Stránka 2 z 4
Napsal: 03.06.2007, 21:13
od Peca
No doufám že to není úplná kravina:
(Otáčky motoru/převod podle zařazené rychlosti/stálý převod diferáku) = otáčky kol/minutu
Otáčky kola * obvod kola (pneumatiky) = vzdálenost uražená za minutu. No a z toho už rychlost za hodinu spočítáš
Snad to není úplná blbost
Jo a u těch maximálních rychlostí nahoře jsem počítal s max otáčkama 7000, to jsem zapomněl zmínit...
Napsal: 03.06.2007, 21:28
od Láďa z UDC
....ještě jedna věcná
a počítáš to v základních jednotkách tudíš obvod kola v metrech, rychlost v metrech za sekundu apod....
nemoh bys pro jistotu tady uvíst konkrétní příklad jak si to počítal na svým autě.....
Napsal: 03.06.2007, 21:58
od Peca
Tak samozřejmě že na jednotky dávám bacha, jinak by mi to vyšlo řádově jinak
OK příklad výpočtu maximální rychlosti u S13 na trojku:
Prevod trojky: 1.361
Finalni prevod: 3.916
obvod pneumatiky 195/60: 1,85m
Rychlost při 7000rpm:
7000/1.361/3.916=1313.4 otáček na kolech za minutu
1313.4 * 1.85 = 2429.8 metrů za minutu
2429.8 * 60 = 145787 metrů za hodinu = 145.8 kmh
Napsal: 03.06.2007, 22:15
od Láďa z UDC
jo tak teď už to chápu i já
Re: vetsi staly prevod
Napsal: 20.01.2010, 14:22
od bmwm3
Nevíte náhodou někdo, jak se přestavují dify z S13?
Četl jsem poměry 4,363 apod.. Jako jsou všechny variace, které se dají postavit a z jakého auta musím sehnat dif, popř. co všechno se musí vyměnit v prípadě, že dify nejsou stejné, díky
Jinak sériová S13 s diffem 3.916 a pneu 205/45/17 pojede následovně
2000 3000 4000 5000 6000 6500 7000 otáčky
17 25 33 41 50 54 58 I
29 43 58 72 87 94 101 II
44 65 87 109 131 142 153 III
59 89 119 148 178 193 208 IV
72 108 145 181 217 235 253 V
Re: vetsi staly prevod
Napsal: 20.01.2010, 14:25
od Mirek
dulezity je jaka skrin, v prvnim postu prispevku mas vypsane diferencialy u aut nissan. Pokud vim vsechny by mely jit pouzit v sx, at uz se jedna jen o vnitrek nebo o cely diferencial. Zalezi o jaky ti jde konkretne ucinek pri vymene diferencialu? Vice do sily a do pomala nebo naopak?
Re: vetsi staly prevod
Napsal: 20.01.2010, 14:32
od bmwm3
Jde mi o to dát kratší převod, aby vycházeli kvalty ...
Konrétně na Sosnovou by se hodil ten diff 4,363, nebo možná i o něco kratší 4,5 třeba.
Otázka je jestli to jde nějak sestavit z difů, co se dělaj.
Ve Tvém první postu je nejratší diff 4,11 z RBéčka a pak 4,08, kde je takový rozdíl od 3,9 není. Na jinejch forech jsem se dočetl o 4,363 a i Vrťas to psal.
Díky
http://www.nissansilvia.com/forums/inde ... pic=293648
http://www.nissansilvia.com/forums/inde ... pic=287243
4,7 by se mi líbilo...
Re: vetsi staly prevod
Napsal: 20.01.2010, 14:44
od Mirek
jj kdyz najdete nejaky diferaky co tam nejsou, doplnim
Zjistete parametry a z ceho jsou...
Re: vetsi staly prevod
Napsal: 20.01.2010, 15:56
od Bart34
hosi co takhle si hodit do auta gipinu... vynulujete, rozjedete se na 100, nebo s rezervou 110, zastavite a mrknete na gipinu. ukaze vam 0-100.
Re: vetsi staly prevod
Napsal: 20.01.2010, 15:57
od Bart34
alespon teda par vybranych jak si uvedomuju.....
Re: vetsi staly prevod
Napsal: 20.01.2010, 16:04
od jsadik
Dělaji se i 4,4 ,ale že to jsou výhradně z japonskejch verzí. Jediná možnost objednat z Japonska
Re: vetsi staly prevod
Napsal: 20.01.2010, 16:06
od Mirek
sadiku nevis jestli je nejaky mensi nez 3.357 (z infinity) tusim a kde by sel vzit?
Re: vetsi staly prevod
Napsal: 20.01.2010, 16:22
od jsadik
To fakt nevim, ale ty kola by šli i udělat.
Re: vetsi staly prevod
Napsal: 20.01.2010, 17:31
od Martin_534
potřebuješ sehnat tydle 2 věci na obrázku a dát je do diferáku, převod se počítá jako poměr mezi počtem jejich zubů, třeba s13 má 47/12, to jestli jde složit ze dvou různých a zuby budou pasovat netuším
Re: vetsi staly prevod
Napsal: 20.01.2010, 17:45
od bmwm3
jj, díky, vím, jak se počítá poměr difu, i které součástky a něm rozhodují, ale nevím, kde tohle sehnat :-)