klempíře tak myslí mklempíře a ten se pozná tak že se po něm kituje jenom fainem aby se zahladili škrábance po broušení svarů ale takovejch už moc není.
Podle mne je daleko lepší sehnat něco s KO motorem ale s hezkou kastlí.
Kastle a její opravy - ceny jednotlivých dílů..
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
vsak sem psal ze je lepsi vzit nejake s "lehkou korozi"....to za tech 42 urcite nebrat...ale sehnat dvoukilo s opravdu peknou kastli je docela boj...netvrdim ze se neda ale taky muze dlouho chodit pesky.......takze asi tak..
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Jo no to je fackt.Mirek píše:vsak sem psal ze je lepsi vzit nejake s "lehkou korozi"....to za tech 42 urcite nebrat...ale sehnat dvoukilo s opravdu peknou kastli je docela boj...netvrdim ze se neda ale taky muze dlouho chodit pesky.......takze asi tak..
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
zbytecne to komplikujes...kdyz chces dovazet ta z nemecka nebo rakouska a nemusis nic predelavat.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Tak tak nech si dovez z německa tam se snad ještě nějakej hezkej kus najde.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Tjn, komplikace pěkný, ale zase kdo se umí o auta z Japonska postarat lépe, než-li Japonci? Tam imho moc vylítaných kusů nemají a technickým stavem jsou určitě na tom taktéž mnohem lépe, než auta v Evropě.
Určitě se o téhle možnosti pokusím dozvědět více a porovnat si to s možností dovozu z některých států z EU, nebo Švýcarska.
Jsou přestavby pravostranného řízení na levostranné obtížné?
Chtěl jsem si 200kilo pořídit začátkem léta, ale asi to odložím až na příští..
Určitě se o téhle možnosti pokusím dozvědět více a porovnat si to s možností dovozu z některých států z EU, nebo Švýcarska.
Jsou přestavby pravostranného řízení na levostranné obtížné?
Chtěl jsem si 200kilo pořídit začátkem léta, ale asi to odložím až na příští..
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tak znova...u auta ktery se delalo RHD i LHD je nakup RHD a prestavba naprosto zbytecna a komplikovana vec. At je to auto z japonska, rakouska nebo tramtarie..porad je to v prumeru cca 15let starej sportak kterej bude potrebovat investice. Jestli si mysli ze kdyz koupis auto z JPN, ze to bude nejakej zazrak, tak preju hodne stesti...absolvujes problemy s dovozem..prestavbu rizeni a prihlaseni, GO......tak najednou zjistis ze je cena mnohem vyssi, nez u cloveka kterej vzal z nemecka nejakou peknou kastli s KO motorem a udelal GO.mauglie píše:Tjn, komplikace pěkný, ale zase kdo se umí o auta z Japonska postarat lépe, než-li Japonci? Tam imho moc vylítaných kusů nemají a technickým stavem jsou určitě na tom taktéž mnohem lépe, než auta v Evropě.
Určitě se o téhle možnosti pokusím dozvědět více a porovnat si to s možností dovozu z některých států z EU, nebo Švýcarska.
Jsou přestavby pravostranného řízení na levostranné obtížné?
Chtěl jsem si 200kilo pořídit začátkem léta, ale asi to odložím až na příští..
Dovoz a prestavba z JPN se vyplati u aut ktery tady v evrope nesezenes nebo blbe (skyline atd.). Ale kdyz si trvas na dovozu a prestavbe...tvoje volba
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ne...musel bys jezdit na papirech 200sx...to uz tady resil kenivruh tusim....Vita.s13 píše:A myslis ze kdyz prestavis skye na levostrany rizeni, ze to tady potom prihlasis?Mirek píše: Dovoz a prestavba z JPN se vyplati u aut ktery tady v evrope nesezenes nebo blbe (skyline atd.). Ale kdyz si trvas na dovozu a prestavbe...tvoje volba
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Výhoda by mohla být v pom, že bys si člověk mohl dovézd nějaký poladěný kousek v celku za pakatel
Na skyline papíry z 200sx?
EDIT: Odkaz na přihlášení skylinu forum/viewtopic.php?t=9912&highlight=skyline
Na skyline papíry z 200sx?
EDIT: Odkaz na přihlášení skylinu forum/viewtopic.php?t=9912&highlight=skyline
Naposledy upravil(a) mauglie dne 24.05.2007, 17:39, celkem upraveno 1 x.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
tak do toho kdyz myslismauglie píše:Výhoda by mohla být v pom, že bys si člověk mohl dovézd nějaký poladěný kousek v celku za pakatel
Na skyline papíry z 200sx?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Tak to ti drzim palec, ale skor to nedovezies ako ano, je ine doviest z Japonska nejaky turbo kit ako cele auto. To ti do lietadla nevtrepu, a ak ano, tak ta doprava vide viac ako auto. No a lodou ja to sice lacnejsie ale ja by som do toho nesiel. U nas chceli vozit auta z Anglicka ale tie prestavby to bol horor.mauglie píše:Jak jsem už psal, prolezu internet a skontaktuju se s nějakými lidmi, kteří již něco z JAP dovezli.. Vše chce ale svůj čas.. No uvidí se.
Nisan 200 sx s13
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Zkus prolýzt internet a zjistíš, že hezká s13 je v japonsku dražší než v evropě. Tohle se vyplatí u Skye, ne s13. Navíc z japanu kupuješ defakto zajíce v pytli, do DE kdykoliv zajedeš. Ve výsledku by to bylo o hodně dražší. Slepá cesta, jak se Ti snaží říct Mirek.mauglie píše:Jak jsem už psal, prolezu internet a skontaktuju se s nějakými lidmi, kteří již něco z JAP dovezli.. Vše chce ale svůj čas.. No uvidí se.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003