Please HELP!!!!

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Koukni ještě na volnoběžný ventil,jestli nepropouští.V tom případě by turbo honilo vzduch akorát kolem dokola,AFM bude ukazovat co má,A/R bude taky ok.Akorát to nepojede. :duckie:
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Skusim,dam vedet.
Este porozmyslaj nad niecim. :wink:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

ziadny obchvat klapky takyto problem nemoze sposobovat, pretoze pred aj za klapkou je pri plnom plyne rovnaky tlak. ibaze by bolo vyustenie pred turbom...
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Příspěvek od mauglie »

Určitě naprosto blbá otázka, ale jak to tak čtu.. Čím měříš tlak turba? Jen jestli máš přesný měřič. (vim o tom uplný ho*no, proto se omlouvá, že sem vůbec píši)
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

raddy píše:.. ibaze by bolo vyustenie pred turbom...
což u Z31 je
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

adner píše:
raddy píše:.. ibaze by bolo vyustenie pred turbom...
což u Z31 je
ak sa nemylim, buky to ma pred klapkou, co si pamatam pred turbo mu ide len odvetranie vaciek. ale teda nech to skontroluje radsej.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

mauglie píše:Určitě naprosto blbá otázka, ale jak to tak čtu.. Čím měříš tlak turba? Jen jestli máš přesný měřič. (vim o tom uplný ho*no, proto se omlouvá, že sem vůbec píši)

v pohode, avsak naozaj zbytocna otazka 8) tlak tam proste nie je, 500k vyzera trosku inak.
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

tak,kluci,už jste to rozhejbali?
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

este nie, zavada je stale neznama. co som hovoril s bukym, tak vsetky obtoky klapky idu za turbo. bude treba preverit samotne turbo a hlavne kompletny vyfukovy system motor-turbo.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Mozte tu napisat, aky bol problem ? Nech sme vsetci zase o nieco mudrejsi.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

pricina bola vskutku zaujimava, bolo to kvoli prilis velkemu zuzeniu vyfuku za turbinou, buky nech napise viac...
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

to je zaujimave..... buky aky si mal priemer potrubia??
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Priemer potrubia bol 63,ale nevydim problem v priemery ako v skoku zcca 85 hned na 63 bez akehokolvek kuzela.Po odstraneni vyfuku tlak hned krasne stupal az po zvolenych 1,5 bar a auto islo strasne,tak ma to koplo(prvy krat na 2ke) ze som sa z lakol.
Cestou na zraz sa poebalo zas nieco.Na zraz som ani nedosiel.pricina sa vydela bit v elektronike,ale opak je pravdou.Vcera som rozobral motor a zistil som ze mi pri cca 120km/hod odislo lozisko na vacke,to so sebou zobralo remen ktory je uplne bez zubou,rozvodove koleso,vacku a mozno aj ine veci. :( :?
Budem ja jazdit tento rok? :?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

budeš, jen musíš vypiplat dětské nemoci
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

jak ti mohlo umřít ložo na vačce? :shock: A nechci ti do toho kecat,ale myslím,že vejfuck 63 mm je na to,co od toho chceš docela málo.
Odpovědět